CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace
CANAL+ dołącza do grona Klientów LearnPlace
LearnPlace będzie odpowiadać za prowadzenie działań w zakresie wewnętrznej komunikacji społecznościowej wśród pracowników sieci sprzedaży CANAL+ w Polsce. Obsługa nowego projektu obejmuje implementację autorskiej platformy SalesPower oraz zarządzanie społecznością pracowników przez zespół moderacyjny LearnPlace.
Istotą wewnętrznej sieci społecznościowej (ESN), która wdrażana jest obecnie w CANAL+, jest umożliwienie wielokierunkowej komunikacji wszystkim jej użytkownikom – każdy z nich ma możliwość tworzenia treści (m.in. postów lub artykułów czy zamieszczania galerii zdjęć lub filmów) w serwisie. Mechanizm ESN (ang. Enterprise Social Networking) można porównać do powszechnie używanych serwisów społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram – z tą różnicą, że ESN stanowi wewnętrzny obieg zamknięty.
– Odpowiednio zarządzany SalesPower pozwala oszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracowników. Realizuje to poprzez właściwe łącznie ludzi w grupy, treści w kategorie oraz rozbudowany moduł powiadomień. Pracownik nie musi tracić czasu, przeglądając niekończące się dyskusje – otrzymuje informacje, które mają znaczenie dla niego, jego współpracowników, przełożonych oraz projektów, nad którymi pracują – wyjaśnia Piotr Makuła, CEO LearnPlace.
O LearnPlace
LearnPlace to działająca na polskim rynku od 2008 roku firma, specjalizująca się w dostarczaniu unikalnej usługi Internal Communication As a Service. W jej ramach zapewnia dostęp do swojej autorskiej platformy SalesPower (narzędzie typu ESN) oraz wsparcie doświadczonego zespołu konsultantów, którzy czuwają nad obsługą platformy, aktywizują społeczność pracowników oraz raportują wyniki ilościowe i jakościowe, wyciągając biznesowe wnioski z wewnętrznych dyskusji .
W gronie Klientów LearnPlace są m.in. TU Compensa, banki CreditAgricole i Millenium, sieć komórkowa Play czy sieć kin Helios.
![Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1775852870,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu
![Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1210675995,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
![Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1863710866,w_239,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ian-dooley-xlp4kznr2i8-unsplash,w_274,_small.jpg)
Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku
Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.
Bankowość
Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych
![](https://www.newseria.pl/files/11111/terlikowski-msp-banki-foto,w_133,_small.jpg)
– Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.
Przemysł
W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pie-roboty-badanie-foto,w_133,_small.jpg)
Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.