Komunikaty PR

Commvault zawarł strategiczną umowę z Microsoft

2020-07-01  |  14:20
Biuro prasowe
Kontakt
Karol
Witowski

Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl

Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy z Microsoftem. Podpisany kontrakt dotyczy ścisłej integracji w zakresie inżynierii i sprzedaży całego portfolio Commvault do ochrony danych w modelu SaaS z wykorzystaniem Microsoft Azure. To doskonałe połączenie niezawodnego bezpieczeństwa z prostym zarządzaniem w modelu SaaS. 

 

Commvault i Microsoft dzięki połączeniu dwóch technologii - Azure i SaaS Metallic - zaspokajają potrzebę sprawdzonej ochrony danych wspartej potężną skalą i wielowarstwowymi zabezpieczeniami. Metallic poprawia odporność danych Microsoft Office 365 na uszkodzenia, złośliwe ataki, a także przypadkowe usunięcie. Metallic oferuje również szereg dodatkowych opcji, od tworzenia kopii zapasowych baz danych VMware i Microsoft SQL po ochronę punktów końcowych.

 

„Współpraca Commvault i Microsoft to połączenie dwóch najlepszych technologii chmurowych dla przedsiębiorstw w celu uproszczenia i przyspieszenia migracji do chmury”, powiedział Sanjay Mirchandani, President and CEO Commvault. „To nowa era w historii Commvault. Nasz cel jest jasny, chcemy pomóc naszym wspólnym partnerom i klientom w uproszczeniu IT, dzięki bezpiecznym i sprawdzonym rozwiązaniom ochrony danych klasy korporacyjnej dostarczanym w modelu SaaS. Wspólnie łączymy najbardziej innowacyjne technologie ochrony danych i chmury, jakie mamy do zaoferowania. ”

 

Ta nowa faza współpracy oparta jest na długoletnim korzystaniu przez Commvault z funkcji platformy Azure. Ze względu na skalę, trwałość i bezpieczeństwo, Commvault korzystał międzyinnymi z migracji aplikacji i danych, długoterminowego przechowywaniu czy Azure Blob Storage. Nowa umowa obejmuje plany stworzenia oferty Metallic Cloud Storage SaaS w usłudze Azure Blob Storage. Przykładów głębokiej integracji produktów Commvault z rodzimymi usługami Azure będzie znacznie więcej.

 

„Commvault i Microsoft zawsze dostarczały zaufane technologie naszym wspólnym klientom. Teraz nasze długotrwałe relacje osiągneły wyższy poziom. Stało się to w okresie krytycznym dla firm w zakresie wdrażania technologii chmury i SaaS”, powiedział Tad Brockway, Corporate Vice President Azure Storage. „Metallic SaaS z Microsoft Azure dostarcza jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do przechowywania i ochrony danych o znaczeniu krytycznym w chmurze i poza nią”.

 

Ronald Dowden, dyrektor działu IT na Johns Hopkins University, powiedział: „Dla mnie jest jasne, że Commvault i Microsoft to firmy zaangażowane w tworzenie coraz bardziej zintegrowanych rozwiązań, które spełniają potrzeby i wymagania mojej organizacji w świecie hybrydowym. Ich innowacje pomogły nam sprostać wyzwaniom związanym z przeniesieniem prawie pięciu petabajtów danych do chmury Azure. Zmniejszyliśmy obciążenie centrum danych i koszty zarządzania pamięcią, jednocześnie chroniąc tysiące wirtualnych serwerów, aplikacji i projektów w całej naszej instytucji. Zwinność, skalowalność i proste zarządzanie związane z rozwiązaniami chmurowymi i modelem SaaS są zdecydowanie potrzebne, ponieważ tempo wzrostu danych nie wykazuje oznak spowolnienia ”.

 

Mocną stroną Metallic jest to, że został zbudowany w chmurze, wykorzystując najlepsze natywne możliwości platformy Azure, przy użyciu wiodącej na rynku technologii Commvault. Ta sama technologia chroni krytyczne dane i aplikacje dużych przedsiębiorstw. W ramach umowy Metallic będzie polecaną aplikacją do ochrony danych SaaS w Azure Marketplace dla klientów chmury publicznej i hybrydowej. Commvault będzie nadal wspierać klientów, którzy wymagają alternatywnych chmur w oparciu o wymagania biznesowe. Metallic™ Backup & Recovery dla Office 365 jest teraz dostępny w Azure Marketplace.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Witowski
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.