Brother odświeżył serię drukarek etykiet QL
Warszawa, 21 lutego 2023 r. – Firma Brother uaktualniła serię QL. Oferta produktowa została rozbudowana o cztery nowe urządzenia do druku etykiet QL-1100c, QL-1110NWBc, QL-810Wc i QL-820NWBc.
Brother QL-1100c to szybka drukarka etykiet zaprojektowana do drukowania oznaczeń o szerokości do 4 cali. Jest to urządzenie klasy biznesowej, które umożliwia tworzenie przystępnych cenowo papierowych etykiet samoprzylepnych na paczki, koperty oraz przesyłki pocztowe. Model QL-1100c może zostać podłączony do komputerów z systemami Windows i macOS przez port USB. Urządzenie zapewnia wysoką prędkość druku – do 69 standardowych etykiet adresowych na minutę w przypadku czarnego tekstu drukowanego w rozdzielczości 300 dpi. Dodatkowo obsługuje wydruk etykiet FBA (Fulfilled By Amazon).
Kolejny model z serii – QL-1110NWBc to drukarka etykiet, która łączy się za pośrednictwem portu USB, Ethernet oraz bezprzewodowo za pomocą Wi-Fi lub Bluetooth.
Drukarka etykiet QL-810Wc umożliwia drukowanie oznaczeń na etykietach oraz taśmach ciągłych o szerokości do 62 mm. Urządzenie zapewnia łączność przez port USB i Wi-Fi oraz obsługę funkcji AirPrint, która pozwala na drukowanie bez potrzeby instalacji sterownika na komputerach i urządzeniach mobilnych z systemami macOS oraz iOS. Sieciowa drukarka oznaczeń QL-820NWBc ma duży podświetlany wyświetlacz LCD ułatwiający konfigurację i codzienną obsługę. Dodatkowo umożliwia łączność przez port Ethernet oraz Bluetooth z certyfikatem MFi. Modele QL-810Wc i QL-820NWBc pozwalają na drukowanie oznaczeń o długości dostosowanej do indywidualnych potrzeb w czerni i czerwieni bez konieczności używania atramentu lub tonera.
Więcej szczegółów na temat nowych urządzeń i ich specyfiki technicznej można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.