Komunikaty PR

Invenzia uczy aktywnie. Nowa szkoła językowa w Białymstoku

2021-09-08  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania szko ( 0.02 MB )

Wspólne gotowanie włoskich i francuskich dań, konwersacje podczas joggingu, czy językowe podróże – takie kreatywne formy nauki języków proponuje Invenzia, pierwsza w Białymstoku internetowa szkoła języka francuskiego i włoskiego.

“ Invenzia - francuski, włoski aktywnie” powstała w czasie pandemii,   a zrodziła się z pasji do języków, sportu, kulinariów i podróży. I choć podstawą nauczania w szkole stały się, z konieczności, kursy on-line – organizatorzy wykorzystują wszelkie możliwości, na jakie pozwala sytuacja epidemiczna, by uczyć języków kreatywnie. Szkołę założyła Ewa Tyburczy, wieloletnia nauczycielka tych języków i tłumacz przysięgły.

- Jednak Invenzia to przede wszystkim zespół młodych osób, które są pełne pasji i energii, mamy lektorów po filologii francuskiej i włoskiej, oraz studentów tych filologii – mówi Ewa Tyburczy. - Naszym celem jest połączenie nauki i aktywności, bo to najlepszy sposób na przyswajanie języka. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy nauczania języka w sposób naturalny.

Jeszcze podczas lockdownu szkoła promowała kuchnię francuską i włoską poprzez wspólne gotowanie przed kamerkami, organizowała lekcje z rodowitą Włoszką lub z nativem z kraju francuskojęzycznego. Teraz kursanci mogą także wybrać lekcje aktywne w realu - wspólny  bieg lub spacer np. szlakiem twórcy esperanto - Ludwika Zamenhofa, lekcje we włoskiej kawiarence połączone z degustacją włoskich win i makaronu, caffe’ cornetto na śniadanie czy spotkania przy muzyce lub kino.

- Promujemy też poznawanie kultury Włoch i Francji poprzez podróże – jeśli będzie taka możliwość nasze kursy będą kończyły się wspólnymi wyjazdami do Francji, np. do Lourdes, Taizé, Paryża czy do Włoch np. do Bari czy Matery. Naszym celem zawsze jest komunikacja – podkreśla Ewa Tyburczy.  

 

Dni otwarte, czyli francusko- włoskie pożegnanie lata z figą w tle

Okazją do poznania oferty szkoły, a także porozmawiania po włosku i francusku z jej lektorami i nativami będą Dni otwarte, które obędą się w delikatesach śródziemnomorskich Buon Appetito. Atrakcją tego spotkania będzie możliwość spróbowania francusko-włoskich  specjałów z figą, owocem dość mało popularnym w Polsce, ale bardzo szeroko wykorzystywanym w kuchni włoskiej i francuskiej. Będą więc m.in. francuskie naleśników z dżemem figowym, sery kozie czy też  bruschetty z figą. 

- Chcemy by była to okazja do poznania ludzi z pasją i prawdziwym zamiłowaniem do języka i kultury obu krajów. Powspominamy  francusko- włoskie wakacje, ale też przybliżymy ofertę szkoły. A jest ona skierowana zarówno do dzieci, nastolatków, jak i dorosłych. Mamy kursy dla porannych ptaszków i kursy dedykowane, np. dla pasjonatów futbolu włoskiego, czy dla młodzieży, która wróciła z Belgii -zachęca Ewa Tyburczy.

„Invenzia” prowadzi kursy on-line i stacjonarne w małych 4-5 osobowych grupach, na różnych poziomach zaawansowania. Szczegóły można poznać na stronie szkoły https://tlumaczenia-bialystok.com/, a także na profilu szkoły na Facebooku i Instagramie.  Dni otwarte odbędą się 11 września w godz. 10-15  w delikatesach Buon Appetito, przy ul. Waryńskiego 3/5.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.