Delock: kable USB-C do Lightning z funkcją transmisji danych i szybkiego ładowan
Niezawodny przewód do smartfona to obowiązkowy element każdej firmowej torby. Jeszcze lepiej, gdy pozwala on na szybkie ładowanie i wymianę danych oraz zapewnia bezpośrednie połączenie z nowoczesnym laptopem. To wszystko oferują nowe kable Delock adresowane do posiadaczy sprzętu Apple.
Delock 85297 to kabel pozwalający na bezpośrednie połączenie iPhone’a, iPada lub iPoda z innymi urządzeniami wyposażonymi w porty USB-C lub Thunderbolt. Dzięki temu posiadacze np. MacBooków mogą pominąć korzystanie z przejściówek lub stacji dokujących, które nie zawsze są pod ręką.
Prezentowany przewód pozwala zarówno na transmisję danych, jak i szybkie ładowanie wybranych urządzeń Apple ze złączem Lightning. Producent zastosował w nim oryginalny łącznik Apple C94, a pełną kompatybilność kabla potwierdza uzyskany przez producenta certyfikat MFi (Made for Apple).
Kabel o średnicy czterech mm jest pokryty nylonowym oplotem, który ma zapewnić wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne. Po obu stronach jest on zakończony złączami w metalowych obudowach. Przewód Delock 85297 o długości jednego metra jest już dostępny w wybranych sklepach w cenie około 70 zł. Minimalnie droższy (około 5 do 10 zł) jest dłuższy, dwumetrowy wariant 85298.
Dane techniczne:
- długość (ze złączami):
- 1 metr - Delock 85297
- 2 metry - Delock 85298
- typ przewodu: USB-C do Lightning
- kompatybilność: urządzenia Apple iPhone, iPad i iPod ze złączem Lightning
- uzyskany certyfikat MFi, zastosowana oryginalna wtyczka Apple C94
- obsługuje funkcję szybkiego ładowania dla wspierających ją urządzeń (od
iPhone 8 / iPada Pro)
- obsługuje transmisję danych między urządzeniami, możliwe połączenie
również pomiędzy urządzeniami Apple i Android - maksymalne napięcie zasilania: 9 V
- maksymalne natężenie prądu: 3 A

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.