Komunikaty PR

Fabio Capocchi nowym dyrektorem generalnym Motoroli w regionie EMEA

2022-04-11  |  12:00
Biuro prasowe

11 kwietnia 2022 r. - Fabio Capocchi objął stanowisko dyrektora generalnego Mobile Business Group (MBG) w regionie EMEA. Pełniąc tę funkcję, Fabio Capocchi będzie odgrywać kluczową rolę w utrzymaniu wysokiego tempa rozwoju działu EMEA MBG po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022. Dzięki uzyskanym wynikom region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla Motoroli.

Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie działu znajdują się produkty, oprogramowanie oraz usługi: poczynając od komputerów i smartfonów, aż po inteligentne rozwiązania, które mają realny wpływ na poprawę prowadzonych współprac, jak i dotyczą rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).

„Nadal koncentrujemy się na rozwoju naszego segmentu urządzeń mobilnych w całym regionie. Motorola odnosi kolejne sukcesy, a w ostatnich kwartałach osiągała obiecujące wyniki finansowe. Wciąż jednak poszukujemy sposobów na zwiększenie dynamiki rozwoju” - powiedział Francois Bornibus, Senior Vice President Lenovo & President, Lenovo EMEA. „Jestem przekonany, że pod nowym kierownictwem Fabia Motorola może postawić kolejny krok w kierunku jeszcze bardziej imponującego rozwoju w całym regionie EMEA”.  

Fabio Capocchi jest następcą Francois LaFlamme, który kierował regionem EMEA Motoroli od września 2019 r. LaFlamme pozostaje w tym dziale i będzie pełnić rolę globalnego dyrektora ds. marketingu i lidera ds. strategii Motoroli.

Fabio Capocchi pracował ostatnio w Hiszpanii, gdzie kierował zespołem ds. produktów i marketingu Lenovo na Półwyspie Iberyjskim. Jego dokonania odegrały decydującą rolę w umocnieniu się firmy na czołowej pozycji w segmencie PC oraz uzyskaniu rekordowego udziału w gałęziach rynku monitorów i tabletów z systemem Android.

Przed rozpoczęciem kariery w Lenovo obejmował różne stanowiska w europejskich oddziałach firm Epson i Asus, w których odpowiadał za rozwój biznesu, zarządzanie produktami oraz sprzedaż i marketing.

„Motorola może poszczycić się ogromnym rozwojem i sukcesami w swojej długiej historii. Na progu nowego roku finansowego marka znajduje się na najlepszej dotychczas drodze do zwiększenia udziału w rynku całego regionu EMEA” - powiedział Fabio. „Jestem przekonany, że możemy jeszcze wzmocnić tę dynamikę rozwoju marki Motorola wraz z moim fantastycznym zespołem i szykować się na wiele ekscytujących nowości”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.