Komunikaty PR

Aplikację LifeStyle by Super-Pharm pobrało już ponad 100 tysięcy konsumentów

2020-01-10  |  16:00
Biuro prasowe

Rozbudowana aplikacja mobilna LifeStyle by Super-Pharm pełni dzisiaj rolę wirtualnej karty członkowskiej programu LifeStyle. Dzięki temu użytkownicy nowej wersji aplikacji zyskali wiele praktycznych funkcjonalności, np. klubowicze, którzy zostawili kartę w domu nie muszą każdorazowo podawać swojego numeru telefonu podczas zakupów w Super-Pharm. Poza tym usprawnieniem, posiadanie aplikacji umożliwia wcześniejszy dostęp do szczegółów promocji przygotowanych na Dni LifeStyle, w których produkty cieszące się szczególną popularnością są dostępne w atrakcyjnych cenach oraz ofert specjalnych dedykowanych wyłącznie klubowiczom i dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

 

Przy pomocy aplikacji LifeStyle by Super-Pharm można również sprawdzić historię swoich zakupów, w każdej chwili zweryfikować liczbę uzbieranych punktów i zdecydować o sposobie ich wykorzystania, czyli wymienić na Super-Nagrody lub przekazać na wsparcie jednej z trzech dostępnych fundacji charytatywnych. Użytkownicy mogą też przejrzeć elektroniczną wersję gazetki Super-Pharm oraz zapoznać się z listą adresów stacjonarnych salonów Super-Pharm i sprawdzić, do której z nich mają najbliżej.

 

W 2020 roku aplikacja LifeStyle by Super-Pharm wejdzie na kolejny poziom zaawansowania, a do wachlarza funkcji przez nią proponowanych dołączą nowe usprawnienia, np. w najbliższym czasie Super-Pharm planuje połączenie aplikacji ze sklepem e-commerce, tym samym dając możliwość użytkownikom robienia zakupów na stronie internetowej Superpharm.pl z poziomu aplikacji.

 

- W tym roku planujemy przede wszystkim zbliżyć naszą aplikację do sklepu internetowego Super-Pharm i z poziomu telefonów komórkowych umożliwić klientom wyszukiwanie produktów, tworzenie list zakupów, wish-list i nareszcie – zamawianie produktów przez aplikację. Nasze aspiracje sięgają jeszcze szerzej i obejmują dodatkowo rozszerzenie katalogu Super-Nagród otrzymywanych za zebrane punkty, zwiększenie liczby ofert dedykowanych klubowiczom, a także wprowadzenie nowych formatów reklamowych, w tym video. Mamy nadzieję, że nowe zmiany usatysfakcjonują użytkowników aplikacji i zachęcą kolejne osoby do dołączenia do naszego programu LifeStyle. – mówi Remigiusz Chrzanowski, Członek Zarządu Super-Pharm, odpowiedzialny za dział Digital.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Świętuj z nami 20 lat laptopów MSI we Wrocławiu! Poznaj historię, zobacz przyszł Biuro prasowe
2024-05-24 | 15:00

Świętuj z nami 20 lat laptopów MSI we Wrocławiu! Poznaj historię, zobacz przyszł

MSI zaprasza wszystkich fanów technologii na niezwykłe rocznicowe wydarzenie z okazji 20-lecia obecności laptopów marki na rynku. Poznaj historię urządzeń, które od
IT i technologie ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta
2024-05-24 | 12:00

ICEA wyłącznym partnerem SEO z Europy w Vendasta

ICEA S.A., one-stop shop dla e-commerce, zacieśnia kooperację z kanadyjskim marketplace B2B Vendasta, który współpracuje z przeszło 60 tys. partnerów handlowych na
IT i technologie Rynek inteligentnych obrączek rocznie rośnie nawet o 44 proc. Premiera Bemi Revo
2024-05-23 | 18:00

Rynek inteligentnych obrączek rocznie rośnie nawet o 44 proc. Premiera Bemi Revo

Inteligentne obrączki zyskują coraz większą popularność, a według szacunków rynek ten do 2032 r. może osiągnąć wartość nawet 22 mln dolarów. Wielu producentów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Forum Sektora Kosmicznego 4 czerwca 2024

European Financial Congress 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Coraz bliżej powstania świadomej sztucznej inteligencji. Potrzebne są działania zapobiegające niewłaściwemu jej wykorzystaniu

O sztucznej inteligencji mówi się już coraz częściej w kontekście możliwości i zagrożeń, jakie przyniesie powstanie globalnej sztucznej inteligencji. To model, który byłby zdolny do myślenia takiego, jakim cechuje się człowiek, ale jego możliwości obliczeniowe przewyższałyby możliwości ludzkiego mózgu kilka milionów razy. Rodzi to uzasadnione obawy o bezpieczeństwo, stąd postulat, by uczestnicy rynku składali przysięgę na wzór przysięgi Hipokratesa. Zgodnie z nią mieliby dbać o to, by zastosowania technologii miały wymiar etyczny. Zdaniem ekspertów potrzebnych jest też więcej szczegółowych regulacji.

Bankowość

Zapóźnienie w transformacji może obniżyć konkurencyjność całej gospodarki. Konieczne przyjęcie ustawy o ochronie klimatu

– Biznes jest gotowy na Fit for 55 i co ciekawe, banki też są na to gotowe. Natomiast niegotowe są polskie regulacje i polska energetyka. Tym, co jest nam teraz w Polsce potrzebne, są dobre strategie i dobre planowanie – ocenia Ilona Jędrasik, nowa prezes zarządu Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi. Jak wskazuje, polska energetyka musi zdecydowanie przyspieszyć z transformacją w kierunku odnawialnych źródeł, ponieważ w scenariuszu business as usual konsekwencją może być spadek konkurencyjności całej krajowej gospodarki.

Transport

CPK nadal pod znakiem zapytania. Wyzwaniem jest nie tylko budowa lotniska, ale także sieci kolejowej

Centralny Port Komunikacyjny (CPK) pod znakiem zapytania. Nowy rząd wciąż przeprowadza audyty. Budowa, zapowiadana jako największe przedsięwzięcie infrastrukturalne w historii, to nie tylko plan potężnego lotniska między Warszawą a Łodzią, ale także obejmująca cały kraj przebudowa sieci kolejowej. – Powinniśmy obniżać temperaturę sporu wokół Centralnego Portu Komunikacyjnego i przechodzić do konkretnych, bardziej operacyjnych decyzji – ocenia Michał Litwin dyrektor generalny Związku Niezależnych Przewoźników Kolejowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.