ŻYWNOŚĆ W INTERMARCHÉ Z NOWYM CERTYFIKATEM JAKOŚCI
Dodatkowym wyznacznikiem określającym wysoką jakość żywności oferowanej w sklepach Intermarché jest niedawno przyznane wyróżnienie Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. Uzyskany certyfikat jest gwarancją wyprodukowania żywności zgodnie z przepisami dotyczącymi rolnictwa ekologicznego. Ubieganie się o certyfikat wynika z zasad i wartości wyznawanych przez Grupę Muszkieterów. Jednym z jej priorytetów jest zapewnienie klientom produktów o najwyższej jakości w przystępnych cenach.
Na koniec ubiegłego roku przedstawiciele Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A. przeprowadzili kolejne audyty w bazach Grupy Muszkieterów w Mysłowicach oraz Swadzimiu. Celem kontroli była ocena, w jakim stopniu Intermarché zapewnia bezpieczeństwo obrotu produktami ekologicznymi. Pozytywny wynik audytu zaowocował przyznaniem Muszkieterom certyfikatu. Dokument gwarantuje, że produkty oferowane w supermarketach sieci zostały wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi przepisami o rolnictwie ekologicznym, a także są wolne od zanieczyszczeń. Ponadto podczas produkcji nie są stosowane nawozy sztuczne, nie wykorzystuje się także organizmów zmodyfikowanych genetycznie. Przyznany certyfikat będzie ważny przez najbliższy rok.
– Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństwa, dlatego regularnie obserwujemy aktualne trendy konsumenckie, dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wiemy, że zależy im głównie na jakości produktów, dlatego konsekwentnie rozwijamy asortyment w tym kierunku – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów – Od lat współpracujemy ze sprawdzonymi, lokalnymi rolnikami i sadownikami. Jesteśmy przekonani o tym, że ekologiczne rolnictwo przyczynia się nie tylko do produkcji żywności o wysokiej jakości, ale także pozwala zachować bioróżnorodność i ochronę zasobów naturalnych.
Aktualnie w ofercie Intermarché jest ponad 300 artykułów pochodzących z rolnictwa ekologicznego. Są to m.in. herbaty, kawy, jaja, produkty mleczne, przekąski, ryby, soki i napoje, przyprawy, sosy, tłuszcze i oleje, owoce, warzywa, a także wyroby piekarskie i cukiernicze. Lista ta ciągle się poszerza, a to ze względu na rosnące zainteresowanie klientów.
„Z sadów i pól” – marka własna w Intermarché
W ofercie Intermarché znajdują się także produkty marki własnej „Z sadów i pól”. Obejmuje ona portfolio blisko 50 produktów z kategorii „owoce i warzywa”. Wszystkie artykuły pochodzą od dostawców, którzy współpracują z siecią od wielu lat. Żywność jest opatrzona charakterystycznym zielonym logo w kształcie dymku dialogowego. Oferta skierowana jest przede wszystkim do osób, które szczególną wagę przywiązują do zdrowego i zbilansowanego odżywiania.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.