Brother przedstawia raport o miejscach pracy przyszłości
Firma Brother, ekspert w dziedzinie technologii biurowych, przedstawia raport „Miejsce pracy przyszłości” prezentujący najważniejsze trendy, które będą kształtować przestrzeń w biurach.
Raport „Miejsce pracy przyszłości” porusza zarówno zagadnienia związane z kulturą organizacji, jak i wciąż zmieniającym się miejscem pracy. Opracowanie stanowi także analizę szeroko pojętych kwestii dobrego samopoczucia pracowników, technologii zmieniających pracę biurową oraz coraz bardziej popularnego trendu projektowania siedzib w stylu „campusów”.
"Kultura organizacji, technologia i innowacje w firmie wpływają nie tylko na to, jak pracujemy – zmieniają one całe DNA miejsca pracy. Wizja przyszłości może być ekscytująca i otwierać wiele możliwości przed organizacją, jednak jeśli nie przygotuje się ona na nadchodzące zmiany może mieć to negatywny wpływ na jej rozwój w przyszłości. Starając się wyjść naprzeciw potrzebom przedsiębiorców zespół Brother opracował raport, który pokazuje jak będzie wyglądać miejsce pracy w przyszłości” – komentuje Isao Noji, Prezes i Dyrektor Zarządzający Brother International Europe.
Każda sekcja raportu zawiera wskazówki dotyczące wdrożeń, które pomogą firmom w podejmowaniu świadomych decyzji, aby nadchodzące zmiany przyniosły im korzyści we wszystkich obszarach transformacji.
"Raport nie tylko dostarcza treści merytorycznych, ale także zawiera konkretne porady, podzielone na poszczególne sekcje. Mają one pomóc przedsiębiorcom w nadawaniu priorytetu inwestycjom, wprowadzaniu innowacji w zakresie technologii, wdrażaniu nowych sposobów pracy oraz zwiększaniu wydajności" – dodaje Isao Noji.
Brother posiada ponad 110 lat doświadczenia w rozwoju produktów. Firma dostarcza rozwiązania dla rynku biurowego już od 1961 r., kiedy to zaprezentowała maszyny do pisania alfabetycznego JP1-111. Od tego czasu spółka pomaga przedsiębiorstwom sprostać zmieniającym się potrzebom klientów, wprowadzając pionierskie technologie nowej generacji – od elektronicznej maszyny do pisania AX-10 z 1985 r. i innowacyjnego urządzenia wielofunkcyjnego MFC-7000FC z 1997 r., aż po dzisiejsze kompaktowe, zintegrowane z aplikacją mobilną urządzenia do drukowania, skanowania i etykietowania.
"Brother skupia się na pracownikach biurowych – ciągle bada ewolucję ich nawyków, preferencji w zakresie pracy z dokumentami oraz potrzeb biznesowych i organizacyjnych. Biorąc jednak pod uwagę tempo zmian w tym sektorze, wizualizacja przyszłości jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też naszym celem jest podzielenie się z liderami biznesowymi spostrzeżeniami na temat przyszłości i skonsolidowanie ich w formie jasnej i użytecznej porady biznesowej" – komentuje Piotr Baca, Country Manager w Brother Polska.
Więcej informacji na temat biur przyszłości oraz kompletny raport „Miejsce pracy przyszłości” można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.