Komunikaty PR

ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCI

2020-01-31  |  10:30
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.1 MB )

Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Uzyskany certyfikat jest gwarancją wyprodukowania żywności zgodnie z przepisami dotyczącymi rolnictwa ekologicznego. Ubieganie się o certyfikat wynika z zasad i wartości wyznawanych przez Grupę Muszkieterów. Jednym z jej priorytetów jest zapewnienie klientom produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach.

Na koniec ubiegłego roku przedstawiciele Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przeprowadzili kolejne audyty w bazach Grupy Muszkieterów w Mysłowicach oraz Swadzimiu. Celem kontroli była ocena, w jakim stopniu Intermarché zapewnia bezpieczeństwo obrotu produktami ekologicznymi. Pozytywny wynik audytu zaowocował przyznaniem Muszkieterom certyfikatu. Dokument gwarantuje, że produkty oferowane w supermarketach sieci zostały wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o rolnictwie ekologicznym, a także są wolne od zanieczyszczeń. Ponadto podczas produkcji nie są stosowane nawozy sztuczne, nie wykorzystuje się także organizmów zmodyfikowanych genetycznie. Przyznany certyfikat będzie ważny przez najbliższy rok.

Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, dlatego regularnie obserwujemy aktualne trendy konsumenckie, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wiemy, że zależy im głównie na jakości produktów, dlatego konsekwentnie rozwijamy asortyment w tym kierunkumówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów Od lat współpracujemy ze sprawdzonymi, lokalnymi rolnikami i sadownikami. Jesteśmy przekonani o tym, że ekologiczne rolnictwo przyczynia się nie tylko do produkcji żywności o wysokiej jakości, ale także pozwala zachować bioróżnorodność i ochronę zasobów naturalnych.

Aktualnie w ofercie Intermarché jest ponad 300 artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Są to m.in. herbaty, kawy, jaja, produkty mleczne, przekąski, ryby, soki i napoje, przyprawy, sosy, tłuszcze i oleje, owoce, warzywa, a także wyroby piekarskie i cukiernicze. Lista ta ciągle się poszerza, a to ze względu na rosnące zainteresowanie klientów.

„Z sadów i pól” – marka własna w Intermarché

W ofercie Intermarché znajdują się także produkty marki własnej „Z sadów i pól”. Obejmuje ona portfolio blisko 50 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od dostawców, którzy współpracują z siecią od wielu lat. Żywność jest opatrzona charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny Biuro prasowe
2024-12-03 | 15:30

Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości często czuje się bezbronny

Klient dokonując zakupów w internecie, często pozostaje bezbronny. Z badań wynika, że tylko 22% Polaków zna swoje prawa konsumenckie, a 65% nie jest w stanie
Handel Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami
2024-12-03 | 06:00

Badania IBRIS dotyczące percepcji i spożycia produktów alkoholowych. Piwo z najgorszymi notowaniami i skutkami

Właśnie ukazały się badania IBRIS dotyczące konsumpcji alkoholu i percepcji Polaków na temat produktów alkoholowych. Okazuje się, że „Piwo jest najczęściej
Handel Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...
2024-12-02 | 13:38

Wyniki Black Friday - przeceny kosmetyków do 39%, ale najchętniej kupowaliśmy...

Salesforce podał najnowsze dane dotyczące zakupów podczas Black Friday, na podstawie analizy koszyków zakupowych ponad 1,5 miliarda konsumentów. Sprzedaż online wzrosła o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.