Komunikaty PR

BTC Studios S.A. ze strategicznym partnerstwem z IDG Consulting

2020-05-29  |  11:00

BTC Studios S.A., notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych oraz konsolowych, zawarł strategiczne partnerstwo z IDG Consulting w celu wzmocnienia i przyspieszenia rozwoju Spółki. Partnerstwo ma również wesprzeć starania BTC Studios S.A. do pozyskania m.in. nowych, atrakcyjnych praw licencyjnych.

Cieszymy się z partnerstwa z IDG Consulting, organizacją niezwykle uznaną w świecie gamingu i związaną z wieloma sukcesami branży. My też jako spółka mamy globalne cele, stąd nasze zainteresowanie partnerem mającym odpowiednie doświadczenie rynkowe i relacje, mogące znacznie  przyspieszyć rozwój BTC Studios S.A. na arenie międzynarodowej. Mamy nadzieję, że już niebawem będziemy mogli ogłosić owoce tego partnerstwa w postaci pozyskania nowych praw licencyjnych do rozpoznawalnych globalnie tytułów – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu BTC Studios S.A.

IDG od ponad 30 lat zapewnia najlepsze w swojej klasie badania rynku, analizy danych, doradztwo strategiczne oraz usługi M&A w branży gier (platformy mobilne, PC, konsole). Wśród jego klientów są czołowe firmy z branży gier, e-sportu, technologii, mediów, handlu detalicznego i inwestycji na całym świecie.

W ocenie Zarządu Spółki partnerstwo z IDG wzmocni strategiczną inicjatywę BTC Studios, mającą na celu uzyskanie praw licencyjnych do gier na podstawie globalnie rozpoznawalnych tytułów telewizyjnych lub działających w formule SVOD czy AVOD. Pierwsza umowa licencyjna, podpisana w 2019 roku z międzynarodowym producentem telewizyjnym i dystrybutorem Cyber Group Studios, obejmowała animowane seriale, takie jak Taffy, (emitowane głównie na Boomerang) i Sadie Sparks (emitowane na Disney Channel).

Na mocy zawartego porozumienia IDG zostanie liderem konsorcjum inwestorów, zainteresowanych modelem biznesowym BTC Studios. IDG będzie również odgrywać kluczową rolę we wspieraniu Spółki we wdrażaniu poszczególnych elementów jej strategii i czerpaniu korzyści z silnego wzrostu na całym świecie rynków SVOD, AVOD oraz gier.

Zgodnie z ogłoszonymi prognozami BTC Studios S.A. zamierza w tym roku zwiększyć przychody do 10 239 180 PLN, natomiast w 2024 r. osiągnąć przychody rzędu 78 mln PLN i zyski netto przekraczające 23 mln PLN. Spółka zakłada również systematyczny wzrost liczby użytkowników swoich produkcji. W tym roku spółka prognozuje 418 900 użytkowników przy 6 opublikowanych grach, natomiast w 2024 r. społeczność przekraczającą 1,3 mln użytkowników przy portfolio obejmującym 12 gier. Jednocześnie w maju br. BTC Studios S.A. przyjęła politykę dywidendową na lata 2020-2023. Zgodnie z nią, już od zysku netto za kolejny rok obrotowy, Zarząd BTC Studios będzie rekomendować Walnemu Zgromadzeniu Spółki wypłatę 30 proc. zysku netto. W planach jest coroczne wypłacanie dywidendy.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.