Komunikaty PR

Auriga przejmuje F1 Solutions

2023-01-19  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
PR Solutions
Agencja PR

ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl

Auriga, pochodzący z Włoch wiodący europejski dostawca oprogramowania dla systemów bankowych i płatniczych, nabył wiekszościowy pakiet udziałów w warszawskiej spółce F1 Solutions, która jest dostawcą oprogramowania do obsługi bankomatów, wpłatomatów, sejfów depozytowych, kas oraz do zarządzania gotówką. Transakcja wspiera międzynarodową strategię ekspansji Auriga i pomoże firmie wejść na polski rynek, a także rozwijać się w Europie Środkowo-Wschodniej.

F1 Solutions powstała w 2014 roku i od tego czasu koncentruje się na oprogramowaniu do zarządzania gotówką oraz aplikacjach umożliwiających samoobsługę m.in. w bankomatach i wpłatomatach. Firma jest producentem rozwiązania F1 TPS Suite, które podobnie jak oprogramowanie Auriga jest niezależne od sprzętu i bardzo elastyczne, w tym także w środowisku/infrastrukturze NDC/DDC. Umożliwia ono zarządzanie wszystkimi operacjami samoobsługowymi z pełnym wglądem w ich historie. Oprogramowanie zostało zaprojektowane z myślą o spersonalizowanej obsłudze klienta i z wykorzystaniem adaptowalnej technologii programistycznej. Zapewnia pełne wsparcie dla wszystkich transakcji i procesów, jak wypłaty, wpłat, zarządzanie gotówką i monitoring.

F1 TPS Suite działa na jednej czwartej bankomatów w Polsce, z kolei rozwiązanie F1 Solutions do zarządzania gotówką jest używane przez największe banki w Polsce. Obecnie F1 Solutions zatrudnia 20 osób, w tym wykwalifikowanych analityków, programistów i testerów, którzy dołączą do zespołu Aurigi.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej nowej formalnej współpracy pomiędzy Aurigą i F1 Solutions oraz z możliwości wdrażania rozwiązań Auriga w regionie CEE. Połączenie sił z firmą Auriga umożliwi F1 Solutions międzynarodowy rozwój przez zaoferowanie naszego oprogramowania szerszej bazie klientów” - mówi Łukasz Fusiara, CEO w F1 Solutions.

Auriga działa na rynku od 1992 roku. Flagowym produktem firmy jest WinWebServer (WWS), który jest przeznaczony do zarządzania infrastrukturą do automatyzacji bankomatów i oddziałów bankowych nowej generacji. Przełomowe rozwiązanie Auriga - #NextGenBranch - to najnowocześniejszy, cyfrowy, zdalny i zorientowany na klienta punkt obsługi bankowej. Wykorzystuje on zaawansowane rozwiązania w obszarze samoobsługi, a także takie technologie, jak bankowość wideo, sztuczna inteligencja i automatyzacja. Wszystko po to, aby dostarczać samoobsługowy dostęp do usług bankowych w trybie 24/7, a także zwiększać efektywność procesów.

„Cieszymy się, że możemy wprowadzić F1 Solutions do rodziny Auriga. Firma ta dzieli naszą pasję do innowacji technologicznych i przekształcania bankowości samoobsługowej za pomocą nowoczesnych rozwiązań. Przejęcie pozwala nam również rozszerzyć naszą obecność w regionie, pomagając większej liczbie banków i operatorów bankomatów świadczyć klientom lepsze usługi i osiągać znaczną efektywność operacyjną” powiedział Vincenzo Fiore, CEO w Auriga.

Dodatkowe informacje o firmach

Auriga jest wiodącym dostawcą oprogramowania i rozwiązań technologicznych dla branży bankowej i płatniczej, a także specjalistycznym dostawcą innowacyjnych rozwiązań omnichannel dla banków i innych instytucji finansowych. Rozwiązania firmy, wdrożone w ponad 74% włoskich bankomatach, opierają się na nowoczesnej architekturze technologicznej i skracają czas wprowadzania nowych usług na rynek, jednocześnie obniżając koszty, chroniąc krytyczne urządzenia przed cyberatakami i budując długoterminową przewagę konkurencyjną. Firma działa globalnie i ma swoje biura we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Belgii, Hiszpanii  i Meksyku, a także rozszerza działalność w innych krajach Europy Zachodniej i Wschodniej, Ameryce Łacińskiej oraz regionie Azji i Pacyfiku. Więcej informacji o firmie można znaleźć pod adresem: https://www.aurigaspa.com/.

F1 Solutions Sp. z o.o. istnieje na rynku od 2014 roku. Celem firmy jest świadczenie specjalistycznych usług informatycznych oraz dostarczanie wysokiej jakości produktów i rozwiązań informatycznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów z różnych sektorów gospodarki. Oferta firmy koncentruje się na dostarczaniu podmiotom z sektora finansowego oprogramowania do obsługi, zarządzania i monitoringu urządzeń samoobsługowych (bankomatów), wpłatomatów, sejfów depozytowych, kas, a także oprogramowania do zarządzania gotówką. Od 2014 roku firma z powodzeniem zrealizowała wiele projektów informatycznych w kilkunastu instytucjach finansowych, dzięki czemu zdobyła zaufanie i pozycję na rynku finansowym i programistycznym w Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.