Komunikaty PR

Nowe biuro P&G – inspiruje, integruje i jest przyjazne dla środowiska

2023-02-07  |  13:00

Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania, co do miejsca jej wykonywania sprawiły, że P&G postanowiła przyjrzeć się swojej przestrzeni biurowej. Firma zaprojektowała ją na nowo, tak, by pozwalała jej pracownikom jak najefektywniej pracować, niezależnie od tego, czy w danym momencie skupiają się na pracy indywidualnej, działają w mniejszych lub większych zespołach, zlokalizowanych w jednym miejscu czy rozproszonych po świecie. Świeżo oddane biuro pozwala także na realizację indywidualnych stylów pracy, tworzy warunki do współpracy, innowacji, dbania o własne zdrowie, sprawność fizyczną, a także do budowania relacji koleżeńskich. P&G Warsaw Hub, będący jednocześnie centralnym biurem dla obejmującego 10 krajów regionu Europy Centralnej, to miejsce odzwierciedlające przywiązanie firmy do zasad różnorodności, integracji oraz zrównoważonego rozwoju.


Miejsce zaprojektowane z myślą o pracownikach przyszłości


Polska odgrywa istotną rolę w międzynarodowej strukturze firmy Procter & Gamble - jest drugim krajem w Europie i szóstym na świecie, pod względem wielkości wykonywanych dla koncernu operacji. Warszawskie biuro firmy obejmuje swoim zasięgiem 10 krajów i służy 120 milionom konsumentów. Ponad 8000 m2 zmodernizowanej przestrzeni biurowej Procter & Gamble na warszawskim Targówku łączy obecnie najlepsze rozwiązania architektoniczne z dogłębnym zrozumieniem zmieniających się modeli pracy i odzwierciedla to, co najlepsze w kulturze firmy. Biuro odpowiada na oczekiwania współczesnych pracowników związane z elastycznymi warunkami pracy i równowagą pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym. Wpisuje się w nowy trend aranżowania przestrzeni biurowych, który kształtuje się od czasu pandemii i jest związany z odchodzeniem od ujednoliconych powierzchni na rzecz różnorodnych, inspirujących stref, przeznaczonych do pracy zespołowej lub kreatywnej. Koncern, rozumie kluczowe znaczenie pracowników dla sukcesu firmy i dzięki nowemu środowisku pracy umożliwia im wykonywanie obowiązków, tak jak lubią – w ich własnym stylu. P&G Warsaw Hub oferuje pracownikom kilka typów przestrzeni do wykorzystania, od tradycyjnych pokoi z biurkami, otwartych i zamkniętych kabin oraz sal szybkich spotkań, poprzez sale konferencyjne różnej wielkości, aż po duże stoły do współpracy, a nawet kawiarnię - wszystko po to, by praca mogła być elastyczna, wygodna i sprzyjała integracji.


- P&G Warsaw Hub to centrum naszej działalności w Europie Centralnej. Został stworzony z myślą o naszych pracownikach i tworzy warunki do współpracy wszystkich jednostek biznesowych P&G zlokalizowanych w Polsce – biura marketingu i sprzedaży, fabryk, zespołu zarządzającego europejskim łańcuchem dostaw oraz globalnego centrum IT. To inspirująca przestrzeń do współpracy i tworzenia innowacji, które pomogą nam działać zwinnie i lepiej służyć naszym konsumentom i partnerom biznesowym oraz uczyć się od siebie nawzajem i rozwijać. – mówi Gabriel Ragy, Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Procter & Gamble w Europie Centralnej.


Kreatywna przestrzeń spełniająca inkluzywne normy


Marki P&G, takie jak Ariel, Pampers, Pantene, Gillette, Always czy Oral B towarzyszą 7 miliardom konsumentów na całym świecie w ich codziennym życiu. Aby jak najlepiej rozumieć ich różnorodne potrzeby, firma dba o to, by tworzyć środowisko pracy dogodne dla równie zróżnicowanej grupy pracowników. Projektując odnowione biuro, zadbano o to, by uwzględniało ono potrzeby osób z niepełnosprawnościami. W recepcji, która jest wizytówką firmy, została zainstalowana pętla indukcyjna dla osób słabosłyszących, która pozwala im skutecznie komunikować się z jej pracownikami. Wszystkie sale konferencyjne oznaczone są w języku Braille'a, dzięki czemu osoby niedowidzące z łatwością mogą samodzielnie znaleźć miejsce spotkania. Z kolei na podłodze znalazły się informacje o schodach i innych przeszkodach, by ułatwić pracownikom poruszanie się po biurze.


Nowoczesne biuro – oszczędne i przyjazne środowisku


Jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej P&G jest zrównoważony rozwój. Wśród głównych działań firmy w tym obszarze znajduje się nieustanne zmniejszanie śladu środowiskowego jej działalności, jak również, innowacje w zakresie produktów i ich opakowań oraz łańcucha dostaw. Kompleksowe działania na rzecz naszej planety znalazły swoje odzwierciedlenie także w organizacji nowego biura w Warszawie. Firma wprowadziła zmiany skoncentrowane na oszczędzaniu zasobów i wykorzystaniu rozwiązań przyjaznych dla środowiska, które będą miały wpływ na ograniczenie jego wpływu na klimat. Dzięki systemowi zarządzania budynkiem, P&G optymalizuje zużycie energii. Firma przeszła też na oświetlenie LED, które zapewnia zarówno komfort pracy, jak i oszczędność energii – nawet do 60 proc. rocznie. Automatyczne krany z perlatorami pozwalają na ograniczenie zużycia wody o 2/3. Wnętrze P&G Warsaw Hub zostało wyposażone w drewniane meble, wyłącznie z certyfikatem Forest Stewardship Council, potwierdzającym, że zostały wykonane z materiału spełniającego rygorystyczne światowe standardy środowiskowe, ekonomiczne i społeczne w zakresie odpowiedzialnej gospodarki leśnej. Firma planuje także niebawem certyfikować P&G Warsaw Hub, jako miejsce o zerowej ilości odpadów do składowania.


- Do sukcesu projektu przyczynili się członkowie zespołu, którzy pracowali nad technologią i aranżacją oraz nasi pracownicy – inspirując do tych zmian. Z myślą o nich planujemy już kolejne rozwiązania. Wiosną pracownicy będą mogli skorzystać z siłowni, która będzie wyposażona w różnorodne sprzęty sportowe – od tych do ćwiczeń cardio po zewnętrzny taras do jogi. Chcemy, by biuro było miejscem, w którym liczy się dobre samopoczucie. Cieszymy się, mogąc powiedzieć, że P&G Warsaw Hub, to przestrzeń pracy pracowników jutra – podsumowuje Agnieszka Nowak, Dyrektor HR w Procter & Gamble, w Europie Centralnej.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: .
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce Biuro prasowe
2025-02-06 | 15:20

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe
Infrastruktura Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
2024-12-20 | 10:00

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Inwestorzy dotrzymali obietnicy i tuż przed Świętami Bożego Narodzenia oddany został do użytkowania łącznik ulicy Suwak i ulicy Cybernetyki na warszawskim Służewcu. Oznacza to, że
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.