Drukarka do etykiet kolorowych w przedsiębiorstwie – w jaki sposób może wesprzeć
Produkty limitowane, spersonalizowane, czy po prostu unikalne są coraz popularniejsze na rynku, niezależnie od branży. W efekcie nawet firmy produkcyjne poszukują rozwiązań elastycznych i takich, które będą w stanie samodzielnie wdrożyć w procesie produkcji. Jednym z przykładów mogą być przedsiębiorstwa produkujące i dystrybuujące śruby, wkręty i inne elementy złączne. Rosnąca liczba odbiorców hurtowych, zwiększające się wymagania i oczekiwania odbiorców pociągnęły za sobą konieczność zmiany sposobu zarządzania etykietami produktowymi. Drukarka do etykiet kolorowych umożliwiła druk kolorowych etykiet na żądanie. A w jaki inny sposób może jeszcze wesprzeć produkcję i dystrybucję? O tym poniżej.
Drukarka do etykiet sposobem na zmniejszenie stanów magazynowych
Rozwiązaniem skutecznym, które jednocześnie zoptymalizuje zarządzanie stanami magazynowymi, jest zakup urządzenia do druku i samodzielny druk kolorowych etykiet. Drukarka do etykiet kolorowych pozwoli wyprodukować etykiety z dowolnym wzorem, czy w dowolnych ilościach. Etykiety kolorowe na żądanie pozwolą zminimalizować stany magazynowe etykiet zadrukowanych oraz pozytywnie wpłyną na ilość wytwarzanych odpadów.
Kolorowe etykiety na śrubki i wkręty: drukarka do etykiet zapewni widoczność i konkurencyjność
Dzięki dokładnej analizie kosztu wydruku etykiet użytkownik może z pewnością podjąć decyzję o zmianie grafiki. Utrzymuje tym samym pełną efektywność kosztową. Drukarka do etykiet kolorowych wiodących na rynku producentów jak TrojanLabel, QuickLabel czy EPSON obsługują szeroki wachlarz nośników. Etykiety papierowe bądź foliowe w wersji matowej lub błyszczącej sprawią, że produkt stanie się znacznie bardziej rozpoznawalny.
Drukarka do etykiet kolorowych – na co zwrócić uwagę?
Przy podejmowaniu decyzji o zakupie urządzenia do druku na żądanie należy wziąć pod uwagę docelowy format etykiety, a także dzienny wolumen wydruków – mówi Marek Gaweł z firmy Etisoft, dostawcy drukarek do etykiet. Dzięki temu znalezienie właściwego urządzenia, dostosowanego do potrzeb firmy będzie o wiele sprawniejsze i pozwoli uniknąć kupna sprzętu niedostosowanego do specyfiki przedsiębiorstwa – dodaje ekspert z Etisoft.
Drukarka do etykiet - jakie modele rekomendują eksperci Etisoft?
Przykładem urządzenia drukującego etykiety kolorowe jest drukarka EPSON C3500. To doskonałe rozwiązanie dla użytkowników początkujących i wrażliwych na cenę zakupu. Świetnie sprawdzi się również jako rozwiązanie zastępcze.
Drukarka do etykiet kolorowych
Ta niewielka drukarka pozwoli uzyskać satysfakcjonujące wydruki zarówno na nośnikach matowych, jak i błyszczących. To łatwa obsługa i ekran LCD na bieżąco informujący użytkownika o stanie atramentów i drukarki.
Jeśli zależy nam bardziej zaawansowanych rozwiązaniach, doskonałej jakości druku oraz możliwości integracji urządzenia z systemami produkcyjnymi – dobrym rozwiązaniem będzie drukarka QL-120X.
Drukarka do etykiet kolorowych
Głowica drukująca o rozdzielczości 1200dpi dostarcza żywe kolory i z pewnością najwyższą w swojej klasie jakość druku. To przede wszystkim jedno z niewielu na rynku urządzeń tego typu oferujące 2-letnią gwarancję producenta, która zapewnia pewność i bezpieczeństwo produkcji. Wysoce wydajny proces aplikacji atramentu zapewnia oszczędności jego zużycia nawet na poziomie 35% w porównaniu do konkurencyjnych rozwiązań.
Oczekując wysokonakładowej, profesjonalnej drukarki kolorowych etykiet z pewnością można rozważyć zakup modelu TROJAN T2-C.
Drukarka do etykiet kolorowych
Pierwsza na rynku prasa stołowa o dużej wydajności, zapewniająca druk długich serii, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Maksymalna szerokość druku 223mm, rozdzielczość aż 1600dpi gwarantuje najwyższej jakości druk kolorowych etykiet produktowych.
To tylko kilka z przykładów urządzeń, które doskonale sprawdzą się na produkcji i w dystrybucji. Drukarka do etykiet kolorowych ma wiele zalet i warto przekonać się o tym we własnej firmie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.