Komunikaty PR

Firma Lexmark laureatem prestiżowych nagród Manufacturing Leadership Awards

2022-04-26  |  16:00

Lexmark, globalny lider w dziedzinie obrazowania i rozwiązań IoT, po raz jedenasty z rzędu został wyróżniony przez Manufacturing Leadership Awards. W tegorocznej edycji firma anonsowała zwycięstwo w trzech kategoriach: Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe, Cyfrowe Łańcuchy Dostaw oraz Ekosystemy Współpracy.

Nagrody Manufacturing Leadership Awards przyznawane są firmom produkcyjnym i organizacjom, kształtującym przyszłość globalnej produkcji poprzez skuteczną transformację cyfrową. Zgłoszone projekty są oceniane przez panel ekspertów analizujących korzyści płynące z wdrożonych rozwiązań i ich zastosowania w produkcji, zwrot z inwestycji i inne kluczowe aspekty. W roku 2022 nagrody te przyznano firmom w 11 różnych kategoriach za światowej klasy osiągnięcia w dziedzinie produkcji. Firma Lexmark została wyróżniona w trzech z nich: Sztuczna Inteligencja i Uczenie Maszynowe, Cyfrowe Łańcuchy Dostaw oraz Ekosystemy Współpracy.

W Lexmark nieustannie się skupiamy na tworzeniu i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie produktów i rozwiązań. Uzyskane nagrody i wyróżnienia po raz kolejny potwierdzają naszą wiodącą pozycję w branży – mówi Mariusz Ożarowski, Dyrektor Zarządzający Lexmark Central Europe. - Nie bez znaczenia jest dla nas to, że zostaliśmy docenieni w kategoriach związanych z nowoczesnymi technologiami, zrównoważonym rozwojem czy doskonałym zarządzaniem łańcuchem dostaw. Są to jedne z najważniejszych obszarów, w których rozwija się nasza firma – dodaje.

Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe

Zespół ds. wprowadzania nowych produktów firmy Lexmark został wyróżniony w kategorii Artificial Intelligence and Machine Learning (sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe) za model wewnętrznej współpracy mający na celu obniżenie kosztów. Lexmark wraz z zespołem zbudował i zautomatyzował system kontroli wizualnej poprzez zintegrowanie urządzenia Lexmark Optra Edge z systemem produkcyjnym firmy Lexmark, dzięki czemu udało im się zredukować o 70% koszty stosowania systemów wizyjnych w zakładach produkcyjnych firmy.

 

Cyfrowe łańcuchy dostaw

Kiedy wskutek pandemii COVID-19 niedobory komponentów osiągnęły poziom krytyczny, firma Lexmark musiała znaleźć nowy sposób zarządzania nimi. Zespół Lexmark Product Delivery został wyróżniony w kategorii Digital Supply Chains (cyfrowe łańcuchy dostaw) za stworzenie rozwiązania, które umożliwia lepszą widoczność dostawców i komponentów. Zespół ten współpracował ze wszystkimi działami firmy w celu zidentyfikowania, zebrania i skonsolidowania danych z wielu źródeł, w tym informacji o popycie i podaży kluczowych producentów, a następnie zbudował cyfrowy odpowiednik łańcucha dostaw, aby poprawić widoczność całego systemu.

 

Ekosystemy współpracy   

Dodatkowo firma Lexmark została wyróżniona w kategorii Collaborative Ecosystems (ekosystemy współpracy) za działania podejmowane w kierunku przejścia na gospodarkę cyrkularną. Zbieranie i ponowne wykorzystanie lub recykling zużytych kaset z tonerem jest jedną z kluczowych inicjatyw firmy Lexmark w zakresie gospodarki cyrkularnej. Program zbierania tonerów marki firmy (LCCP) pozwala klientom szybko zwrócić zużyte kasety do punktów zbiórki w każdym regionie na świecie. Jednak nie każdy z tych punktów posiada sprzęt pozwalający na sprawdzenie zwróconych komponentów, ich potencjału regeneracyjnego i możliwości ponownego wykorzystania. Zespół firmy Lexmark opracował rozwiązanie w chmurze, które daje możliwość zbadać zwrócone kasety bez konieczności stosowania kosztownego sprzętu. Nowe rozwiązanie jest korzystne dla obu stron, ponieważ zapewnia znaczne oszczędności kosztów dla organizacji i przynosi korzyści dla środowiska.

 

Oficjalnie firma Lexmark zostanie wyróżniona podczas gali Manufacturing Leadership Awards 29 czerwca 2022 roku na Marco Island w Florydzie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.