Komunikaty PR

Hit Handlu 2020 rozstrzygnięty – trzy tytuły dla Mlekpolu

2020-10-20  |  08:00
Biuro prasowe
Do pobrania HitHandlu ( 1.07 MB )

Już po raz 19 detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż trzy wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2020 otrzymało mleko UHT Łaciate 2%, mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach.

Plebiscyt Hit Handlu to ważny głos detalistów, a zarazem czytelników ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel. Wskazują oni najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach, co pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i poznawać trendy rynkowe w FMCG.

Produkty SM Mlekpol zostały docenione po raz kolejny. W tym roku swoją wysoką jakość i popularność wśród konsumentów potwierdziły:

  • mleko Łaciate 2,0% 1 l w kategorii Mleko UHT – to od lat sprzedażowy hit, który dzięki sprawdzonej technologii i nowoczesnym opakowaniom zachowuje długo świeżość, nie tracąc smaku ani wartości odżywczych;
  • mleko Świeże Łaciate 3,2% 1 l w kategorii Mleko świeże – dzięki nowoczesnej metodzie mikrofiltracji otrzymywany jest produkt bliski składowi i właściwościom mleka surowego;
  • ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g w kategorii Sery żółte paczkowane – produkt typu holenderskiego o wytrawnym, ale łagodnym smaku, który pozwala na jego uniwersalne zastosowanie w kuchni: do kanapek i zapiekanek, ale także jako osobną przekąskę koktajlową lub przystawkę.

„Jesteśmy dumni, że aż trzy nasze produkty otrzymały tytuł Hit Handlu. Wyróżnienia zdobyte w tym plebiscycie są dla nas niezwykle cenne. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt, ponieważ głosy detalistów najlepiej oddają rzeczywistość sprzedażową. Tegoroczny sukces Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol pokazuje nam, że nasze starania i kierunek podejmowanych działań są słuszne, ponieważ oferowane przez nas produkty cały czas cieszą się zainteresowaniem wśród konsumentów. I to jest dziś powód naszej radości – mówi Małgorzata Cebelińska - Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. „Równocześnie to dla nas impuls do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych koncepcji” – dodaje.

Głosy w plebiscycie oddawano na produkty w 65 kategoriach. Sonda badająca sprzedaż dotyczyła okresu od początku lipca 2019 do końca czerwca 2020 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści Biuro prasowe
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Media i PR BRAK ZDJĘCIA
2025-02-25 | 10:50

Reklama offline w erze cyfryzacji – dlaczego wciąż działa?

W czasach, gdy marketing cyfrowy zdominował strategie promocyjne wielu firm, łatwo zapomnieć o sile reklamy offline. Media społecznościowe, kampanie Google Ads czy reklamy wideo stały się nieodłącznym elementem codziennych działań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.