10 tysięcy nowych automatów paczkowych. SwipBox podsumował ubiegły rok
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Operator i producent automatów paczkowych, SwipBox ma za sobą bardzo udany rok. W 2021 r. duńska firma zainstalowała 10 tysięcy nowych urządzeń na kluczowych rynkach na całym świecie. W porównaniu z 2020 r., trzykrotnie zwiększyła liczbę automatów, a także podwoiła liczbę klientów.
Wzrost wyników SwipBox opiera się nie tylko na współpracy z nowymi podmiotami, ale również rozwijaniu już zaimplementowanych narzędzi. Wielu z dotychczasowych partnerów uznało automaty za odpowiednie uzupełnienie innych opcji dostarczania paczek w celu zaspokojenia potrzeb wynikających z boomu na zakupy online.
Do wzrostów w szczególności przyczyniły się zewnętrzne automaty SwipBox Infinity, które są obecne również w Polsce. Wolnostojące urządzenia są zasilane przez wbudowany akumulator, a ich żywotność sięga nawet do dziesięciu lat. Ponadto, są obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej na smartfony, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu oraz można je instalować w dowolnym miejscu w ciągu zaledwie kilku minut, ponieważ nie potrzebują dodatkowego okablowania do zasilaczy.
Najważniejszym czynnikiem jest elastyczność i prostota naszych produktów w połączeniu z niskimi kosztami utrzymania. Są to główne cechy, które zapewniły naszym automatom dobrą reputację, wzbudzając jednocześnie zainteresowanie nowych klientów. Dzięki rozwiązaniu Infinity, dostawcy paczek mogą szybko budować gęste sieci, dostosowane do zmieniających się potrzeb. Kurierzy dostarczają i otrzymują przesyłki za pomocą intuicyjnej, dedykowanej aplikacji, a konsumenci odbierają zamówienia w dogodnym dla siebie miejscu i czasie za pomocą telefonu lub nawet zegarka Apple Watch. Liczby wyraźnie wskazują, że nasza strategia działa – powiedział Jens Rom, CEO SwipBox.
Założenia biznesowe na ten rok zakładają poprawę dotychczasowych wyników, a także obecność na nowych rynkach. Obecnie, oddziały SwipBox znajdują się w Danii, Polsce, Australii i obsługują sieć urządzeń do odbioru przesyłek w ponad 40 krajach.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.