Commvault zawarł strategiczną umowę z Microsoft
Witowski
Olesińska 2
02-548 Warszawa
karol.witowski|sigma.com.pl| |karol.witowski|sigma.com.pl
668 368 803
www.sigma.com.pl
Firma Commvault, globalny lider w dziedzinie rozwiązań klasy korporacyjnej do ochrony danych i zarządzania informacją, ogłosiła zawarcie wieloletniej umowy z Microsoftem. Podpisany kontrakt dotyczy ścisłej integracji w zakresie inżynierii i sprzedaży całego portfolio Commvault do ochrony danych w modelu SaaS z wykorzystaniem Microsoft Azure. To doskonałe połączenie niezawodnego bezpieczeństwa z prostym zarządzaniem w modelu SaaS.
Commvault i Microsoft dzięki połączeniu dwóch technologii - Azure i SaaS Metallic - zaspokajają potrzebę sprawdzonej ochrony danych wspartej potężną skalą i wielowarstwowymi zabezpieczeniami. Metallic poprawia odporność danych Microsoft Office 365 na uszkodzenia, złośliwe ataki, a także przypadkowe usunięcie. Metallic oferuje również szereg dodatkowych opcji, od tworzenia kopii zapasowych baz danych VMware i Microsoft SQL po ochronę punktów końcowych.
„Współpraca Commvault i Microsoft to połączenie dwóch najlepszych technologii chmurowych dla przedsiębiorstw w celu uproszczenia i przyspieszenia migracji do chmury”, powiedział Sanjay Mirchandani, President and CEO Commvault. „To nowa era w historii Commvault. Nasz cel jest jasny, chcemy pomóc naszym wspólnym partnerom i klientom w uproszczeniu IT, dzięki bezpiecznym i sprawdzonym rozwiązaniom ochrony danych klasy korporacyjnej dostarczanym w modelu SaaS. Wspólnie łączymy najbardziej innowacyjne technologie ochrony danych i chmury, jakie mamy do zaoferowania. ”
Ta nowa faza współpracy oparta jest na długoletnim korzystaniu przez Commvault z funkcji platformy Azure. Ze względu na skalę, trwałość i bezpieczeństwo, Commvault korzystał międzyinnymi z migracji aplikacji i danych, długoterminowego przechowywaniu czy Azure Blob Storage. Nowa umowa obejmuje plany stworzenia oferty Metallic Cloud Storage SaaS w usłudze Azure Blob Storage. Przykładów głębokiej integracji produktów Commvault z rodzimymi usługami Azure będzie znacznie więcej.
„Commvault i Microsoft zawsze dostarczały zaufane technologie naszym wspólnym klientom. Teraz nasze długotrwałe relacje osiągneły wyższy poziom. Stało się to w okresie krytycznym dla firm w zakresie wdrażania technologii chmury i SaaS”, powiedział Tad Brockway, Corporate Vice President Azure Storage. „Metallic SaaS z Microsoft Azure dostarcza jedno z najbardziej zaawansowanych rozwiązań do przechowywania i ochrony danych o znaczeniu krytycznym w chmurze i poza nią”.
Ronald Dowden, dyrektor działu IT na Johns Hopkins University, powiedział: „Dla mnie jest jasne, że Commvault i Microsoft to firmy zaangażowane w tworzenie coraz bardziej zintegrowanych rozwiązań, które spełniają potrzeby i wymagania mojej organizacji w świecie hybrydowym. Ich innowacje pomogły nam sprostać wyzwaniom związanym z przeniesieniem prawie pięciu petabajtów danych do chmury Azure. Zmniejszyliśmy obciążenie centrum danych i koszty zarządzania pamięcią, jednocześnie chroniąc tysiące wirtualnych serwerów, aplikacji i projektów w całej naszej instytucji. Zwinność, skalowalność i proste zarządzanie związane z rozwiązaniami chmurowymi i modelem SaaS są zdecydowanie potrzebne, ponieważ tempo wzrostu danych nie wykazuje oznak spowolnienia ”.
Mocną stroną Metallic jest to, że został zbudowany w chmurze, wykorzystując najlepsze natywne możliwości platformy Azure, przy użyciu wiodącej na rynku technologii Commvault. Ta sama technologia chroni krytyczne dane i aplikacje dużych przedsiębiorstw. W ramach umowy Metallic będzie polecaną aplikacją do ochrony danych SaaS w Azure Marketplace dla klientów chmury publicznej i hybrydowej. Commvault będzie nadal wspierać klientów, którzy wymagają alternatywnych chmur w oparciu o wymagania biznesowe. Metallic™ Backup & Recovery dla Office 365 jest teraz dostępny w Azure Marketplace.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.