Druk atramentowy od Ricoh na Hunkeler Innovationdays
Podczas Hunkeler Innovationdays Ricoh zaprezentuje możliwości oferowane przez technologię druku atramentowego i system Ricoh Pro™ VC70000e. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć realizowane na żywo wydruki zdjęć autorstwa słynnego fotografa Jamesa Lipmana. Ich tematem są prestiżowe marki samochodów, takie jak: Bentley, Rolls Royce czy Porsche. Do druku wykorzystany zostanie papier Burgo EVO Next Satin.
Inne przykłady prac, które będzie można zobaczyć w strefie Ricoh to:
- 32-stronicowy magazyn modowy Color Creative prezentujący wysokiej jakości obraz i bogate odwzorowanie kolorów (papier: Fedrigoni Freelife Symbol Gloss).
- 24-stronicowa ślubna fotoksiążka prezentująca najdrobniejsze szczegóły w celu dokładnego uchwycenia cennych chwil (papier: UPM Digital Finesse Premium).
- 94-stronicowy album „Cult of Porsche” przedstawiający wyjątkowo piękne zdjęcia kultowych samochodów (papier: Arctic G-Print Smooth dla wnętrza i okładki).
„Obecnie właściciel drukarni komercyjnej musi mieć pewność, że sprzęt, na którym pracuje pozwoli mu na wszechstronną produkcję, przyjęcie wielu zleceń, pracę na bardzo szerokiej gamie podłoży i opłacalny druk niezależnie od wielkości nakładu. Systemy atramentowe Ricoh nie tylko spełniają te kryteria, ale również zapewniają wysoką jakość odwzorowania obrazu i tekstu” – mówi Sander Sondaal, Director Commercial Print Sales, Graphic Communications, Ricoh Europe.
Poza Ricoh Pro™ VC70000e na stoisku będzie można zobaczyć przykłady prac zrealizowanych na nowej maszynie arkuszowej Pro™ Z75 B2, systemie Pro™ V20100 oraz Pro™ C9200”.
Zainteresowanych spotkaniem z przedstawicielem Ricoh prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.ricoh-europe.com/campaigns/hid23
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zamrożenie cen prądu do końca września br. Takie mechanizmy nie rozwiązują przyczyn problemu wysokich cen
Zgodnie z decyzją rządu zamrożenie cen energii dla gospodarstw domowych na poziomie 500 zł netto za 1 MWh zostało wydłużone do 30 września 2025 roku. Dzięki temu odbiorcy jeszcze przez co najmniej dziewięć miesięcy nie odczują wzrostu rachunków za energię elektryczną. – Dopłaty jako sposób walki z wysokimi cenami energii nie są dobrym rozwiązaniem, bo one nie zlikwidują problemu. Znacznie prostszym rozwiązaniem byłby powrót do tańszych źródeł energii, w przypadku Polski takim tanim źródłem jest węgiel i elektrownia atomowa – ocenia europoseł z Konfederacji Marcin Sypniewski.
Prawo
Pracodawcy apelują o usprawnienie wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom. Nowe regulacje tylko w części w tym pomogą
Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Polski został przyjęty w grudniu przez rząd i trafił już do Sejmu. Nowe przepisy zakładają pełną elektronizację wnioskowania i wydawania zezwoleń na pracę i rezygnację z testu rynku pracy. Niekoniecznie jednak oznacza to większą otwartość na pracowników z zagranicy. – To nie zmiana jakościowa, ale co najwyżej próba sanacji przeciążonego systemu – ocenia dr Michał Szypniewski z kancelarii BKB Baran Książek Bigaj.
IT i technologie
Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji ma wystartować w tym roku. Polskie wojsko coraz szerzej korzysta z tej technologii
– Opracowujemy koncepcję funkcjonowania Centrum Implementacji Sztucznej Inteligencji. Szkolimy też odpowiednio naszych inżynierów, współpracujemy z uczelniami wyższymi w tym aspekcie, aby mieć gotowy odpowiedni potencjał intelektualny – mówi gen. dyw. Karol Molenda, dowódca Komponentu Wojsk Obrony Cyberprzestrzeni. Nowa formacja będzie odpowiadać za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań AI na potrzeby działań militarnych. Podobne instytucje są już powoływane przez inne kraje NATO.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.