Komunikaty PR

Cherrypick Games zamyka sprawę zaległości od KuuHubbOy i zapowiada nowe otwarcie

2022-03-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Krzysztof Kleczkowski
Inner Value

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/

Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, odnotował w 2021 roku ponad 1 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. W raportowanym okresie spółka dokonała odpisu całej należności od Kuu Hubb Oy na kwotę ponad 9 mln zł. Warszawski deweloper poinformował również o zawarciu cesji wierzytelności fińskiego dłużnika.

- Miniony rok był dla nas dużym wyzwaniem. Brak spłaty należności przez Kuu Hubb Oy miał istotny wpływ na działalność operacyjną Cherrypick Games w 2021 roku. Z końcem 2021 roku podjęliśmy decyzję o dokonaniu odpisu 100 proc. wierzytelności od Kuu Hubb Oy, czyli kwoty 9 mln zł - mówi Marcin Kwaśnica, prezes zarządu Cherrypick Games. - Nowy rok zaczynamy koncentrując się już na nowych projektach - dodaje Marcin Kwaśnica.

W marcu br. Cherrypick Games zawarł z osobą fizyczną umowę cesji wierzytelności Kuu Hubb Oy za 200 tys. euro. Realizacja tej umowy zależy m.in. od zatwierdzenia planu restrukturyzacyjnego fińskiej spółki przez Sąd Rejonowy w Helsinkach, a także od spełnienia wszystkich oświadczeń i gwarancji w niej określonych. W ramach wspomnianej umowy warszawski deweloper zobowiązał się wycofać wniosek o ogłoszenie upadłości swojego dłużnika.

We wrześniu 2021 roku spółka rozpoczęła przegląd opcji strategicznych. Jednym z efektów było zawiązanie wspólnego przedsięwzięcia z wiodącym producentem gier mobilnych, notowaną na rynku głównym GPW spółką – BoomBit. Strony zawarły umowę o współpracy w ramach spółki Joint Venture – BoomPick Games. Producenci planują wykorzystać wzajemne synergie oraz posiadany w każdej ze spółek know-how i zamierzają wspólnie wydawać przede wszystkim gry typu merge. Pierwsze produkcje tej marki mają trafić na rynek już w 2022 roku.

- Nawet przy ograniczonych środkach udało nam się doprowadzić do fazy technicznego soft-launch dwie nowe gry. Pierwszy tytuł, którego premierę zaplanowaliśmy w trzecim kwartale br., zostanie wydany przez nas samodzielnie. Drugi projekt zrealizujemy już w ramach BoomPick Games - podkreśla Marcin Kwaśnica, prezes Cherrypick Games. - Zamykamy pewny okres w naszej historii i koncentrujemy się na tym co chcemy i kochamy robić, czyli tworzeniem gier - podsumowuje Marcin Kwaśnica.

Stan środków pieniężnych na koncie warszawskiego developera na koniec grudnia 2021 roku wynosił prawie 0,4 mln zł.

***

O spółce:

Cherrypick Games S.A. specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne.

Najważniejsze tytuły z segmentu casualowych gier free2play, pochodzące z portfolio produkcyjnego spółki, to m.in.: My Spa Resort oraz My Hospital.

Cherrypick Games prowadzi także działalność  na rynku e-sportu mobilnego. W tym celu spółka podpisała umowę o współpracy z amerykańską firmą Skillz - wiodącą platformą gier mobilnych. Plany studia zakładają wydanie kilku gier z tego gatunku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.