Bitdefender Internet Security 26.0 z trzema gwiazdkami AV-Comparatives
Test AV-Comparatives sprawdza oprogramowanie bezpieczeństwa pod kątem wykrywalności wirusów oraz ich możliwości w zakresie blokowania zmian wprowadzanych przez złośliwe oprogramowanie. W niektórych przypadkach program antywirusowy może nie rozpoznać nieaktywnej próbki złośliwego oprogramowania, ale za to radzi sobie z aktywną. Ponadto większość antywirusów wykorzystuje wykrywanie behawioralne do wyszukiwania i blokowania prób wykonania przez program zmian systemowych typowych dla malware’u. Test AV-Comparatives mierzy ogólną zdolność produktów zabezpieczających do ochrony systemu przed złośliwymi programami przed, w trakcie, jak i po ich wykonaniu. Autorzy testu sprawdzają również skuteczność narzędzi w świecie rzeczywistym i podczas badania pobierają próbki złośliwego oprogramowania z aktywnych adresów URL.
Testowane przez badaczy oprogramowanie Bitdefender Internet Security 26.0 wykazało skuteczność na poziomie 99,99 proc. podczas testów ochrony online oraz 97,8 proc. wykrywalność w trybie online oraz offline.
Produkt otrzymał „trzy gwiazdki” wraz z tytułem Advanced Malware Protection, czyli najwyższe wyróżnienie przyznawane przez AV-Comparative.
Wszystkie testowane antywirusy zainstalowano na 64-bitowym systemie Microsoft Windows 10. Produkty były testowane na początku marca z domyślnymi ustawieniami i zawierały najnowsze aktualizacje. Zestaw testowy użyty w tym teście składał się z 10 040 próbek złośliwego oprogramowania.
Źródło: marken.com.pl bitdefender.pl

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.