Honey Payment rozwija multiaplikację płatniczą DotBee
Honey Payment, polski fintech, który jest właścicielem multiaplikacji DotBee do zarządzania finansami i życiem wprowadził nową funkcjonalność. Wiąże się ona z funkcją e-TOLL, która pozwala na zakup biletów autostradowych na odcinkach A2 Konin – Stryków i A4 Wrocław – Sośnica. Aplikacja oferuje także monitorowanie miesięcznego budżetu, przelewy natychmiastowe, organizację zrzutki wśród znajomych, zakup bonu podarunkowego, a także wiele innych usług, które ułatwiają codzienne płatności. Przez dwa lata działalności aplikacja DotBee zgromadziła już 500 tys. osób, a znaczną część użytkowników stanowią osoby w wieku 18-35 lat.
DotBee to wielozadaniowe narzędzie do ułatwiania codziennych czynności płatniczych. Aplikacja oferuje m.in. zakup biletów do komunikacji miejskiej, biletów parkingowych, cashback, a także wiele innych rozwiązań. Jedną z najnowszych funkcji, wprowadzonych do aplikacji, jest e-TOLL, dzięki której użytkownicy mogą zapłacić za przejazd autostradą.
- Głównym celem aplikacji DotBee jest pomoc w zarządzaniu codziennymi finansami. Dzięki konsekwentnemu rozwijaniu aplikacji przez okres dwóch lat, zgromadziliśmy już ponad pół miliona użytkowników. DotBee pozwala na śledzenie wydatków w czasie rzeczywistym, co pozwala użytkownikom na lepsze kontrolowanie swojego budżetu i unikanie nadmiernego wydawania pieniędzy. Oferując wiele funkcjonalności, takich jak chociażby bilety komunikacyjne, opłacenie parkometru, czy zakup vouchera. DotBee pomaga także oszczędzać czas, co cenią sobie przede wszystkim osoby młode między 18 a 35 rokiem życia – powiedział Grzegorz Szulik, Prezes Zarządu i założyciel Honey Payment.
DotBee intensyfikuje swoją ofertę o nowe funkcjonalności. Jedną z nich jest MamBon, który pozwala na zakup bonów podarunkowych i voucherów prezentowych z różnych kategorii. Dzięki temu użytkownicy mogą wybrać usługę czy produkt, który ich interesuje i sprezentować go bliskiej osobie.
Kolejną funkcjonalnością, na której skupia się DotBee, jest LoanByLink. To rozwiązanie, które umożliwia zakup towarów i usług na raty. Obecnie LoanByLink ma już ponad 2000 partnerów, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z ofert wielu różnych sklepów i firm bez konieczności obciążania jednorazowo swojego budżetu. Jest to szczególnie ważne dla osób, które potrzebują nowego sprzętu lub chcą skorzystać z usług, ale nie chcą lub nie mogą wydać na nie całościowej kwoty jednorazowo.
- Nasza aplikacja to znacznie więcej niż tylko narzędzie do kontrolowania wydatków i wykonywania przelewów, umożliwia ona m.in. zakup bonów podarunkowych oraz voucherów prezentowych z różnych kategorii, a także korzystanie z ofert wielu różnych firm i sklepów na raty. Dzięki temu nasi użytkownicy mają dostęp do bogatej oferty, bez konieczności jednorazowego obciążania swojego budżetu. Nasza firma stawia na innowacyjność i wygodę, a wyniki naszych działań potwierdzają, że rozwijamy się w dobrym kierunku.– dodał Grzegorz Szulik.
O Honey Payment:
Honey Payment sp. z o.o. została założona w 2021 r. i jest właścicielem marketplace’u i multiaplikacji finansowej DotBee, która umożliwia zarządzanie i dysponowanie finansami. Użytkownicy aplikacji mają możliwość zdalnego założenia konta do otrzymywania przelewów i dokonywania wpłat na dowolny rachunek. Multiaplikacja posiada takie funkcjonalności jak: bilety transportu publicznego, bilety parkingowe, cashback, ubezpieczenie, nadawanie paczek. Oprócz tego użytkownik może zakupić bony podarunkowe czy vouchery prezentowe z różnych kategorii (MamBon, ponad 1000 partnerów) oraz skorzystać z zakupu towarów i usług na raty (LoanByLink, ponad 2000 partnerów). Spółka posiada ponad pół miliona użytkowników w Polsce, głównie wśród osób młodych (18-25 lat). Stworzyła biznes oparty o wysoką technologię, niski współczynnik zatrudnienia, automatyzację procesów oraz wysoką marżowość.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.