Impreza taka, że Chakalaka
Chrupiące i inspirowane smakami Afryki, czyli NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka - Edycja Limitowana orzechów, która wiosną br. pojawiła się na sklepowych półkach. Powstała dzięki połączeniu dwóch najbardziej imprezowych marek Lorenz – Crunchips i NicNac’s.
Orzechy w skorupce i chipsy to kategorie przekąsek, które mają ze sobą wiele wspólnego. Przede wszystkim fakt, iż idealnie nadają się na imprezy. Szalone domówki w towarzystwie przyjaciół, turnieje planszówek w mniejszym gronie czy maratony ulubionych filmów. Chrupanie to nieodłączny element takich spotkań. Dlatego Lorenz, ekspert w kategorii przekąsek, wprowadził na rynek produkt podwójnie imprezowy, który doskonale sprawdzi się w takich okazjach.
NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to połączenie orzechów w skorupce NicNac’s oraz kultowych chipsów Crunchips. Są wegańskie, charakteryzują się podwójnym chrupnięciem, a do tego mają wyjątkowe opakowanie, które łączy symbole graficzne obu marek oraz zawiera element afrykański, nawiązujący do smaku.
Orzechy NicNac’s to dynamicznie rosnąca marka na rynku orzechów. W ubiegłym roku był to wzrost na poziomie 55,8%[1]. Dlatego Lorenz, rozszerza swoje portfolio orzechów i wprowadza kolejną nowość w tym segmencie, a zarazem pierwszy produkt w portfolio firmy, który powstał w wyniku kooperacji dwóch marek.
- NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to unikalny produkt na rynku słonych przekąsek. Kierowany zarówno do tych, którzy lubią chipsy, jak i dla wielbicieli orzechów w skorupce, a także dla wszystkich, którzy szukają oryginalnych smaków i nowości. Wierzymy, że szczególnie przypadnie do gustu naszym konsumentom z Pokolenia Z, którzy lubią nieoczywiste kolaboracje i eksperymenty – mówi Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu w Lorenz.
Aż 88%[2] kupujących z Generacji Z w grupie wiekowej 18-24 deklaruje, że uwielbia odkrywać nowe koncepty smakowe, inspirowane kuchniami świata, bo to dla nich forma podróżowania. Lorenz zabierze ich więc do Afryki, gdzie impreza będzie taka, że Chakalaka.
[1] Źródło: Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa w PLN, w okresie skumulowanym 1 – 52 tydzień 2022 w kategorii: Salty Snacks (klasyfikacja własna klienta)
[2] Źródło: Mintel 2021

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.