Deepcool MF120 GT - efektowne chłodzenie na upalne dni
Gdy temperatury otoczenia rosną, w obudowach komputerowych również robi się gorąco. Dla osób, które potrzebują powiewu chłodnego powietrza firma Deepcool przygotowała zestaw trzech wentylatorów MF120 GT. Trójpak ten ma zapewnić efektywną wentylację i jednocześnie ożywić wnętrze PC.
Deepcool MF120 GT to zestaw trzech wentylatorów do obudowy. Mają one nie tylko zapewnić sprawną cyrkulację powietrza, lecz także efektownie wyglądać. Producent postawił na unikalny kształt ramek w kształcie litery X. Personalizację sprzętu ma umożliwić rozbudowane podświetlenie. Każdy z wentylatorów posiada zestaw 20 adresowalnych diod RGB LED.
Można nimi zarządzać poprzez oprogramowanie dołączane do płyt głównych. Producent chwali się szeroką kompatybilnością z popularnymi systemami iluminacji. Na liście znalazły się Aura Sync (Asus), Chroma (Razer), Fusion (Gigabyte), Mystic Light (MSI) i Polychrome (ASRock). Jeśli ktoś nie dysponuje kompatybilnym sprzętem, nic straconego - stosowny kontroler jest w zestawie.
Wentylatory Deepcool MF120 GT posiadają dwuwarstwowe łopatki. W połączeniu z regulacją obrotów metodą PWM mają one skutecznie obniżać temperatury. Jednocześnie producent obiecuje dobrą równowagę między osiągami, a poziomem emitowanego hałasu. Ten, według specyfikacji, ma nie przekraczać 35 dB(A) przy wirowaniu z prędkością maksymalnie 1800 obr./min.
Jeśli dla kogoś to nadal za dużo, w komplecie znajduje się adapter pozwalający na obniżenie szybkości śmigieł do zakresu od 400 do 1450 obr./min. Dzięki temu maksymalna głośność spada do 29,5 dB(A), czyli poziomu spokojnej ulicy bez ruchu i znacznie poniżej typowego natężenia hałasu w domach. Bezproblemową eksploatację przez lata ma zagwarantować łożyskowanie HDB.
Wentylatory do obudowy Deepcool MF120 GT trafią na półki sklepowe jeszcze w tym kwartale. Za zestaw 3-w-1 zawierający dodatkowo kontroler podświetlenia trzeba będzie zapłacić około 265 zł.
Dane techniczne:
- model: MF120 GT
- podświetlenie: ARGB LED (20 diod)
- łożyskowanie: HDB
- prędkość obrotowa:
- standardowo 500 - 1800 obr./min. (+/-10%)
- z adapterem LSP 400 - 1450 obr./min. (+/-10%)
- przepływ powietrza:
- standardowo do ~ 103 m 3 /h
- z adapterem LSP do ~ 82 m 3 /h
- głośność:
- do 35 dB(A) przy standardowym podłączeniu
- do 29,5 dB(A) z wykorzystaniem adaptera LSP
- połączenie: 4-pinowa wtyczka PWM, 3-pinowa wtyczka LED
AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji
PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE
Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.