Drukarka do etykiet kolorowych w przedsiębiorstwie – w jaki sposób może wesprzeć
Produkty limitowane, spersonalizowane, czy po prostu unikalne są coraz popularniejsze na rynku, niezależnie od branży. W efekcie nawet firmy produkcyjne poszukują rozwiązań elastycznych i takich, które będą w stanie samodzielnie wdrożyć w procesie produkcji. Jednym z przykładów mogą być przedsiębiorstwa produkujące i dystrybuujące śruby, wkręty i inne elementy złączne. Rosnąca liczba odbiorców hurtowych, zwiększające się wymagania i oczekiwania odbiorców pociągnęły za sobą konieczność zmiany sposobu zarządzania etykietami produktowymi. Drukarka do etykiet kolorowych umożliwiła druk kolorowych etykiet na żądanie. A w jaki inny sposób może jeszcze wesprzeć produkcję i dystrybucję? O tym poniżej.
Drukarka do etykiet sposobem na zmniejszenie stanów magazynowych
Rozwiązaniem skutecznym, które jednocześnie zoptymalizuje zarządzanie stanami magazynowymi, jest zakup urządzenia do druku i samodzielny druk kolorowych etykiet. Drukarka do etykiet kolorowych pozwoli wyprodukować etykiety z dowolnym wzorem, czy w dowolnych ilościach. Etykiety kolorowe na żądanie pozwolą zminimalizować stany magazynowe etykiet zadrukowanych oraz pozytywnie wpłyną na ilość wytwarzanych odpadów.
Kolorowe etykiety na śrubki i wkręty: drukarka do etykiet zapewni widoczność i konkurencyjność
Dzięki dokładnej analizie kosztu wydruku etykiet użytkownik może z pewnością podjąć decyzję o zmianie grafiki. Utrzymuje tym samym pełną efektywność kosztową. Drukarka do etykiet kolorowych wiodących na rynku producentów jak TrojanLabel, QuickLabel czy EPSON obsługują szeroki wachlarz nośników. Etykiety papierowe bądź foliowe w wersji matowej lub błyszczącej sprawią, że produkt stanie się znacznie bardziej rozpoznawalny.
Drukarka do etykiet kolorowych – na co zwrócić uwagę?
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie urządzenia do druku na żądanie należy wziąć pod uwagę docelowy format etykiety, a także dzienny wolumen wydruków – mówi Marek Gaweł z firmy Etisoft, dostawcy drukarek do etykiet. Dzięki temu znalezienie właściwego urządzenia, dostosowanego do potrzeb firmy będzie o wiele sprawniejsze i pozwoli uniknąć kupna sprzętu niedostosowanego do specyfiki przedsiębiorstwa – dodaje ekspert z Etisoft.
Drukarka do etykiet - jakie modele rekomendują eksperci Etisoft?
Przykładem urządzenia drukującego etykiety kolorowe jest drukarka EPSON C3500. To doskonałe rozwiązanie dla użytkowników początkujących i wrażliwych na cenę zakupu. Świetnie sprawdzi się również jako rozwiązanie zastępcze.
Drukarka do etykiet kolorowych
Ta niewielka drukarka pozwoli uzyskać satysfakcjonujące wydruki zarówno na nośnikach matowych, jak i błyszczących. To łatwa obsługa i ekran LCD na bieżąco informujący użytkownika o stanie atramentów i drukarki.
Jeśli zależy nam bardziej zaawansowanych rozwiązaniach, doskonałej jakości druku oraz możliwości integracji urządzenia z systemami produkcyjnymi – dobrym rozwiązaniem będzie drukarka QL-120X.
Drukarka do etykiet kolorowych
Głowica drukująca o rozdzielczości 1200dpi dostarcza żywe kolory i z pewnością najwyższą w swojej klasie jakość druku. To przede wszystkim jedno z niewielu na rynku urządzeń tego typu oferujące 2-letnią gwarancję producenta, która zapewnia pewność i bezpieczeństwo produkcji. Wysoce wydajny proces aplikacji atramentu zapewnia oszczędności jego zużycia nawet na poziomie 35% w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań.
Oczekując wysokonakładowej, profesjonalnej drukarki kolorowych etykiet z pewnością można rozważyć zakup modelu TROJAN T2-C.
Drukarka do etykiet kolorowych
Pierwsza na rynku prasa stołowa o dużej wydajności, zapewniająca druk długich serii, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Maksymalna szerokość druku 223mm, rozdzielczość aż 1600dpi gwarantuje najwyższej jakości druk kolorowych etykiet produktowych.
To tylko kilka z przykładów urządzeń, które doskonale sprawdzą się na produkcji i w dystrybucji. Drukarka do etykiet kolorowych ma wiele zalet i warto przekonać się o tym we własnej firmie.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.