Komunikaty PR

Immersion Games SA zadebiutowała na rynku NewConnect i zawarła umowę z Pico VR

2021-09-13  |  12:00
Biuro prasowe

 

Immersion Games S.A., spółka zależna światowej klasy studia Immersion, dołączyła do grona firm notowanych na NewConnect. Do obrotu trafiło łącznie 520 000 akcji zwykłych na okaziciela serii A i D, o wartości nominalnej 1,00 zł za każdą akcję. Immersion Games S.A. jest 370 spółką notowaną na NewConnect, w tym 21. debiutantem w tym roku. Jednocześnie producent gier VR ogłasza zawarcie umowy z Pico VR, dzięki której największy tytuł studia – Disc Ninja, jeszcze w tym roku zadebiutuje także na rynku chińskim.

- Właśnie zrealizowaliśmy jeden z naszych kluczowych celów na ten rok i dołączyliśmy do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Uroczystość debiutu, to ukoronowanie naszego zaangażowania oraz pracy, jakie włożyliśmy w rozwój firmy. Wejście na parkiet było ukierunkowane m.in. zainteresowaniem naszą działalnością szerszego grona partnerów biznesowych i inwestorów oraz instytucji finansowych. Dołożymy wszelkich starań, aby swoją działalnością przekraczać ich oczekiwania – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.

Rolę doradcy w procesie upublicznienia spółki pełnił Navigator Capital S.A.

5 sierpnia na rynku polskim odbyła się premiera Disc Ninja – największego projektu studia. Gra w wirtualnego disc golfa trafiła w ręce fanów gogli VR Oculus Quest i Oculus Quest 2. Tytuł VR umożliwia graczom podróż szlakiem bambusowych lasów oraz japońskich miast. W grze użytkownicy pokonują kilkanaście rozbudowanych tras. Rozgrywka oferuje także dużą grywalność, poprzez zabawę na 15 zróżnicowanych mapach i w ramach 2 trybów: single i multiplayer.

- Disc Ninja to nasz autorski projekt, w którym dostrzegamy duży potencjał w skali globalnej. Inspiracją do stworzenia gry był popularny w Stanach Zjednoczonych disc golf oraz kultura japońska. Naszym celem było jednocześnie jak najdokładniejsze odwzorowanie rozgrywki i osadzenie jej w wyjątkowej oprawie wizualnej. Liczymy, że mechanika i stylistyka Disc Ninja zyskają przychylność graczy na całym świecie. Pierwszy cel już osiągnęliśmy, widzimy że Disc Ninja wyróżnia się spośród symulatorów sportowych w VR, dostępnych na rynku światowym. Istotnym jest więc fakt, właśnie podpisaliśmy umowę ze znaną marką Pico VR na wydanie Disc Ninja na rynku chińskim. Zdradzę, że premierę planujemy jeszcze w tym roku. Czekamy na pierwsze opinie chińskich użytkowników, to niezwykle wymagający gracze – informuje Bartosz Rosłoński.

Pico VR to trzeci co do wielkości producent sprzętu VR na świecie. Niedawno firma poinformowała o tym, że właściciel TikToka, ByteDance, przejął chiński biznes. – To kolejny dowód na to, że Pico to topowa i zarazem bardzo doceniana marka VR na świecie. Cieszę się, że nasza gra już niedługo będzie dostępna na dwóch najważniejszych platformach Virtual Reality. To dla nas potwierdzenie, że obraliśmy słuszną ścieżkę rozwoju produktu – podsumowuje Bartosz Rosłoński.

Aktualnie Immersion Games pracuje także nad kontynuacją przygodowej serii Extreme Escape. To interaktywne przygody inspirowane prawdziwymi historiami przetrwania w ekstremalnych sytuacjach. Tytuł będzie łączył w sobie elementy survivalu z łamigłówkami znanymi z popularnych escape roomów. Niebawem spółka zaprezentuje więcej szczegółów w tym temacie. Środki na realizację bieżących projektów Immersion Games pochodzą z przeprowadzonych na przełomie roku prywatnych emisji akcji studia. Wówczas spółka pozyskała od inwestorów instytucjonalnych oraz indywidualnych łącznie 4,5 mln zł.

Studio wywodzi się od Immersion. Spółka matka od 2014 realizuje projekty i produkty w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Immersion działa w skali globalnej, koncentrując się na rynku amerykańskim. W portfolio spółki są m.in. projekty powstałe we współpracy ze światowymi markami, takimi jak Facebook, HBO, Coca-Cola, rząd USA, Discovery. Immersion jest autorem dwóch kosmicznych aplikacji, w tym nagradzanego rozwiązania Mission to Mars AR.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.