Dobra wiadomość dla fanów Medieval Dynasty – gra zyska kolejne aktualizacje
Nowe wyzwania od króla, możliwość nazwania swojej wioski, herby i dekoracje oraz dodatkowe ubrania – to tylko niektóre nowości jakie czekają na graczy Medieval Dynasty. Producent gry – Render Cube – opublikował właśnie najnowszy teaser, w którym przedstawia nadchodzące dodatki. To kolejny etap rozwoju sprzedażowego hitu łódzkiego studia. Na tym nie koniec – spółka podtrzymuje plany długoterminowego rozwoju Medieval Dynasty.
- Medieval Dynasty ma bardzo długi cykl życia sprzedażowego, co wynika z charakterystyki rozgrywki i profilu gracza. Gracze, którzy pokochali ten tytuł, wciąż do niego wracają, a żeby chcieli robić to dalej, dbamy o urozmaicanie rozgrywki. Dlatego zgodnie z zaprezentowanym teaserem, planujemy wprowadzić nowe wyzwania, możliwość nadania nazwy swojej wiosce, a także ubrania, dekoracje i herby. Te ostatnie pozwolą spersonalizować swoją wioskę. Unikalny herb wybierzemy spośród szerokiej gamy kształtów, kolorów i emblematów. Można go następnie dumnie prezentować na różnych nowych dekoracjach. – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube. Już niebawem pokażemy drugą część teasera nowości, która będzie składać się na aktualizację: "armors, crests, shields and more", który obejmie nowe elementy uzbrojenia. Będzie to nasza największa aktualizacja zaraz po Co-Op update – dodaje.
Zgodnie z zapowiedzią studia Medieaval Dynasty będziemy rozwijana przez kolejne lata, poprzez płatne oraz darmowe dodatki. Nowe aktualizacje napędzają wyniki sprzedaży gry. Grudniowa premiera trybu Co-Op znacząco podbiła popularność projektu.
- Pod koniec minionego roku ogłosiliśmy, że ogólna sprzedaż Medieaval Dynasty wyniosła 1,75 mln sztuk brutto, a na koniec kwietnia br. podzieliliśmy się informacją, że liczba ta przekroczyła 2 mln. To wzrost o 250 tys. Widać wyraźnie, że w porównaniu do poprzednich okresów, dynamika sprzedaży wzrosła. Tryb wieloosobowy był strzałem w dziesiątkę czego dowodem jest sprzedaż gry w pierwszym miesiącu premiery trybu wieloosobowego. Co-Op zdecydowanie zwiększył zasięgi naszej produkcji, a także zaangażowanie graczy. – dodaje Damian Szymański.
Poza rozwojem Medieval Dynasty Render Cube pracuje nad nowym projektem. Obecnie zespół jest na etapie prac koncepcyjnych i badawczych. Gra ma być zbliżona gatunkowo do flagowej produkcji. Start developmentu planowany jest na początek przyszłego roku. Spółka nie wyklucza, że produkcja od początku będzie tworzona z myślą o trybie multiplayer. Prawdopodobnie będzie to gra z elementami RPG.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.