Komunikaty PR

5 maja premiera Best Month Ever!

2022-05-04  |  10:00
Biuro prasowe

Klabater, notowany na NewConnect deweloper i wydawca gier wideo, 5 maja wyda swój najnowszy tytuł – Best Month Ever! Od jutra gra będzie dostępna na platformie PC oraz konsolach Xbox One, Xbox Series X i Nintendo Switch. Wkrótce tytuł zadebiutuje także w wersji na PlayStation 4 i PlayStation 5. Premiera Best Month Ever! będzie połączona z promocją na pozostałe gry Klabatera, dostępne na platformie Steam.

– W prace nad Best Month Ever! włożyliśmy wiele serca. Chcemy pokazać naszą grą, że warto poruszać trudne tematy społeczne i opowiadać dojrzałe historie. Kiedy prezentowaliśmy BME! na targach PAX pojawiło się wiele niesamowitych reakcji, widzimy, że gracze są zaciekawieni tym tytułem, czego dowodem są trzy miliony odsłon zapowiedzi gry na kanale popularnego TikTokera MarMorph’a. Przy okazji premiery pokazujemy także nowy trailer, który oddaje ducha tej wyjątkowej historii – mówi Michał Gembicki, członek zarządu Klabater SA.

Akcja gry osadzona jest u schyłku amerykańskich szalonych lat 60., symbolicznym czasie zmian i kontrrewolucji. Gracz wcieli się w Louise, samotną matkę wychowującą syna Mitcha, pracującą jako kelnerka, u której zdiagnozowano śmiertelną chorobę. Kobieta postawiona w obliczu tak trudnej sytuacji, decyduje się znaleźć dla Mitcha nowy dom i zapewnić mu dobrą przyszłość. Podczas podróży przez ogarnięte ferworem zmian USA, Louise będzie miała okazję przekazać synowi życiowe lekcje i udzielić cennych rad, a także podjąć decyzje, które ukształtują przyszłość chłopca.

- Gra zaoferuje graczom dziewięć różnorodnych zakończeń scenariuszy dotyczących przyszłości dorosłego Mitcha. Obecnie prowadzimy rozmowy z partnerami na temat tego, jak lepiej zaprezentować dojrzałe, wciągające historie i wzmocnione postacie kobiece – dodaje Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater SA.

Premiera gry będzie połączona z promocją na Steam, w ramach Klabater Publisher Sale. Cena Best Month Ever! to 19.99 USD i 19.99 EUR. Gra ukaże się m.in. w pełnej dubbingowanej amerykańskiej wersji językowej na komputery PC i konsole Xbox, Switch, a docelowo także na PlayStation.

Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1684400/Najlepszy_miesic_ycia/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.