Commvault zawarł strategiczną umowę z Microsoft
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy z Microsoftem. Podpisany kontrakt dotyczy ścisłej integracji w zakresie inżynierii i sprzedaży całego portfolio Commvault do ochrony danych w modelu SaaS z wykorzystaniem Microsoft Azure. To doskonałe połączenie niezawodnego bezpieczeństwa z prostym zarządzaniem w modelu SaaS.
Commvault i Microsoft dzięki połączeniu dwóch technologii - Azure i SaaS Metallic - zaspokajają potrzebę sprawdzonej ochrony danych wspartej potężną skalą i wielowarstwowymi zabezpieczeniami. Metallic poprawia odporność danych Microsoft Office 365 na uszkodzenia, złośliwe ataki, a także przypadkowe usunięcie. Metallic oferuje również szereg dodatkowych opcji, od tworzenia kopii zapasowych baz danych VMware i Microsoft SQL po ochronę punktów końcowych.
„Współpraca Commvault i Microsoft to połączenie dwóch najlepszych technologii chmurowych dla przedsiębiorstw w celu uproszczenia i przyspieszenia migracji do chmury”, powiedział Sanjay Mirchandani, President and CEO Commvault. „To nowa era w historii Commvault. Nasz cel jest jasny, chcemy pomóc naszym wspólnym partnerom i klientom w uproszczeniu IT, dzięki bezpiecznym i sprawdzonym rozwiązaniom ochrony danych klasy korporacyjnej dostarczanym w modelu SaaS. Wspólnie łączymy najbardziej innowacyjne technologie ochrony danych i chmury, jakie mamy do zaoferowania. ”
Ta nowa faza współpracy oparta jest na długoletnim korzystaniu przez Commvault z funkcji platformy Azure. Ze względu na skalę, trwałość i bezpieczeństwo, Commvault korzystał międzyinnymi z migracji aplikacji i danych, długoterminowego przechowywaniu czy Azure Blob Storage. Nowa umowa obejmuje plany stworzenia oferty Metallic Cloud Storage SaaS w usłudze Azure Blob Storage. Przykładów głębokiej integracji produktów Commvault z rodzimymi usługami Azure będzie znacznie więcej.
„Commvault i Microsoft zawsze dostarczały zaufane technologie naszym wspólnym klientom. Teraz nasze długotrwałe relacje osiągneły wyższy poziom. Stało się to w okresie krytycznym dla firm w zakresie wdrażania technologii chmury i SaaS”, powiedział Tad Brockway, Corporate Vice President Azure Storage. „Metallic SaaS z Microsoft Azure dostarcza jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do przechowywania i ochrony danych o znaczeniu krytycznym w chmurze i poza nią”.
Ronald Dowden, dyrektor działu IT na Johns Hopkins University, powiedział: „Dla mnie jest jasne, że Commvault i Microsoft to firmy zaangażowane w tworzenie coraz bardziej zintegrowanych rozwiązań, które spełniają potrzeby i wymagania mojej organizacji w świecie hybrydowym. Ich innowacje pomogły nam sprostać wyzwaniom związanym z przeniesieniem prawie pięciu petabajtów danych do chmury Azure. Zmniejszyliśmy obciążenie centrum danych i koszty zarządzania pamięcią, jednocześnie chroniąc tysiące wirtualnych serwerów, aplikacji i projektów w całej naszej instytucji. Zwinność, skalowalność i proste zarządzanie związane z rozwiązaniami chmurowymi i modelem SaaS są zdecydowanie potrzebne, ponieważ tempo wzrostu danych nie wykazuje oznak spowolnienia ”.
Mocną stroną Metallic jest to, że został zbudowany w chmurze, wykorzystując najlepsze natywne możliwości platformy Azure, przy użyciu wiodącej na rynku technologii Commvault. Ta sama technologia chroni krytyczne dane i aplikacje dużych przedsiębiorstw. W ramach umowy Metallic będzie polecaną aplikacją do ochrony danych SaaS w Azure Marketplace dla klientów chmury publicznej i hybrydowej. Commvault będzie nadal wspierać klientów, którzy wymagają alternatywnych chmur w oparciu o wymagania biznesowe. Metallic™ Backup & Recovery dla Office 365 jest teraz dostępny w Azure Marketplace.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.