ActAware UNBIASED, PERSONALIZED INFORMATION AT THE CORE OF MAKING A DIFFERENCE

ActAware Inc.
Concord, CA USA
94527 Concord
wojtek|actaware.com| |wojtek|actaware.com
+48 604 495 065
www.actaware.com
ActAware, amerykańsko-polski startup w pierwszej rundzie inwestycyjnej zebrał ponad $ 1,1 mln na rozwój aplikacji umożliwiającej konsumentom szybkie podejmowanie decyzji zgodnych z ich przekonaniami i wartościami.
Główną misją ActAware jest udostępnienie konsumentom narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję, wspierających podejmowanie codziennych decyzji pomagając jednocześnie w budowaniu zrównoważonego świata zgodnie z własnymi przekonaniami.
W tym celu ActAware dostarczy im w prosty i przejrzysty sposób zagregowane informacje na temat każdego produktu oraz stojącego za nim producenta. Docelowa aplikacja ActAware będzie dostępna dla użytkowników już na początku trzeciego kwartału 2022 roku.
W odpowiedzi na obecną sytuację geopolityczną firma skierowała swoje zasoby, aby stworzyć komplementarne narzędzie pokazujące, jak firmy i organizacje zachowały się w obliczu agresji Rosji w Ukrainie.
Webowe narzędzie www.actagainstwar.com pozwala na szybką weryfikację zarówno firm, jak i ich produktów pod względem decyzji o wycofaniu się z rynku rosyjskiego czy pozostaniu na nim. Autorska baza danych, z których aplikacja czerpie informacje jest na bieżąco weryfikowana i uaktualniana tak, aby nie dokonywać jakiejkolwiek oceny poszczególnych firm, ale podawać fakty dotyczące decyzji, jakie te firmy podjęły. W obecnym szumie informacyjnym i szybkich zmianach sytuacji dostęp do aktualnych, rzeczywistych informacji jest kluczem do podejmowania właściwych decyzji przez konsumentów.
ActAware
www.actaware.com
info@actaware.com
+1-510-717-6782
Concord, CA USA
Biuro w Warszawie
Al. Jerozolimskie 146D
02-305 Warszawa
tel. +48 22 885 44 28

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.