Komunikaty PR

Impreza taka, że Chakalaka

2023-03-27  |  01:00
Biuro prasowe

Chrupiące i inspirowane smakami Afryki, czyli NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka - Edycja Limitowana orzechów, która wiosną br. pojawiła się na sklepowych półkach. Powstała dzięki połączeniu dwóch najbardziej imprezowych marek Lorenz – Crunchips i NicNac’s.

Orzechy w skorupce i chipsy to kategorie przekąsek, które mają ze sobą wiele wspólnego. Przede wszystkim fakt, iż idealnie nadają się na imprezy. Szalone domówki w towarzystwie przyjaciół, turnieje planszówek w mniejszym gronie czy maratony ulubionych filmów. Chrupanie to nieodłączny element takich spotkań. Dlatego Lorenz, ekspert w kategorii przekąsek, wprowadził na rynek produkt podwójnie imprezowy, który doskonale sprawdzi się w takich okazjach.

NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to połączenie orzechów w skorupce NicNac’s oraz kultowych chipsów Crunchips. Są wegańskie, charakteryzują się podwójnym chrupnięciem, a do tego mają wyjątkowe opakowanie, które łączy symbole graficzne obu marek oraz zawiera element afrykański, nawiązujący do smaku.

Orzechy NicNac’s to dynamicznie rosnąca marka na rynku orzechów. W ubiegłym roku był to wzrost na poziomie 55,8%[1]. Dlatego Lorenz, rozszerza swoje portfolio orzechów i wprowadza kolejną nowość w tym segmencie, a zarazem pierwszy produkt w portfolio firmy, który powstał w wyniku kooperacji dwóch marek. 

- NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to unikalny produkt na rynku słonych przekąsek. Kierowany zarówno do tych, którzy lubią chipsy, jak i dla wielbicieli orzechów w skorupce, a także dla wszystkich, którzy szukają oryginalnych smaków i nowości. Wierzymy, że szczególnie przypadnie do gustu naszym konsumentom z Pokolenia Z, którzy lubią nieoczywiste kolaboracje i eksperymenty – mówi Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu w Lorenz.

Aż 88%[2] kupujących z Generacji Z w grupie wiekowej 18-24 deklaruje, że uwielbia odkrywać nowe koncepty smakowe, inspirowane kuchniami świata, bo to dla nich forma podróżowania. Lorenz zabierze ich więc do Afryki, gdzie impreza będzie taka, że Chakalaka.

 


[1] Źródło: Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa w PLN, w okresie skumulowanym 1 – 52 tydzień 2022 w kategorii: Salty Snacks (klasyfikacja własna klienta)

[2] Źródło: Mintel 2021

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.