Komunikaty PR

Insbuy nawiązuje nowe partnerstwa i startuje z kampanią TV

2023-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Insbuy nawiązuje nowe partnerstwa i startuje z kampanią TV

Od lutego Insbuy rozpoczął współpracę z Dekorią, w marcu do grona partnerów dołącza 6 innych znanych sklepów internetowych z branży wnętrzarskiej. Od marca reklamę aplikacji będą mogli zobaczyć widzowie kobiecych kanałów z portfolio TVN – HGTV i TVNStyle.

Naszymi użytkowniczkami są głównie kobiety, żyjące w dużych miastach, ale nie tylko, wykształcone, pracujące, dysponujące własnym budżetem, dobrze sytuowane, zainteresowane tematyką urządzania wnętrz. – mówi Mikołaj Krzemiński, CEO Insbuy, a zarazem twórca aplikacji mobilnej o tej samej nazwie – Każda z nich szuka przeróżnych rzeczy, w odmiennych stylach. Zależy nam na tym, by zaspokoić wszystkie te potrzeby i wszystkie gusta, ale także inspirować kobiety do poszukiwania własnego stylu. Dlatego bardzo cieszy nas każde partnerstwo, począwszy od tych pozyskanych od momentu powstania aplikacji aż po te najnowsze. W Insbuy wierzymy, że zarówno naszym użytkowniczkom, jak i partnerom niesiemy realną wartość. Do tej pory nie było na rynku takiego narzędzia, które pozwoliłoby marketerom mierzyć realny wpływ obecności na dużym ekranie na konwersje i sprzedaż.

Od początku lutego do grona partnerów dołączyła Dekoria, znana i ceniona w całej Europie polska marka oferująca dekoracje do domu.

W marcu do grona partnerów dołączą firmy: manufaktura mebli stalowych Desiva, producent pięknych i funkcjonalnych mebli dziecięcych Bami – Bocian – Fabryka Mebli Tadeusz Bocian, Luxury Products - największy katalog dóbr luksusowych na świecie, oferujący meble szyte na miarę sklep Megis Meble, a także polski producent oświetlenia 4 Concepts.

Niedawno Insbuy nawiązał również współpracę z Atoato – poznańskim biurem architektonicznym, zajmującym się projektowaniem wnętrz, prowadzącym również bloga o tej tematyce. Trwają również negocjacje i testy w aplikacji z producentem designerskich mebli DotDesign.

Od jesieni ub.r. w aplikacji dostępne są meble i dodatki prezentowane w produkcjach kobiecej stacji tematycznej z portfolio CANAL+ - DOMO+, zasięgowego kanału ogólnotematycznego Tele5. Insbuy współpracuje również z Youtuberami – twórcami kanałów Aranżacja Wnętrz (165 000 subskrypcji; 17 287 291 wyświetleń) oraz Wnętrza Zewnętrza (110 000 subskrypcji; 18 681 152 wyświetlenia).

W marcu startujemy z kampanią telewizyjną w kobiecych kanałach TVNu – HGTV i TVNStyle. – dodaje Mikołaj Krzemiński – Mamy nadzieję, że obecność w telewizji znacząco przełoży się na rozpoznawalność naszej marki i liczbę pobrań aplikacji. Mamy ambitne cele i chcemy dalej się rozwijać, pozyskując zarówno nowe użytkowniczki, jak i kolejnych partnerów z branży Dom i Ogród.

Aplikacja mobilna insbuy na rynku istnieje od września 2020 roku. Powstała z myślą o widzach telewizyjnych kanałów i programów wnętrzarskich. Za jej pośrednictwem widzowie mogą w prosty sposób namierzyć i nabyć wypatrzony w telewizji mebel lub dodatek (lampę, wazon, poduszkę etc). Jest dostępna nieodpłatnie dla użytkowników urządzeń z systemem iOS i Android. W ciągu niespełna 2 lat ściągnięto ją ponad 70 000 razy, tygodniowo korzysta z niej średnio ponad 3 000 osób, a wartość zakupionych w ten sposób produktów sięgnęła 20 000 000 zł. Insbuy jest świetnym rozwiązaniem dla marketerów z kategorii Dom i Ogród, którzy w czasie rzeczywistym zyskują możliwość zmierzenia skuteczności reklamy TV i jej realnego wpływu na sprzedaż. Innowacyjną ciekawostkę stanowi zaplecze techniczne aplikacji – bazuje ona na opracowanej przez polskich inżynierów autorskiej technologii rozpoznawania obrazu i maszynowego uczenia się.

 

 

Pobierz aplikację:

App Store https://apps.apple.com/pl/app/insbay/id1533923115?l=pl

Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pl.insbay&hl=en&gl=US

 

Bądź z nami na bieżąco – wejdź na:

www https://www.insbuy.app/

FB https://www.facebook.com/people/Insbuy/100063765114063/

IG https://www.instagram.com/insbay.app/

LinkedIn https://www.linkedin.com/company/insbay/

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Firma Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność
2025-06-17 | 13:45

Nowoczesność w sercu Bydgoszczy – nowy oddział DPD Polska rozpoczyna swoją działalność

Sieć operacyjna DPD Polska powiększyła się o nowoczesny oddział zlokalizowany w Bydgoszczy. Nowa placówka, mieszcząca się przy ul. Petersona 2, oficjalnie rozpoczęła
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.