Komunikaty PR

Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop®

2023-03-15  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Warszawa, 15.03.2023

 

Hikmet Ersek, były prezes Western Union, dołącza do rady doradczej waterdrop® – spółki, w którą zainwestował Novak Djoković

Hikmet Ersek obejmuje funkcję specjalnego doradcy dyrektora generalnego i członka rady doradczej firmy waterdrop®, która zajmuje się produkcją rozpuszczalnych w wodzie kapsułek oraz ograniczaniem plastiku w branży napojów. Jego dołączenie do marki ma wesprzeć planowany szybki rozwój działu produktu i ekspansję marki na całym świecie. Firma chce zdobyć pozycję lidera w branży napojów, dzięki swoim innowacyjnym rozpuszczalnym Mikrodrinkom, promowaniu odpowiedniego nawadniania się przy jednoczesnym zachowaniem dbałości o środowisko.

Hikmet Ersek jest menadżerem z ponad 35-letnim doświadczeniem zdobywanym w globalnych koncernach w branży finansowej i technologicznej. Pod jego kierownictwem Western Union rozszerzył swój globalny zasięg na niemal wszystkie kraje i zakątki świata. Zmienił także model biznesowy Western Union, kierując firmę w stronę cyfryzacji i budując pozycję marki, jako lidera w swojej branży. Ersek pełni funkcję specjalnego doradcy Western Union, a także od lat zaangażowany jest w doradztwo publiczne oraz indywidualne.

Jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu firmy waterdrop® w roli specjalnego doradcy i członka rady doradczej – komentuje Hikmet Ersek. – Jestem pod wrażeniem innowacyjnych produktów firmy oraz ich zaangażowania w tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska. Cieszę się, że będę mógł doradzać zespołowi waterdrop®, aby przyspieszyć międzynarodową ekspansję firmy i ugruntować pozycję marki w roli lidera, docenianego przez użytkowników na całym świecie.

Globalny rozwój

Szybko rozwijająca się marka waterdrop® działa już w Europie, Singapurze, a od niedawna z sukcesem rozwija się także na rynku amerykańskim. W najbliższych miesiącach firma rozpocznie działalność w kilku kolejnych regionach świata. Waterdrop® chce przyspieszyć swoją ekspansję, żeby ugruntować pozycję globalnego lidera w dziedzinie promowania odpowiedniego nawadniania organizmu.

Jestem zaszczycony, że otrzymaliśmy wsparcie od takiego lidera biznesu, jakim jest Hikmet Ersek – powiedział Martin Murray, CEO & założyciel waterdrop®. – Dzielimy wspólne austriackie korzenie, ale łączy nas także wspólny cel, jakim jest tworzenie bardziej zrównoważonego środowiska i to w skali globalnej. Doświadczenie i wiedza Hikmeta będą nieocenione na nieustannie zmieniającym się rynku napojów, na którym działamy. Cieszymy się z podjęcia współpracy z nim i mamy nadzieję, że pozwoli nam ona zrealizować ambitne cele, które przed sobą stawiamy. Chcemy, by marka waterdrop® była globalnym liderem w kreowaniu trendów w kwestii prawidłowego nawadniania się, a nasze przesłanie "Pij więcej wody", stało się powszechne na całym świecie.

Novak Djoković ambasadorem marki

W połowie stycznia 2023 roku Novak Djokowić dołączył do waterdrop® w roli inwestora i długoterminowego globalnego ambasadora. Marka dba o to, aby światowej klasy turnieje tenisowe dla mężczyzn ATP Tour – Australian Open, French Open, Wimbledon oraz US Open – stały się przestrzenią wolną od plastikowych butelek. Stąd pojawiły się na nich specjalne ławki służące do nawadniania, spełniające funkcję dystrybutora wody pitnej dla zawodników w trakcie trwania meczu. Waterdrop® od 2022 roku jest również oficjalnym partnerem legendarnych zawodów narciarskich Hahnenkamm – jednych z najbardziej wymagających i spektakularnych wyścigów w narciarstwie alpejskim na świecie. Marka podejmuje także ambitne działania na samym rynku napojów, w dziedzinie ochrony środowiska oraz edukacji na temat zdrowych nawyków.


Waterdrop® to marka, która powstała w 2016 roku w Austrii, obecnie działa w 11 krajach europejskich, USA, Singapurze oraz Australii . Przyświecają jej dwie idee – picia większej ilości wody oraz wyeliminowania plastiku w formie jednorazowych butelek. W ofercie waterdrop® znajdują się smakowe, rozpuszczalne w wodzie kapsułki wzbogacone o witaminy i ekstrakty roślinne oraz akcesoria, takie jak butelki, termokubki i dzbanki filtrujące wodę. Marka dostarcza innowacyjne rozwiązania wspierające dobre samopoczucie konsumentów poprzez oferowanie wysokiej jakości produktów oraz doświadczeń związanych z kwintesencją życia — wodą.

https://waterdrop.pl/

https://www.facebook.com/waterdroppolska/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej Biuro prasowe
2025-04-25 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja
Firma Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
2025-04-01 | 11:30

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Organizacja przestrzeni w garażu to wyzwanie, z którym zmaga się wielu właścicieli domów. Wąskie regały metalowe stanowią idealne rozwiązanie tego problemu,
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy

Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.

Prawo

Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.

Prawo

W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.