Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Daniel Kajak od 2016 roku odpowiadał za tworzenie i egzekucję działań sprzedażowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej. W tym czasie skupiał się na ekspansji na kolejne rynki europejskie, budując zespoły, struktury sprzedażowe i rozpoznawalność marki w Czechach, na Węgrzech oraz Skandynawii. Do 2021 roku SentiOne, zwiększyła przychody ponad sześciokrotnie, dzięki skutecznej sprzedaży usług monitoringu internetu do marek FMCG, agencji marketingowych i PRowych w ponad 75 krajach na świecie. Przychody za 2021 rok wyniosły 17 mln złotych.
Na nowym stanowisku, Daniel Kajak poszerzy swój zakres obowiązków o nadzór zarówno nad źródłami pozyskiwania nowych przychodów jak i utrzymaniem istniejącej grupy klientów w ramach linii biznesowej SentiOne Listen, czyli usług monitoringu internetu. Obecnym celem jest tworzenie krótko i długoterminowej strategii w ramach dalszej ekspansji na rynki Ameryki Południowej i Europy Zachodniej.
W 2022 roku SentiOne planuje rozwój produktu o analizę kanałów własnych oraz szybszą i mądrzejszą analitykę social mediów dzięki zaawansowanej sztucznej inteligencji. W najbliższych miesiącach planujemy skupić się właśnie na dalszym rozwijaniu platformy SentiOne Listen w kierunku analizy własnych kanałów marek. Chcemy, by stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na jednoczesne całościowe monitorowanie Internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta - mówi Daniel Kajak, nowy Chief Revenue Officer w SentiOne.
SentiOne już od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji, które doskonale rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. Każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.