Komunikaty PR

ERLI świętuje ponad 2 miliony pobrań aplikacji mobilnej!

2024-09-25  |  11:00
Biuro prasowe

ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce, przekroczyła próg 2 milionów pobrań swojej aplikacji mobilnej. Ten imponujący wynik to efekt nie tylko rosnącej popularności zakupów online, ale przede wszystkim szeregu funkcjonalności i korzyści wynikających z jej użytkowania. Wymienić tu należy przede wszystkim niższe ceny niż na stronie internetowej oraz spersonalizowane oferty i powiadomienia o nowych promocjach. Aplikacja jest również dopracowana pod kątem doświadczenia użytkownika (UX), oferując intuicyjną wyszukiwarkę produktów, w pełni funkcjonalny koszyk zintegrowany z różnorodnymi metodami dostaw i płatności, a także możliwość zapisywania ulubionych produktów. Apka dostępna jest na rynku od września 2023 roku i notuje systematyczny wzrost popularności, przyciągając coraz większe grono użytkowników. Za jej pośrednictwem realizowanych jest już ponad 55% wszystkich transakcji ERLI.

Aplikacja mobilna ERLI zapewnia intuicyjną obsługę i dostęp do jeszcze korzystniejszych cen niż na stronie internetowej. Sierpniowy wzrost liczby aktywnych użytkowników i osiągnięcie poziomu 2 mln pobrań potwierdza skuteczność strategii platformy, której celem jest oferowanie klientom różnorodnych produktów najwyższej jakości. Dodatkowo, miesięcznie ponad 50% zarejestrowanych użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji, co pokazuje, że apka nie tylko przyciąga nowe osoby, ale także buduje ich lojalność, zapewniając regularny dostęp do zawsze niskich cen oraz ekskluzywnych promocji i zniżek dostępnych wyłącznie w apce ERLI.

- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było naturalnym krokiem w rozwoju ERLI, który miał na celu uproszczenie procesu zakupowego i zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Przekroczenie 2 milionów pobrań, a także poziom ponad 50% aktywnych użytkowników pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i korzyści, jakie oferujemy. W aplikacji ERLI znajdą nie tylko lepsze ceny, ale również dedykowane promocje i rabaty, które nie są dostępne na stronie internetowej.  Wymienić można tutaj regularne mega oferty w sekcji Najtaniej oraz cykliczne rabaty na wybrane kategorie produktowe. Nasi użytkownicy mogą śledzić te oferty na bieżąco m.in. poprzez powiadomienia push - podkreśla Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w ERLI.

Kluczowe funkcje i innowacje aplikacji

Aplikacja mobilna ERLI oferuje użytkownikom szereg funkcjonalności, które ułatwiają proces zakupowy, w tym spersonalizowane rekomendacje, śledzenie zamówień, oraz szybkie metody płatności (w tym tak popularne na polskim rynku płatności BLIK i odroczone płatności PayPo). Klienci aplikacji mają również dostęp do promocji skierowanych wyłącznie do użytkowników mobilnych, mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i realizować zamówienia jeszcze szybciej i łatwiej niż przez stronę internetową.

W ostatnich miesiącach aplikacja została wzbogacona o chat’y - możliwość rozpoczęcia rozmowy ze sprzedawcą oraz konsultantami ERLI w przypadku pytań lub wątpliwości do zamówienia. Dodatkowo w apce stale aktualizowane są filtry i wyszukiwarki, aby znajdowanie produktów były intuicyjne i wygodne dla użytkownika. Te innowacje mają na celu dalsze usprawnienie procesu zakupowego i zwiększenie wygody użytkowników.

Zaangażowanie użytkowników

W sierpniu 2024 roku ponad 55% wszystkich transakcji na platformie ERLI zostało zrealizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co stanowi wzrost o 11 punktów procentowych w porównaniu do początku roku. Te dane potwierdzają rosnącą rolę aplikacji jako preferowanego kanału zakupowego, co z kolei wskazuje na skuteczność jej funkcjonalności oraz wygody, którą oferuje użytkownikom. Dodatkowo, w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2024 roku prawie trzykrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników aplikacji.

Wysoka ocena w sklepach Google Play i App Store (4,9 w obu sklepach) potwierdza, że aplikacja jest doceniana przez użytkowników za łatwość obsługi, wygodę zakupów oraz korzystne warunki zakupowe.

Plany na przyszłość i dalszy rozwój aplikacji

ERLI nie zwalnia tempa i już planuje dalszy rozwój aplikacji mobilnej. W przyszłości użytkownicy mogą spodziewać się nowych funkcji, takich jak rozszerzenie możliwości płatności mobilnych, w tym ofert ratalnych, a także dalsze usprawnienie funkcji wyszukiwania produktów. Platforma stawia na innowacje, które mają na celu zapewnienie jeszcze bardziej komfortowych i opłacalnych zakupów dla swoich klientów. Co więcej, marketplace planuje przekroczenie progu 3 milionów pobrań już w pierwszym kwartale 2025 roku, a w długoterminowej perspektywie ERLI szacuje, że aplikacja powinna odpowiadać za 70-80% sprzedaży do końca 2025 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.