Komunikaty PR

ZŁOTA 44 prezentuje nowy apartament

2020-08-19  |  17:00
Biuro prasowe

Po sukcesie jakim okazała się poprzednia futurystyczna aranżacja, ZŁOTA 44 we współpracy z GO.CE Design prezentuje kolejny, zaskakujący projekt, który łączy luksus z najwyżej jakości meblarstwem. Wizja przyszłości przejawia się tu w unikatowych rozwiązaniach, doskonałym wykończeniu i innowacyjnych technologiach. Luksus tak lubiący ekologię dodatkowo spotęgowano wykorzystując nowe surowce i nowoczesną obróbkę, która koncentruje się na dbałości o środowisko. Wnętrze, zamknięte w przestrzeni wyjątkowego apartamentu w najwyższej w Unii Europejskiej wyłącznie mieszkalnej wieży, już od progu sprawia wrażenie oazy spokoju w sercu wielkiego miasta.

Marka GO.CE Design to wynik współpracy biura projektowego Studio Gomez, które niemal od 20 lat działa z sukcesem na rynku architektonicznym, realizując międzynarodowe projekty użyteczności publicznej i prywatnych budynków mieszkalnych oraz producenta ekskluzywnych mebli RC Design, których zrealizowane projekty możemy zobaczyć w najdroższych butikach świata. Filozofią GO.CE Design stało się kreowanie unikalnych linii tematycznych posługując się interpretacją wybranego motywu przewodniego.

„Bezgraniczna wyobraźnia i pasja do meblarstwa, którą kieruje się zespół RC Design, potwierdzają, że powinniśmy tworzyć meble, wychodzące poza standardy. Doświadczenie i wiedza na temat rozwiązań czy materiałów stosowanych w meblarstwie są imponujące. GO.CE Design to marka, która stanowi odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających klientów na rynku dóbr luksusowych. Produkcja linii mebli, którą podziwiać można w apartamencie na 43. piętrze, rozpocznie się pod koniec tego roku. ZŁOTA 44 to miejsce gdzie nasze prototypy ujrzały światło dzienne.” - mówi Hernan Gomez, właściciel kreatywnego biura projektowego Studio Gomez, projektant mebli GO.CE Design.

Marka GO.CE Design to miękkie formy mebli i zaokrąglone płaszczyzny, przypominające nowoczesne rzeźby nadające pomieszczeniom wrażenie niezwykłej plastyczności wnętrza. Inspirowane najbardziej luksusowymi jachtami formy powstały przy zastosowaniu nowoczesnych technologii i ponadczasowych materiałów, a także wykorzystaniu ergonomicznych rozwiązań. Meble zaskakują liczbą funkcjonalnych miejsc: szafek, szuflad itp. oraz wysokim komfortem użytkowania. Oddają ideę kreatywnych rozwiązań, które połączyło twórców oraz nadają wnętrzu stonowanego charakteru i pozytywnej energii.

„GO.CE Design koncentruje się na innowacyjnych i ekologicznych surowcach i rozwiązaniach. Pracujemy nad produkcją dizajnerskich materiałów do zastosowania w meblarstwie i budownictwie z ujemną emisją gazów cieplarnianych w całym procesie tworzenia, co będzie niosło za sobą ujemny ślad węglowy, bez konieczności eksploatacji terenów leśnych. Polskie lasy dają około 4 tony suchej masy rocznie z hektara do wykorzystania w meblarstwie czy budownictwie. Rośliny nad którymi RC Design wraz z partnerami prowadzi badania dają od 10 ton - nawet do 25 ton suchej masy rocznie z hektara uprawy. Można łatwo przeliczyć ile więcej imponujących produktów można wytworzyć z hektara uprawy w stosunku do hektara lasów, jednocześnie z zachowaniem lasów aktualnie wykorzystywanych na ten cel. Prace naukowe i badania laboratoryjne już trwają. Opracowany produkt będzie miał  na celu podnieść komfort bieżący użytkownika w postaci bardzo atrakcyjnych mebli utożsamianych z nieskazitelną naturą. Dbałość o planetę to podstawa w DNA naszej marki. W tę stronę chcemy konsekwentnie się rozwijać” - Dodaje Rafał Cebula, Prezes Zarządu RC Design.

W luksusowym apartamentowcu ZŁOTA 44 można już zobaczyć prototypowe meble z materiału w nowym, ekologicznym trendzie. W połączeniu z przyjaznymi środowisku elementami ZŁOTEJ 44 ten mariaż z pewnością zwróci uwagę miłośników zarówno dobrego designu jak i inwestorów zainteresowanych nowymi technologiami. Apartamentowiec zaprojektowany w celu maksymalizowania komfortu i jakości życia mieszkańców, może pochwalić się trójszybową fasadą, która o 20% zmniejsza zużycie energii i redukuje hałas z zewnątrz. Powietrze jest filtrowane, a woda filtrowana i uzdatniana. Przyjazna rowerzystom ZŁOTA 44 oferuje parking dla jednośladów, a elektrycznym samochodom dedykowano stacje ładowania w przestrzeni garażowej. Dodatkowo dzięki inteligentnym rozwiązaniom HMS uchylne panele okienne automatycznie zamkną się gdy czujniki na zewnątrz budynku wykryją silny wiatr.

„Luksusowy apartamentowiec ZŁOTA 44 spełnia oczekiwania najbardziej wymagających klientów. To przede wszystkim doskonała, centralna lokalizacja, która gwarantuje dostęp do najlepszych szkół i uczelni, części wspólne dostępne dla mieszkańców i najwyższa jakość materiałów wykończeniowych co potwierdza aranżacja nowego apartamentu we współpracy z GO.CE Design. To połączenie to doskonała propozycja, która zawiera w sobie kunszt, jakość i unikatowe rozwiązania. ZŁOTA 44 dodatkowo wspiera polskich producentów, którzy dzięki ciężkiej pracy i determinacji wkraczają na rynek produktów luksusowych” – mówi Rafał Szczepański, Wiceprezes Zarządu BBI Development SA.

Aranżacja apartamentu na 43. piętrze ZŁOTEJ 44 to połączenie natury, sztuki i najwyższej jakości wykończenia wnętrz. To miejsce gdzie polski, a doceniany na świecie design łączy się z luksusem. Miejsce, które z pewnością przypadnie do gustu wielbicielom sztuki, którzy poszukują alternatyw by móc z nią obcować, ale także inwestorom w celu lokaty części kapitału. W salonie wyeksponowane są dwie unikatowe w skali świata rzeźby autorstwa artysty rzeźbiarza Michała Jackowskiego (Artutito – Exquisite Art Gallery), wykonane ze szlachetnego marmuru Carrara, z których jedna wykończona jest wewnątrz 24-karatowym złotem.  W apartamencie znajduje się również 77 calowy telewizor OLED ThinQ firmy LG, w którym technologia wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i uczy się nawyków, gustu, hobby domownika. Apartament pokazowy GO.CE Design o powierzchni 177 m2 to bez wątpienia przestrzeń kreacji nowej rzeczywistości i oaza, którą warto nazwać domem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Inteligentne bramki bezpieczeństwa – nowy sposób na koronawirusa Biuro prasowe
2020-10-22 | 14:10

Inteligentne bramki bezpieczeństwa – nowy sposób na koronawirusa

Polacy przed koronawirusem zabezpieczają się maseczkami, przyłbicami, rękawiczkami, w podróży dezynfekują ręce lub korzystają z dozowników w przestrzeni publicznej.
Infrastruktura BRAK ZDJĘCIA
2020-10-21 | 14:00

Pokolenie Z w Europie stawia na kolej

Kolej jest obecnie jedną z najbardziej przyjaznych środowisku form transportu, która dzięki stale wdrażanym innowacjom rozwija się i funkcjonuje w sposób coraz bardziej zrównoważony.   Dlaczego osoby w wieku
Infrastruktura Wystartowały strategiczne inwestycje na północy Krakowa – znamy szczegóły
2020-10-05 | 11:00

Wystartowały strategiczne inwestycje na północy Krakowa – znamy szczegóły

Ostatnie tygodnie to dla północy Krakowa bardzo dobry czas. Nowe, od dawna wyczekiwane w tej części miasta inwestycje, w końcu zaczęły być realizowane. Za kilka lat ta okolica, z

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Bankowość

Polacy nie mają zaufania do rynku kapitałowego. Szansą na jego zbudowanie może być wzmocnienie nadzoru

Według szacunków Polskiego Funduszu Rozwoju utracone korzyści Polaków wynikające z niechęci do aktywnego inwestowania na rynku kapitałowym to około 10 mld zł rocznie. W efekcie oszczędności są zamrażane w gotówce lub na lokatach bankowych, zamiast „pracować” na większe zyski. – Potrzebne jest wzmocnienie nadzoru nad instytucjami finansowymi, aby odbudować zaufanie Polaków do rynku kapitałowego – mówi dr Konrad Hennig, współautor raportu „Save & Invest: Prawo chroniące pieniądze Polaków”.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.

 

Media i PR

Pandemia zmieniła rynek usług PR. W odpowiedzi na wyzwania branży powołano nowe stowarzyszenie oraz centrum badawcze

Przez pandemię COVID-19 wiele agencji PR odnotowało spadek przychodów i liczby klientów, co zmusiło je do obniżek wynagrodzeń albo redukcji zatrudnienia. Z drugiej strony firmy przekonały się, jak ważny jest PR i komunikacja w czasie kryzysu. Nowo powołana przez 20 agencji PR organizacja ma szeroko reprezentować interesy branży. Jedną z jej pierwszych inicjatyw jest utworzenie pierwszego w Polsce think-tanku, który dostarczy informacji o trendach, prognozach i wiedzy badawczo-analitycznej dotyczącej rynku usług PR.