ActAware UNBIASED, PERSONALIZED INFORMATION AT THE CORE OF MAKING A DIFFERENCE
ActAware Inc.
Concord, CA USA
94527 Concord
wojtek|actaware.com| |wojtek|actaware.com
+48 604 495 065
www.actaware.com
ActAware, an American-Polish startup has raised over $1.1 million in its first investment round to develop an application that enables consumers to quickly make decisions according to their beliefs and values.
The main mission of ActAware is to provide consumers with tools using artificial intelligence, supporting them in making everyday decisions and helping to build a sustainable world according to their own beliefs. For this purpose, Act Aware will provide them with aggregated information about each product and the manufacturer behind it in a simple and transparent way. The target ActAware application will be available to users as early as the beginning of the third quarter of 2022.
In response to the current geopolitical situation, the company has directed its resources to create a complementary tool showing how companies and organizations have behaved in the face of Russia's aggression in Ukraine.
The web-based tool www.actagainstwar.com allows for a quick review of both companies and their products in terms of their decision to withdraw from or remain in the Russian market. The proprietary database from which the application draws its information is constantly verified and updated so as not to make any judgments about individual companies, but to provide facts about the decisions these companies have made. In the current information noise and rapid changes of the situation, quick access to up-to-date, real information is the key to making the right decisions by consumers.
ActAware
www.actaware.com
info@actaware.com
Concord, CA USA
Contact in the USA
Michal Majerczak
+1-510-717-6782

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.