Komunikaty PR

Invenzia uczy aktywnie. Nowa szkoła językowa w Białymstoku

2021-09-08  |  09:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ida Szwaczko
Masz-Media Ida Marzenna Szwaczko

Waszyngtona 18/213
15-269 Białystok
maszmedia|wp.pl | |maszmedia|wp.pl
693400464
www.maszmedia.pl
Do pobrania szko ( 0.02 MB )

Wspólne gotowanie włoskich i francuskich dań, konwersacje podczas joggingu, czy językowe podróże – takie kreatywne formy nauki języków proponuje Invenzia, pierwsza w Białymstoku internetowa szkoła języka francuskiego i włoskiego.

“ Invenzia - francuski, włoski aktywnie” powstała w czasie pandemii,   a zrodziła się z pasji do języków, sportu, kulinariów i podróży. I choć podstawą nauczania w szkole stały się, z konieczności, kursy on-line – organizatorzy wykorzystują wszelkie możliwości, na jakie pozwala sytuacja epidemiczna, by uczyć języków kreatywnie. Szkołę założyła Ewa Tyburczy, wieloletnia nauczycielka tych języków i tłumacz przysięgły.

- Jednak Invenzia to przede wszystkim zespół młodych osób, które są pełne pasji i energii, mamy lektorów po filologii francuskiej i włoskiej, oraz studentów tych filologii – mówi Ewa Tyburczy. - Naszym celem jest połączenie nauki i aktywności, bo to najlepszy sposób na przyswajanie języka. Jesteśmy otwarci na wszelkie formy nauczania języka w sposób naturalny.

Jeszcze podczas lockdownu szkoła promowała kuchnię francuską i włoską poprzez wspólne gotowanie przed kamerkami, organizowała lekcje z rodowitą Włoszką lub z nativem z kraju francuskojęzycznego. Teraz kursanci mogą także wybrać lekcje aktywne w realu - wspólny  bieg lub spacer np. szlakiem twórcy esperanto - Ludwika Zamenhofa, lekcje we włoskiej kawiarence połączone z degustacją włoskich win i makaronu, caffe’ cornetto na śniadanie czy spotkania przy muzyce lub kino.

- Promujemy też poznawanie kultury Włoch i Francji poprzez podróże – jeśli będzie taka możliwość nasze kursy będą kończyły się wspólnymi wyjazdami do Francji, np. do Lourdes, Taizé, Paryża czy do Włoch np. do Bari czy Matery. Naszym celem zawsze jest komunikacja – podkreśla Ewa Tyburczy.  

 

Dni otwarte, czyli francusko- włoskie pożegnanie lata z figą w tle

Okazją do poznania oferty szkoły, a także porozmawiania po włosku i francusku z jej lektorami i nativami będą Dni otwarte, które obędą się w delikatesach śródziemnomorskich Buon Appetito. Atrakcją tego spotkania będzie możliwość spróbowania francusko-włoskich  specjałów z figą, owocem dość mało popularnym w Polsce, ale bardzo szeroko wykorzystywanym w kuchni włoskiej i francuskiej. Będą więc m.in. francuskie naleśników z dżemem figowym, sery kozie czy też  bruschetty z figą. 

- Chcemy by była to okazja do poznania ludzi z pasją i prawdziwym zamiłowaniem do języka i kultury obu krajów. Powspominamy  francusko- włoskie wakacje, ale też przybliżymy ofertę szkoły. A jest ona skierowana zarówno do dzieci, nastolatków, jak i dorosłych. Mamy kursy dla porannych ptaszków i kursy dedykowane, np. dla pasjonatów futbolu włoskiego, czy dla młodzieży, która wróciła z Belgii -zachęca Ewa Tyburczy.

„Invenzia” prowadzi kursy on-line i stacjonarne w małych 4-5 osobowych grupach, na różnych poziomach zaawansowania. Szczegóły można poznać na stronie szkoły https://tlumaczenia-bialystok.com/, a także na profilu szkoły na Facebooku i Instagramie.  Dni otwarte odbędą się 11 września w godz. 10-15  w delikatesach Buon Appetito, przy ul. Waryńskiego 3/5.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:50

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach będzie większy niż ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Firma RUSZA BCC STARTUPS
2024-04-25 | 11:15

RUSZA BCC STARTUPS

Rusza BCC STARTUPS - nowa linia biznesowa Business Centre Club. Najstarsza i największa organizacja pracodawców otwiera się na młodych przedsiębiorców i wychodzi naprzeciw
Firma Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw
2024-04-25 | 11:05

Badanie Innowacyjności Przedsiębiorstw

Business Centre Club wraz z partnerami: firmą doradczą Crido oraz startupem Innciate zaprasza do udziału w Badaniu Innowacyjności Przedsiębiorstw, którego celem jest ocena poziomu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.