Bitdefender produktem roku AV-Comparatives
Bitdefender został nagrodzony przez cenioną w świecie technologicznym organizację AV-Comparatives zajmującą się testowaniem i ocenianiem aplikacji antywirusowych. Jak co roku, AV-Comparatives ogłosiło wyniki na najlepsze oprogramowanie antywirusowe.
Nagroda produktu roku i wiele innych
Bitdefender został ogłoszony produktem roku w kategorii “AV-Comparatives Product of the Year 2019”. Nagroda ta przyznawana jest produktom, które osiągnęły najwyższy ogólny wynik podczas testów konsumenckich. Ostateczny wynik w takim teście zależy od liczby nagród “Advanced+” uzyskanych podczas wszystkich testów przeprowadzonych 2019 roku.
Bitdefender znalazł się również na podium w kategorii “Real-World Protection Test”, która testuje działanie oprogramowania w kwestii typowych zagrożeń płynących z internetu. Produkty muszą samodzielnie zapewniać określony poziom ochrony systemu bez wywoływania zbyt dużej liczby alertów i samemu zdecydować czy czynność jest szkodliwa dla systemu, czy też nie.
Drugie miejsce Bitdefender zajął również w kategorii “Malware Protection Winners”. Test ma na celu sprawdzenie jak oprogramowanie radzi sobie z malware. Produkty muszą zapewniać jak najlepszą ochronę bez powodowania fałszywych alarmów.
Kategoria “Enhanced Real-World Test (Advanced Threat Protection)” sprawdza jak programy radzą sobie z ochroną systemu przed zaawansowanymi atakami skierowanymi w konkretne punkty systemu. Bitdefender otrzymał tutaj trzecie miejsce, odpierając po 13 ataków.
„Cieszymy się, że nasze oprogramowanie otrzymało najwyższe wyróżnienie w tak prestiżowym plebiscycie. Inżynierowie Bitdefender stale pracują nad produktem by jak najskuteczniej chronił on dane naszych użytkowników przed atakami cyberprzestępców i złośliwego oprogramowania.” – informuje Mariusz Politowicz, ekspert Bitdefender
LINK do plebiscytu: https://www.av-comparatives.org/tests/summary-report-2019/?fbclid=IwAR2ARAb6qMCZwHD05dBGSYA2bciSYSHaG_QkD4ixswZQY3xocetV6na12k

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.