Axis Communications powiększa zespół sprzedaży
Do zespołu Axis Communications Poland dołączył Marek Białek, który objął nowo utworzone stanowisko Key Account Managera. Będzie odpowiadał za rozwój współpracy z partnerami i wzrost biznesu firmy w różnych segmentach polskiego rynku.
Marek Białek ma 15 lat doświadczenia we współpracy z partnerami. Przez ostatnie 5 lat jako Territory Account Manager MidMarket w Avaya, odpowiadał za budowę i rozwój kanału partnerskiego firmy w Polsce. Wcześniej pracował m.in. w Sun Microsystem i Sybase.
Jest absolwentem Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej w Warszawie na kierunku IT w biznesie. W wolnym czasie trenuje triathlon, który jest jego największą sportową pasją.
- Nowo utworzone stanowisko Key Account Managera, które obejmuje Marek to nasz kolejny krok w poszerzaniu obecności Axis na rynku w Polsce. Osoba na tym stanowisku ma za zadanie wspierać wybranych Partnerów w ich dalszym rozwoju z naszą marką. Jestem pewna, że dotychczas zdobyte przez Marka doświadczenie pozwoli nam dalej dynamicznie rozwijać naszą sprzedaż na terenie Polski, a fakt, iż pracował on poza rynkiem security da nam inne spojrzenie na biznes w wybranych obszarach – mówi Dagmara Pomirska, Sales Manager Axis na terytorium Polski, Ukrainy i krajów bałtyckich.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.