Komunikaty PR

Integracja płatności Tpay z Shopify – nowa aplikacja operatora

2023-10-11  |  09:00
Biuro prasowe

Operator płatności Tpay opracował oficjalną aplikację dla Shopify, dzięki której sprzedawcy internetowi mogą w prosty sposób zintegrować płatności w swoich e-sklepach, opartych na tej platformie e-commerce.

Wdrożenie Tpay pozwala sprzedawcom współpracującym z gigantem e-handlu na szybkie, łatwe i bezpieczne wprowadzenie płatności online na stronie e-sklepu i udostępnienie kupującym znanych i lubianych metod płatności, m.in. Pay-By-Link, BLIK oraz płatności kartowych, ratalnych i odroczonych. Możliwa jest także obsługa zwrotów, realizowanych bezpośrednio z poziomu sklepu. 

– Opracowana aplikacja to duże udogodnienie dla e-konsumentów, którzy mogą zrealizować transakcje w sklepach korzystających z platformy Shopify za pomocą ulubionych metod płatności. Z kolei właścicielom e-sklepów rozwiązanie pomoże w ich rozwoju na polskim rynku e-commerce – podkreśla Paweł Działak, CEO & co-founder Tpay, operatora płatności online. – Stworzenie atrakcyjnego wizualnie oraz łatwego w obsłudze sklepu internetowego to nie wszystko, o czym powinni pamiętać sprzedawcy. Absolutnie kluczowa i niezbędna jest instalacja bezpiecznych płatności online wraz z zapewnieniem różnorodnego wachlarza metod płatności – dodaje Paweł Działak. 

Aplikacja Tpay to stabilne i intuicyjne rozwiązanie, w pełni zgodne z wymogami Shopify, pomyślnie przeszło proces certyfikacji i jest już dostępne w Shopify Store po udostępnieniu linka wskazanego przez operatora. Właściciele e-commerce’ów mogą w łatwy sposób skonfigurować aplikację bezpośrednio w panelu sterowania sklepem. 

Shopify to czwarty co do wielkości gracz mający ponad 10 proc. udziału w globalnym rynku platform e-commerce. Systematycznie rozszerza swoją obecność również w Polsce, umożliwiając rodzimym sklepom efektywną sprzedaż poza granicami kraju. Działając w modelu SaaS (Software as a Service) Shopify oferuje w cenie usługi szereg przydatnych elementów, począwszy od hostingu, poprzez zintegrowane narzędzia do analityki, aż po rozwiązania sprzedażowe stworzone specjalnie z myślą o sprzedaży w social mediach.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.