Oświadczenie w sprawie stosowania czarnego PR przeciwko Uponor Infra
W związku z opublikowaniem notatki prasowej przez firmę Amiblu Poland Sp. z o.o. m.in. na łamach portalu biznes.newseria.pl, zarzucającej firmie Uponor Infra Sp. z o.o. popełnienie czynów nieuczciwej konkurencji oświadczamy, iż Uponor prowadzi działalność gospodarczą z zachowaniem najwyższych standardów i konkuruje na światowych rynkach z zachowaniem zasad wynikających zarówno z obowiązującego prawa, jak i z kodeksu dobrych praktyk Koncernu Uponor.
Wobec powyższego w dniu 28.02.2022 r. złożyliśmy w Sądzie Rejonowym w Poznaniu akt oskarżenia przeciwko prezesowi zarządu Amiblu Poland – p. Mariuszowi Grelewiczowi oraz przeciwko prokurentowi tej spółki – p. Mariuszowi Maniara, z uwagi na oczywiste zniesławienie firmy Uponor poprzez pomówienie o prowadzenie działalności w sposób, który może narazić ją na utratę zaufania potrzebnego do prowadzenia działalności gospodarczej.
Wyrażamy przekonanie, iż wyrok wydany w sprawie karnej powstrzyma czarny PR, jaki Amiblu Poland stosuje przeciwko Uponor.
Jednocześnie informujemy, iż nie zamierzaliśmy i nie zamierzamy komentować Ekspertyzy Politechniki Krakowskiej dotyczącej przyczyn awarii Oczyszczalni „Czajka”, gdyż publicznie nie ogłoszono jej treści. Jako odpowiedzialny podmiot nie komentujemy treści, które nie są nam znane.
Zwracamy jedynie uwagę, iż w treści komunikatu zamieszczonego przez MPWiK w Warszawie w dniu 17.01.2022 r. pada stwierdzenie - „W ocenie ekspertów Politechniki Krakowskiej błędem projektowym było przyjęcie założenia o 100% szczelności rurociągów”.
Z poważaniem
Uponor Infra Sp. z o.o.
Zielone światło dla przebudowy ul. Suwak!
Plac Defilad wykorzysta wodę z drugiego obiegu
Sienkiewicz laureatem Diamentów Forbesa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.