Komunikaty PR

ActAware UNBIASED, PERSONALIZED INFORMATION AT THE CORE OF MAKING A DIFFERENCE

2022-04-26  |  22:00
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Pruś
ActAware Inc.

Concord, CA USA
94527 Concord
wojtek|actaware.com| |wojtek|actaware.com
+48 604 495 065
www.actaware.com

ActAware, amerykańsko-polski startup w pierwszej rundzie inwestycyjnej zebrał ponad $ 1,1 mln na rozwój aplikacji umożliwiającej konsumentom szybkie podejmowanie decyzji zgodnych z ich przekonaniami i wartościami. 

 

Główną misją ActAware jest udostępnienie konsumentom narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję, wspierających podejmowanie codziennych decyzji pomagając jednocześnie w budowaniu zrównoważonego świata zgodnie z własnymi przekonaniami. 

W tym celu ActAware dostarczy im w prosty i przejrzysty sposób zagregowane informacje na temat każdego produktu oraz stojącego za nim producenta.  Docelowa aplikacja ActAware będzie dostępna dla użytkowników już na początku trzeciego kwartału 2022 roku.

 

W odpowiedzi na obecną sytuację geopolityczną firma skierowała swoje zasoby, aby stworzyć komplementarne narzędzie pokazujące, jak firmy i organizacje zachowały się w obliczu agresji Rosji w Ukrainie. 

Webowe narzędzie www.actagainstwar.com pozwala na szybką weryfikację zarówno firm, jak i ich produktów pod względem decyzji o wycofaniu się z rynku rosyjskiego czy pozostaniu na nim. Autorska baza danych, z których aplikacja czerpie informacje jest na bieżąco weryfikowana i uaktualniana tak, aby nie dokonywać jakiejkolwiek oceny poszczególnych firm, ale podawać fakty dotyczące decyzji, jakie te firmy podjęły. W obecnym szumie informacyjnym i szybkich zmianach sytuacji dostęp do aktualnych, rzeczywistych informacji jest kluczem do podejmowania właściwych decyzji przez konsumentów.    


ActAware

www.actaware.com

info@actaware.com

+1-510-717-6782

Concord, CA USA


Biuro w Warszawie

Al. Jerozolimskie 146D

02-305 Warszawa

tel. +48 22 885 44 28

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: ActAware Inc.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.