Fabio Capocchi nowym dyrektorem generalnym Motoroli w regionie EMEA
![Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1502530017.png)
11 kwietnia 2022 r. - Fabio Capocchi objął stanowisko dyrektora generalnego Mobile Business Group (MBG) w regionie EMEA. Pełniąc tę funkcję, Fabio Capocchi będzie odgrywać kluczową rolę w utrzymaniu wysokiego tempa rozwoju działu EMEA MBG po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022. Dzięki uzyskanym wynikom region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla Motoroli.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie działu znajdują się produkty, oprogramowanie oraz usługi: poczynając od komputerów i smartfonów, aż po inteligentne rozwiązania, które mają realny wpływ na poprawę prowadzonych współprac, jak i dotyczą rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).
„Nadal koncentrujemy się na rozwoju naszego segmentu urządzeń mobilnych w całym regionie. Motorola odnosi kolejne sukcesy, a w ostatnich kwartałach osiągała obiecujące wyniki finansowe. Wciąż jednak poszukujemy sposobów na zwiększenie dynamiki rozwoju” - powiedział Francois Bornibus, Senior Vice President Lenovo & President, Lenovo EMEA. „Jestem przekonany, że pod nowym kierownictwem Fabia Motorola może postawić kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej imponującego rozwoju w całym regionie EMEA”.
Fabio Capocchi jest następcą Francois LaFlamme, który kierował regionem EMEA Motoroli od września 2019 r. LaFlamme pozostaje w tym dziale i będzie pełnić rolę globalnego dyrektora ds. marketingu i lidera ds. strategii Motoroli.
Fabio Capocchi pracował ostatnio w Hiszpanii, gdzie kierował zespołem ds. produktów i marketingu Lenovo na Półwyspie Iberyjskim. Jego dokonania odegrały decydującą rolę w umocnieniu się firmy na czołowej pozycji w segmencie PC oraz uzyskaniu rekordowego udziału w gałęziach rynku monitorów i tabletów z systemem Android.
Przed rozpoczęciem kariery w Lenovo obejmował różne stanowiska w europejskich oddziałach firm Epson i Asus, w których odpowiadał za rozwój biznesu, zarządzanie produktami oraz sprzedaż i marketing.
„Motorola może poszczycić się ogromnym rozwojem i sukcesami w swojej długiej historii. Na progu nowego roku finansowego marka znajduje się na najlepszej dotychczas drodze do zwiększenia udziału w rynku całego regionu EMEA” - powiedział Fabio. „Jestem przekonany, że możemy jeszcze wzmocnić tę dynamikę rozwoju marki Motorola wraz z moim fantastycznym zespołem i szykować się na wiele ekscytujących nowości”.
![Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_17101402,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1063317197,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
![iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_631145671,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/recycling-1,w_274,_small.jpg)
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
![](https://www.newseria.pl/files/11111/gremi-cudzoziemcy-foto,w_133,_small.jpg)
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ztm-warszwa-bilety-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.