HELIO made in Poland
Czy wybierając produkty zwracasz uwagę, kto jest producentem? Czy wiesz, że kupując polskie produkty rodzimej marki HELIO, zapewniasz miejsca pracy nie tylko pracownikom bakaliowego potentata, ale też rzeszy osób zatrudnionych przez firmy wchodzące w skład szerokiego łańcucha dostaw HELIO, w tym m.in. licznych krajowych dostawców, firmy transportowe, a także wiele innych podmiotów z różnorodnych i mniej oczywistych gałęzi gospodarki, jak np. IT, branża telekomunikacyjna, motoryzacyjna, bankowa, ubezpieczeniowa, energetyczna, marketingowa, poligraficzna, komunalna, budownictwo, dostawcy mediów czy nawet środków czystości, papieru, wody czy innych towarów i usług dla biznesu. Sieć powiązań jest naprawdę niebywała i prawie pewne, że wśród Twoich bliskich, znajomych czy ich rodzin także jest ktoś, kto choćby pośrednio związany jest z działalnością HELIO w Polsce… Twój wybór ma zatem ogromne znaczenie, dlatego #KupujŚwiadomie z HELIO.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki czy polewy i dekoracje. Wybierając produkty polskiej firmy HELIO nie tylko dbasz o siebie i swoich bliskich, ale też robisz coś dla innych - dajesz miejsca pracy, wspierasz lokalnych dostawców… ludzi, którzy pracują w naszym kraju, może nawet w Twoim sąsiedztwie. W tym trudnym czasie, lokalny patriotyzm i świadome kupowanie produktów m.in. z godłem PRODUKT POLSKI jak np. Aronia i Czarna Porzeczka kandyzowana HELIO czy masy krówkowe HELIO to najprostszy sposób na wsparcie polskiej gospodarki, bo pieniądze wydane na produkty pochodzące od polskiego producenta zostaną w kraju. Najnowsze badania pokazują, że już ponad połowa (55%) polskich konsumentów podczas zakupów wybiera produkty wyprodukowane w Polsce[1]. Szczególnie ceniona jest polska żywność, która jest dziś synonimem wysokiej jakości, naturalności i małej ilości chemii, co w czasach epidemii COVID-19 ma ogromne znacznie…
Wybierając super zdrowe, naturalne produkty HELIO nie tylko wspierasz naszych, naszą gospodarkę, ale też dbasz o swoje zdrowie, bo bakalie polskiego producenta idealnie wpisują się w trend zdrowego odżywiania. Owoce suszone i orzechy HELIO Natura są bowiem doskonałą odpowiedzią na rosnące dziś zapotrzebowanie na naturalną, mało przetworzoną żywność. To produkty naturalnie smaczne i naturalnie zdrowe, bogate w cenne witaminy, wartości odżywcze, mikro i makroelementy, wyróżniające się niską zawartością sodu. Ponadto, przykładowo bakalie HELIO Natura – Pestki dyni i EKO orzechy włoskie pochodzą z polskich upraw ekologicznych, więc poprzez zakup lokalnych produktów – konsumenci mogą też wesprzeć polskich rolników.
Produkty polskiego producenta HELIO budzą zaufanie, przekonują wysoką jakością, naturalnością, brakiem dodatków i sztucznych składników. Jak pokazują badania, większość Polaków deklaruje, że podczas zakupów stara się wybierać produkty pochodzące od rodzimego producenta, dlatego #wspierampolskiemarki #wybieram590 #kupujepolskieprodukty #dobrebopolskie - to nie tylko modne hasztagi z Instagrama, ale… silny trend polskości, do którego szczególnie w obecnej sytuacji epidemii warto się przyłączyć, bowiem to właśnie poprzez codzienne wybory dokładamy swoje cegłówki do budowania przyszłości naszej gospodarki.
[1] Nielsen Shopper Trends 2019-2020

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.