Hit Handlu 2020 rozstrzygnięty – trzy tytuły dla Mlekpolu
Już po raz 19 detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż trzy wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2020 otrzymało mleko UHT Łaciate 2%, mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach.
Plebiscyt Hit Handlu to ważny głos detalistów, a zarazem czytelników ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel. Wskazują oni najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach, co pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i poznawać trendy rynkowe w FMCG.
Produkty SM Mlekpol zostały docenione po raz kolejny. W tym roku swoją wysoką jakość i popularność wśród konsumentów potwierdziły:
- mleko Łaciate 2,0% 1 l w kategorii Mleko UHT – to od lat sprzedażowy hit, który dzięki sprawdzonej technologii i nowoczesnym opakowaniom zachowuje długo świeżość, nie tracąc smaku ani wartości odżywczych;
- mleko Świeże Łaciate 3,2% 1 l w kategorii Mleko świeże – dzięki nowoczesnej metodzie mikrofiltracji otrzymywany jest produkt bliski składowi i właściwościom mleka surowego;
- ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g w kategorii Sery żółte paczkowane – produkt typu holenderskiego o wytrawnym, ale łagodnym smaku, który pozwala na jego uniwersalne zastosowanie w kuchni: do kanapek i zapiekanek, ale także jako osobną przekąskę koktajlową lub przystawkę.
„Jesteśmy dumni, że aż trzy nasze produkty otrzymały tytuł Hit Handlu. Wyróżnienia zdobyte w tym plebiscycie są dla nas niezwykle cenne. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt, ponieważ głosy detalistów najlepiej oddają rzeczywistość sprzedażową. Tegoroczny sukces Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol pokazuje nam, że nasze starania i kierunek podejmowanych działań są słuszne, ponieważ oferowane przez nas produkty cały czas cieszą się zainteresowaniem wśród konsumentów. I to jest dziś powód naszej radości – mówi Małgorzata Cebelińska - Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. „Równocześnie to dla nas impuls do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych koncepcji” – dodaje.
Głosy w plebiscycie oddawano na produkty w 65 kategoriach. Sonda badająca sprzedaż dotyczyła okresu od początku lipca 2019 do końca czerwca 2020 roku.
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.