Komunikaty PR

Czas na modernizację PC? Sprawdźcie modele GeForce RTX 3060 i GeForce RTX 3060 T

2023-01-27  |  07:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Na rynku pojawiły się już pierwsze karty graficzne z serii GeForce RTX 40 (Ada Lovelace), ale obecnie dostępne są jedynie droższe modele z wyższych segmentów dla najbardziej wymagających użytkowników. To jednak żaden problem, bo grafiki poprzedniej generacji (Ampere) ze średniej półki wciąż zapewniają satysfakcjonującą wydajność w grach, pozwalając cieszyć się płynną rozgrywką w najbardziej wymagających tytułach. A że ich ceny regularnie spadają, trudno wyobrazić sobie lepszy czas na modernizację PC i zakup modeli z rodziny GeForce RTX 3060.

 

MSI ma w ofercie kilka modeli kart graficznych GeForce RTX 3060 i GeForce RTX 3060 Ti, które zapewniają wysoką jakość wykonania, stylowy design i najwyższą wydajność. Co więcej, grafiki z rodziny GeForce RTX napędzane są technologiami NVIDII, które znacznie poprawiają wrażenia z rozgrywki. Ray tracing pozwala doświadczyć niezwykle realistycznego oświetlenia, cieniowania oraz odbić w grach, DLSS wykorzystuje dedykowane rdzenie Tensor do zwiększenia wydajności, zapewniając przewagę nad rywalami na polu bitwy, a pakiet technik Reflex dba o najniższe opóźnienia (jest w stanie zredukować je nawet o 50 proc.!) i najlepszą responsywność w wiodących grach e-sportowych, jak Apex Legends, Call of Duty: Warzone, Fortnite czy Rainbow Six Siege.

 

MSI GeForce RTX 3060 i GeForce RTX 3060 Ti z serii VENTUS

Karty graficzne z serii VENTUS oferują niezwykłą stabilność ukrytą pod stylową obudową charakteryzującą się industrialnym designem. GeForce RTX 3060 i GeForce RTX 3060 Ti z serii VENTUS mogą pochwalić się sprawdzoną konstrukcją systemu chłodzenia z wentylatorami TORX 3.0 i neutralną kolorystyką, dzięki czemu idealnie pasować będą do każdego komputera. Autorska płytka drukowana pozwala uzyskać znacznie większą niezawodność i skorzystać ze wzmocnionych obwodów zasilania, wyciskając z kart ich pełen potencjał, a tylna płyta mocująca wykonana ze szczotkowanego tworzywa nie tylko wzmacnia konstrukcję na całej jej długości, ale i prezentuje się niezwykle przyjemnie dla oka.

 

MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G to wariant wyposażony w 12 GB pamięci GDDR6 i chłodzenie z dwoma wentylatorami, który charakteryzuje się standardowymi częstotliwościami taktowania GPU (do 1777 MHz).

 

MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 8G OC wyposażony jest w 8 GB pamięci GDDR6 i chłodzenie z dwoma wentylatorami, a jego GPU zostało fabrycznie podkręcone do 1807 MHz, pozwalając graczom cieszyć się jeszcze wyższą wydajnością zaraz po zainstalowaniu karty graficznej w PC.

 

MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 2X 8G OCV1 LHR to fabrycznie podkręcony model (1695 MHz) z dwoma wentylatorami i 8 GB pamięci GDDR6.

 

MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3X 8G OC LHR pochwalić może się jeszcze wydajniejszym chłodzeniem z trzema wentylatorami TORX 3.0, GPU fabrycznie podkręconym do 1695 MHz i 8 GB pamięci GDDR6.

 

MSI GeForce RTX 3060 GAMING X

Najnowsze wersje kart graficznych firmy MSI z kultowej serii GAMING oferują wysoką wydajność, niski poziom hałasu oraz wyjątkową estetykę, która jest rozpoznawana przez graczy na całym świecie. MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12G zapewnia równowagę pomiędzy niskimi temperaturami i ciszą, a wszystko dzięki systemowi chłodzenia TWIN FROZR 8 z innowacyjnym radiatorem i dwoma wentylatorami TORX 4.0. Sprzęt z serii GAMING został stworzony z myślą o najbardziej intensywnych rozgrywkach i oferuje dodatkową moc, która została odblokowana dzięki zastosowaniu niestandardowych, autorskich płytek drukowanych. Dodatkowo, konstrukcja karta została w kluczowych miejscach wzmocniona sztywnym metalowym paskiem zapobiegającym zginaniu.

MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12G oferuje 12 GB pamięci GDDR6, chłodzenie z dwoma wentylatorami i podświetlenie RGB Mystic Light. Karta została fabrycznie podkręcona, zapewniając prędkości GPU do 1837 MHz.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.