Alfa Laval zwiększa jakość serwisu w terenie dzięki IFS Remote Assistance
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że Alfa Laval, światowy lider w dziedzinie oddzielania, wymiany ciepła i technologii przepływów, wdrożył IFS Remote Assistance™ – oparte na rzeczywistości mieszanej oprogramowanie do współpracy, które łączy dwa strumienie wideo w czasie rzeczywistym w jedno interaktywne środowisko.
W ramach długofalowego projektu serwicyzacji Alfa Laval szukał nowoczesnego rozwiązania do zdalnego udzielania wskazówek, które stało się dla firmy pilną potrzebą w kontekście pandemii COVID-19.
Aby zapewnić odpowiedni poziom obsługi oraz ciągłość działania w obszarach, gdzie obowiązują ograniczenia dotyczące poruszania się lub wymagane jest zachowanie dystansu społecznego, firma wybrała IFS Remote Assistance. Rozwiązanie umożliwia współpracę i interakcję dwóch użytkowników w czasie rzeczywistym, w tym przekazywanie (tzw. telestrację) i zatrzymywanie obrazów przy użyciu gestów oraz dodawanie fizycznych obiektów do środowiska rzeczywistości mieszanej, zarówno na potrzeby wsparcia techników w terenie, jak i bezpośredniej obsługi klientów.
„Serwis jest dla nas kluczowym wyróżnikiem mającym bardzo istotny wpływ na poziom obsługi klienta” – powiedział Jens Pulczynski, kierownik Alfa Laval ds. globalnego serwisu. „Wybraliśmy firmę IFS z uwagi na jej solidną technologię i długofalową wizję. Nasi klienci są w stu procentach zadowoleni z wprowadzenia IFS Remote Assistance i są pod wrażeniem tego, jak rozwiązanie to wpłynęło na ich obsługę. Wracamy do normalności po kryzysie. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to umożliwi nam nie tylko utrzymanie ciągłości działania, lecz także dokonanie transformacji biznesowej”.
Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „We wszystkich branżach współpracujemy z myślącymi przyszłościowo firmami, takimi jak Alfa Laval, w celu wyciągania użytecznych wniosków ze sposobu, w jaki przedsiębiorstwa te przeszły przez pandemię koronawirusa. Wyeliminowanie niepotrzebnych dojazdów, zwiększenie efektywności obsługi klienta oraz dostępność narzędzi do pracy zdalnej to korzyści, które będą służyć przedsiębiorstwom zorientowanym na usługi jeszcze długo po ustąpieniu pandemii. Będziemy im stale pomagać w czerpaniu tych korzyści”.
Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.ifs.com/remote-assistance.
Informacje o firmie Alfa Laval
Alfa Laval udostępnia swoją wiedzę specjalistyczną oraz dostarcza produkty i usługi w ponad 100 krajach dla przedsiębiorstw z sektorów takich jak energetyka, przemysł morski, oczyszczanie wody czy przemysł spożywczy. Firma skupia się na optymalizacji procesów i zapewnianiu zrównoważonego rozwoju oraz podejmuje wytężone działania wspierające klientów w osiąganiu ich celów biznesowych.
Innowacyjne technologie Alfa Laval są używane w oczyszczaniu, przetwarzaniu i recyklingu materiałów, co przyczynia się do bardziej odpowiedzialnego wykorzystywania zasobów naturalnych. To z kolei przekłada się na wyższą efektywność energetyczną, lepsze odzyskiwanie ciepła i oczyszczanie wody oraz mniejszą emisję gazów cieplarnianych. Alfa Laval dba o dobro nie tylko swoich klientów, lecz także społeczeństwa i całej planety. Codziennie czynimy świat lepszym. It’s all about Advancing better™.
Alfa Laval ma 17 500 pracowników. Wartość sprzedaży w 2019 r. wyniosła 46,5 mld SEK (ok. 4,4 mld EUR). Spółka jest notowana na giełdzie Nasdaq OMX.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com
Kontakt
Anna Machol
PR for IFS in Poland
Email: anna.machol@ifs.com
Phone: +48 512 134 493
Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.