Komunikaty PR

Zmiany w dojeździe do Centrum Korona

2021-02-16  |  11:38
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Z początkiem lutego decyzją Zarządu Dróg Miejskich we Wrocławiu rozpoczął się remont wiaduktu drogowego w ciągu ulicy Kowalskiej nad ulicą Bolesława Krzywoustego, zapewniający dużo bardziej komfortowy dojazd do Centrum Korona. W związku z prowadzonymi pracami w nocy z 5 na 6 lutego, przejazd ten został zamknięty i obowiązywać będzie tymczasowa organizacja ruchu.  Remont planowo potrwa do 31.05.2021 roku.

Podczas remontu wiaduktu wjazd na teren galerii jest możliwy od ulicy Bolesława Krzywoustego od strony centrum przy skrzyżowaniu z ulicą Poprzeczną oraz od strony wschodniej w pobliżu stacji paliw Orlen. Po zakończeniu remontu zostanie przywrócona poprzednia stała organizacja ruchu. W ramach realizowanych prac remontowych wymieniona zostanie między innymi nawierzchnia jezdni i chodników, barierki ochronne oraz elementy oświetlenia.

„Remont wiaduktu utrudni dojazd do Centrum Korona przez kilka miesięcy, ale po jego zakończeniu trasa dojazdowa będzie znacznie lepsza i dużo bardziej komfortowa. Do tego czasu obowiązywać będą objazdy. Pojawi się też tymczasowe oznakowanie mające ułatwić kierowcom jazdę. Ze swojej strony również postaramy się zrobić wszystko, by klienci jak najmniej odczuli wszelkie niedogodności”  –  mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.

Prace drogowe nie wpłynęły na funkcjonowanie Centrum Korona. Galeria jest otwarta jak dotychczas od poniedziałku do niedzieli w godz. 9:00 – 21:00 . W niedziele objęte zakazem handlu otwarte pozostaną tylko wybrane sklepy i lokale. Ich listę można znaleźć na stronie internetowej galerii. Zmianie nie uległy też godziny otwarcia hipermarketu Auchan, który czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 6:30-22:00, w soboty w godz. 7:00-22:00 oraz w niedzielę w godz. 8:00-21:00.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.