Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z WARS S.A.
Herbapol-Lublin już od ponad 70 lat tworzy wyjątkowe produkty, które królują w polskich kuchniach i zachwycają niepowtarzalnymi połączeniami smakowymi. WARS równie długo łączy pasję do gastronomii z zamiłowaniem do podróży. Dlatego nieprzerwanie od 2019 roku Herbapol-Lublin współpracuje z WARS, dostarczając klientom wagonów restauracyjnych i restauracji swoje flagowe produkty herbaciane. Dzisiaj spółki ogłaszają kontynuację współpracy, przedłużając ją o kolejny rok.
– Fakt, że nasza oferta kolejny już raz okazała się najbardziej atrakcyjna dla WARS S. A. to najlepsze potwierdzenie tego, że w oczach partnerów biznesowych, Herbapol-Lublin to rzetelny, konkurencyjny kooperant oraz istotny gracz w branży HoReCa, obecny w wielu lokalach gastronomicznych i hotelach na terenie całego kraju. Swoją silną pozycję niezmiennie zawdzięczamy nie tylko wysokiej jakości oraz smakowi oferowanych produktów, ale również szerokiej ofercie, dostępności i sprawnej logistyce towaru. Bardzo cieszę się, że klienci WARS w pociągach PKP Intercity będą mogli nadal delektować się naszymi herbatami, które cieszą się uznaniem już ponad czterech pokoleń konsumentów – mówi Evangelos Evangelou, Prezes Zarządu Herbapol-Lublin S.A.
Herbapol-Lublin przygotował dla WARS-u ofertę składającą się z dedykowanych linii herbat: Czarnych, Earl Grey, miętowych, owocowych oraz zielonych.
Produkty Herbapolu dostępne są w wagonach gastronomicznych WARS w ponad 200 pociągach krajowych i zagranicznych PKP Intercity uruchamianych w dobie oraz w restauracjach stacjonarnych WARS w Warszawie. Nowa umowa przewiduje dostawy herbat przez 12 miesięcy, począwszy od 1 marca 2023 roku.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.