Produkty marki Cersanit w finale konkursu „Dobry Wzór 2020”
Kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO marki Cersanit zostały docenione przez ekspertów i nominowane do finału ogólnopolskiego konkursu wzorniczego „Dobry Wzór 2020”. Oznacza to również, że zostaną zaprezentowane na wystawie w siedzibie Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, ocenionej przez środowisko projektantów i przedsiębiorców jako najlepsza wystawa designu w Polsce.
„Dobry Wzór” to najstarszy polski konkurs wzorniczy - wyróżnia go 27-letnia tradycja
i wiarygodność. Produkty i usługi, które trafiają pod obrady jury wskazywane są przez badaczy i ekspertów Instytutu Wzornictwa Przemysłowego na podstawie stałego monitoringu rynku. Wszystkie pozycje poddawane są także fachowej ocenie – liczy się nie tylko sam wygląd produktu, jego funkcjonalność, ergonomia, ale także wartości dodatkowe, które wyróżniają produkt i usługę – takie jak innowacyjność, oryginalność czy komfort użytkowania.
W tegorocznym obradach Eksperci Konkursu docenili dwa produkty marki Cersanit. W kategorii „Sfera domu” wyróżniona została kolekcja płytek ceramicznych HIKA oraz przyciski spłukujące ACCENTO.
Wielkoformatową kolekcję gresów HIKA wyróżnia oryginalne połączenie terazzo, czyli charakterystycznego w wyglądzie kamienia z modnym wykończeniem lappato. Jasny kolor bazowy oraz duży format płytek optycznie powiększą przestrzeń łazienki, a kolorowe terazzo w wersji mix colors współgrać będzie zarówno z modnymi, intensywnymi kolorami granatu i zieleni, jak i motywami drewna i cementu. HIKA to wspaniałe rozwiązanie dla wszystkich łazienkowych wnętrz zarówno tych kolorowych, jak i minimalistycznych, skromnych w elementy dekoracyjne. Kolekcja ze względu na swój wyjątkowy styl jest bardzo chętnie wykorzystywana przez architektów wnętrz, nie tylko w łazienkowej przestrzeni.
Przyciski pneumatyczne ACCENTO, które zostały finalistą tegorocznej edycji konkursu to idealne rozwiązanie dla wszystkich osób szukających produktu łączącego w sobie najwyższą klasę wykonania i wyjątkowy design. W skład kolekcji wchodzą dwie serie przycisków: SQUARE oparte na klasycznym kształcie kwadratu oraz CIRCLE z klawiszami w kształcie koła. Dostępne są w trzech wersjach kolorystycznych: błyszczącym chromie oraz białym i czarnym szkle, dzięki czemu z łatwością można dopasować je do różnych aranżacji wnętrz - od eleganckich aż po te bardziej nowoczesne. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów i technologii przyciski ACCENTO działają płynnie spełniając wymagania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Każda z tych propozycji posiada także dwudzielny, oszczędzający wodę system spłukiwania, a większy z przycisków jest wykończony ozdobną fazą.

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Modernizacje w branży wod-kan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.