Cooler Master CK352 - elegancka i rozsądnie wyceniona klawiatura mechaniczna
Cooler Master, znany producent obudów, podzespołów i akcesoriów komputerowych dodaje do swojej oferty nową klawiaturę mechaniczną. Model CK352 stanowi ciekawą propozycję dla graczy ceniących sobie szeroką funkcjonalność i minimalistyczny, choć bardzo elegancki design.
Klawiatura Cooler Master CK352 została wyposażona w mechaniczne przełączniki, które wytrzymają nawet do 50 milionów naciśnięć klawiszy. Użytkownik ma więc gwarancję responsywności, dokładności i pełnej satysfakcji dotykowej. Producent wyróżnia swoją najnowszą klawiaturę również dzięki funkcji On-The-Fly, która pozwoli dostosować podświetlenie LED RGB w czasie rzeczywistym.
Dzięki tej funkcji sterowania można również uzyskać szybki dostęp do multimediów bez konieczności korzystania z dodatkowego oprogramowania. To idealne rozwiązanie dla zapalonych graczy. W ten sposób można modyfikować wybrane ustawienia i ciągle pozostawać w rozgrywce.
Cooler Master CK352 to klawiatura mechaniczna, która cechuje się minimalistycznym designem ze standardowym układem klawiszy. Zastosowany w niej panel z piaskowanego aluminium oferuje subtelną estetykę, która ogranicza efekt błysku, a także zapewnia maksymalną wytrzymałość. Klawiatura otrzymała także nakładki w dwóch kolorach: czarnym i szarym. To idealne połączenie, które ma świetnie sprawdzić się zarówno w biurze, jak i w domu.
Klawiatura Cooler Master CK352 trafia właśnie do sprzedaży w cenie sugerowanej 289 zł. Dostępne są wersje z przełącznikami Brown lub Red.
Dane techniczne klawiatury Cooler Master CK352 znajdują się pod tym linkiem: https://www.coolermaster.com/catalog/peripheral/keyboards/ck352/#specifications
Zdjęcia hi res do pobrania tutaj: https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/2.%20Peripherals/Products/1.%20Keyboards/CK%20Series/CK352/Photo/US

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.