Druk atramentowy od Ricoh na Hunkeler Innovationdays
Podczas Hunkeler Innovationdays Ricoh zaprezentuje możliwości oferowane przez technologię druku atramentowego i system Ricoh Pro™ VC70000e. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć realizowane na żywo wydruki zdjęć autorstwa słynnego fotografa Jamesa Lipmana. Ich tematem są prestiżowe marki samochodów, takie jak: Bentley, Rolls Royce czy Porsche. Do druku wykorzystany zostanie papier Burgo EVO Next Satin.
Inne przykłady prac, które będzie można zobaczyć w strefie Ricoh to:
- 32-stronicowy magazyn modowy Color Creative prezentujący wysokiej jakości obraz i bogate odwzorowanie kolorów (papier: Fedrigoni Freelife Symbol Gloss).
- 24-stronicowa ślubna fotoksiążka prezentująca najdrobniejsze szczegóły w celu dokładnego uchwycenia cennych chwil (papier: UPM Digital Finesse Premium).
- 94-stronicowy album „Cult of Porsche” przedstawiający wyjątkowo piękne zdjęcia kultowych samochodów (papier: Arctic G-Print Smooth dla wnętrza i okładki).
„Obecnie właściciel drukarni komercyjnej musi mieć pewność, że sprzęt, na którym pracuje pozwoli mu na wszechstronną produkcję, przyjęcie wielu zleceń, pracę na bardzo szerokiej gamie podłoży i opłacalny druk niezależnie od wielkości nakładu. Systemy atramentowe Ricoh nie tylko spełniają te kryteria, ale również zapewniają wysoką jakość odwzorowania obrazu i tekstu” – mówi Sander Sondaal, Director Commercial Print Sales, Graphic Communications, Ricoh Europe.
Poza Ricoh Pro™ VC70000e na stoisku będzie można zobaczyć przykłady prac zrealizowanych na nowej maszynie arkuszowej Pro™ Z75 B2, systemie Pro™ V20100 oraz Pro™ C9200”.
Zainteresowanych spotkaniem z przedstawicielem Ricoh prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.ricoh-europe.com/campaigns/hid23

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.