Komunikaty PR

Drukarka do etykiet kolorowych w przedsiębiorstwie – w jaki sposób może wesprzeć

2020-07-01  |  16:10

Produkty limitowane, spersonalizowane, czy po prostu unikalne są coraz popularniejsze na rynku, niezależnie od branży. W efekcie nawet firmy produkcyjne poszukują rozwiązań elastycznych i takich, które będą w stanie samodzielnie wdrożyć w procesie produkcji. Jednym z przykładów mogą być przedsiębiorstwa produkujące i dystrybuujące śruby, wkręty i inne elementy złączne. Rosnąca liczba odbiorców hurtowych, zwiększające się wymagania i oczekiwania odbiorców pociągnęły za sobą konieczność zmiany sposobu zarządzania etykietami produktowymi. Drukarka do etykiet kolorowych umożliwiła druk kolorowych etykiet na żądanie. A w jaki inny sposób może jeszcze wesprzeć produkcję i dystrybucję? O tym poniżej.

Drukarka do etykiet sposobem na zmniejszenie stanów magazynowych

Rozwiązaniem skutecznym, które jednocześnie zoptymalizuje zarządzanie stanami magazynowymi, jest zakup urządzenia do druku i samodzielny druk kolorowych etykiet. Drukarka do etykiet kolorowych pozwoli wyprodukować etykiety z dowolnym wzorem, czy w dowolnych ilościach. Etykiety kolorowe na żądanie pozwolą zminimalizować stany magazynowe etykiet zadrukowanych oraz pozytywnie wpłyną na ilość wytwarzanych odpadów.

Kolorowe etykiety na śrubki i wkręty: drukarka do etykiet zapewni widoczność i konkurencyjność

Dzięki dokładnej analizie kosztu wydruku etykiet użytkownik może z pewnością podjąć decyzję o zmianie grafiki. Utrzymuje tym samym pełną efektywność kosztową. Drukarka do etykiet kolorowych wiodących na rynku producentów jak TrojanLabel, QuickLabel czy EPSON obsługują szeroki wachlarz nośników. Etykiety papierowe bądź foliowe w wersji matowej lub błyszczącej sprawią, że produkt stanie się znacznie bardziej rozpoznawalny.

Drukarka do etykiet kolorowych – na co zwrócić uwagę?

Przy podejmowaniu decyzji o zakupie urządzenia do druku na żądanie należy wziąć pod uwagę docelowy format etykiety, a także dzienny wolumen wydruków – mówi Marek Gaweł z firmy Etisoft, dostawcy drukarek do etykiet. Dzięki temu znalezienie właściwego urządzenia, dostosowanego do potrzeb firmy będzie o wiele sprawniejsze i pozwoli uniknąć kupna sprzętu niedostosowanego do specyfiki przedsiębiorstwa – dodaje ekspert z Etisoft.

Drukarka do etykiet - jakie modele rekomendują eksperci Etisoft?

Przykładem urządzenia drukującego etykiety kolorowe jest drukarka EPSON C3500. To doskonałe rozwiązanie dla użytkowników początkujących i wrażliwych na cenę zakupu. Świetnie sprawdzi się również jako rozwiązanie zastępcze.

Drukarka do etykiet kolorowych

Ta niewielka drukarka pozwoli uzyskać satysfakcjonujące wydruki zarówno na nośnikach matowych, jak i błyszczących. To łatwa obsługa i ekran LCD na bieżąco informujący użytkownika o stanie atramentów i drukarki.

Jeśli zależy nam bardziej zaawansowanych rozwiązaniach, doskonałej jakości druku oraz możliwości integracji urządzenia z systemami produkcyjnymi – dobrym rozwiązaniem będzie drukarka QL-120X.

Drukarka do etykiet kolorowych

Głowica drukująca o rozdzielczości 1200dpi dostarcza żywe kolory i z pewnością najwyższą w swojej klasie jakość druku. To przede wszystkim jedno z niewielu na rynku urządzeń tego typu oferujące 2-letnią gwarancję producenta, która zapewnia pewność i bezpieczeństwo produkcji. Wysoce wydajny proces aplikacji atramentu zapewnia oszczędności jego zużycia nawet na poziomie 35% w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań.

Oczekując wysokonakładowej, profesjonalnej drukarki kolorowych etykiet z pewnością można rozważyć zakup modelu TROJAN T2-C.

Drukarka do etykiet kolorowych

Pierwsza na rynku prasa stołowa o dużej wydajności, zapewniająca druk długich serii, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Maksymalna szerokość druku 223mm, rozdzielczość aż 1600dpi gwarantuje najwyższej jakości druk kolorowych etykiet produktowych.

To tylko kilka z przykładów urządzeń, które doskonale sprawdzą się na produkcji i w dystrybucji. Drukarka do etykiet kolorowych ma wiele zalet i warto przekonać się o tym we własnej firmie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.