ERLI świętuje ponad 2 miliony pobrań aplikacji mobilnej!
ERLI, jedna z najszybciej rozwijających się platform e-commerce, przekroczyła próg 2 milionów pobrań swojej aplikacji mobilnej. Ten imponujący wynik to efekt nie tylko rosnącej popularności zakupów online, ale przede wszystkim szeregu funkcjonalności i korzyści wynikających z jej użytkowania. Wymienić tu należy przede wszystkim niższe ceny niż na stronie internetowej oraz spersonalizowane oferty i powiadomienia o nowych promocjach. Aplikacja jest również dopracowana pod kątem doświadczenia użytkownika (UX), oferując intuicyjną wyszukiwarkę produktów, w pełni funkcjonalny koszyk zintegrowany z różnorodnymi metodami dostaw i płatności, a także możliwość zapisywania ulubionych produktów. Apka dostępna jest na rynku od września 2023 roku i notuje systematyczny wzrost popularności, przyciągając coraz większe grono użytkowników. Za jej pośrednictwem realizowanych jest już ponad 55% wszystkich transakcji ERLI.
Aplikacja mobilna ERLI zapewnia intuicyjną obsługę i dostęp do jeszcze korzystniejszych cen niż na stronie internetowej. Sierpniowy wzrost liczby aktywnych użytkowników i osiągnięcie poziomu 2 mln pobrań potwierdza skuteczność strategii platformy, której celem jest oferowanie klientom różnorodnych produktów najwyższej jakości. Dodatkowo, miesięcznie ponad 50% zarejestrowanych użytkowników aktywnie korzysta z aplikacji, co pokazuje, że apka nie tylko przyciąga nowe osoby, ale także buduje ich lojalność, zapewniając regularny dostęp do zawsze niskich cen oraz ekskluzywnych promocji i zniżek dostępnych wyłącznie w apce ERLI.
- Wprowadzenie aplikacji mobilnej było naturalnym krokiem w rozwoju ERLI, który miał na celu uproszczenie procesu zakupowego i zapewnienie naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Przekroczenie 2 milionów pobrań, a także poziom ponad 50% aktywnych użytkowników pokazują, że konsumenci doceniają wygodę i korzyści, jakie oferujemy. W aplikacji ERLI znajdą nie tylko lepsze ceny, ale również dedykowane promocje i rabaty, które nie są dostępne na stronie internetowej. Wymienić można tutaj regularne mega oferty w sekcji Najtaniej oraz cykliczne rabaty na wybrane kategorie produktowe. Nasi użytkownicy mogą śledzić te oferty na bieżąco m.in. poprzez powiadomienia push - podkreśla Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu w ERLI.
Kluczowe funkcje i innowacje aplikacji
Aplikacja mobilna ERLI oferuje użytkownikom szereg funkcjonalności, które ułatwiają proces zakupowy, w tym spersonalizowane rekomendacje, śledzenie zamówień, oraz szybkie metody płatności (w tym tak popularne na polskim rynku płatności BLIK i odroczone płatności PayPo). Klienci aplikacji mają również dostęp do promocji skierowanych wyłącznie do użytkowników mobilnych, mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i realizować zamówienia jeszcze szybciej i łatwiej niż przez stronę internetową.
W ostatnich miesiącach aplikacja została wzbogacona o chat’y - możliwość rozpoczęcia rozmowy ze sprzedawcą oraz konsultantami ERLI w przypadku pytań lub wątpliwości do zamówienia. Dodatkowo w apce stale aktualizowane są filtry i wyszukiwarki, aby znajdowanie produktów były intuicyjne i wygodne dla użytkownika. Te innowacje mają na celu dalsze usprawnienie procesu zakupowego i zwiększenie wygody użytkowników.
Zaangażowanie użytkowników
W sierpniu 2024 roku ponad 55% wszystkich transakcji na platformie ERLI zostało zrealizowanych za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co stanowi wzrost o 11 punktów procentowych w porównaniu do początku roku. Te dane potwierdzają rosnącą rolę aplikacji jako preferowanego kanału zakupowego, co z kolei wskazuje na skuteczność jej funkcjonalności oraz wygody, którą oferuje użytkownikom. Dodatkowo, w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2024 roku prawie trzykrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników aplikacji.
Wysoka ocena w sklepach Google Play i App Store (4,9 w obu sklepach) potwierdza, że aplikacja jest doceniana przez użytkowników za łatwość obsługi, wygodę zakupów oraz korzystne warunki zakupowe.
Plany na przyszłość i dalszy rozwój aplikacji
ERLI nie zwalnia tempa i już planuje dalszy rozwój aplikacji mobilnej. W przyszłości użytkownicy mogą spodziewać się nowych funkcji, takich jak rozszerzenie możliwości płatności mobilnych, w tym ofert ratalnych, a także dalsze usprawnienie funkcji wyszukiwania produktów. Platforma stawia na innowacje, które mają na celu zapewnienie jeszcze bardziej komfortowych i opłacalnych zakupów dla swoich klientów. Co więcej, marketplace planuje przekroczenie progu 3 milionów pobrań już w pierwszym kwartale 2025 roku, a w długoterminowej perspektywie ERLI szacuje, że aplikacja powinna odpowiadać za 70-80% sprzedaży do końca 2025 roku.
Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher
Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce
AI w służbie analityki danych: nowe rozwiązania dla firm
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.