FrostFall autorstwa DRAGO entertainment na TOP Wishlist platformy Steam
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
FrostFall, autorski tytuł DRAGO entertainment, znalazł się na TOP Wishlist platformy Steam. Średniobudżetowy projekt utrzymany w konwencji FPS/survival trafi do sprzedaży
we wczesnym dostępie w drugim półroczu 2020 roku. Fabuła gry będzie utrzymana w post-apokaliptycznym świecie. Tym samym w IV kwartale 2019 roku DRAGO entertainment wprowadziło dwa tytuły na listę najbardziej oczekiwanych gier na rynku globalnym.
- Pierwszy teaser gry FrostFall zaprezentowaliśmy w ostatnich dniach października. Bardzo się cieszymy, że w krótkim czasie tytuł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem graczy, o czym świadczy awans naszej autorskiej produkcji do rankingu Steam TOP Wishlist, czyli listy najbardziej oczekiwanych gier. – informuje Lucjan Mikociak, szef studia i jeden z założycieli DRAGO entertainment. – FrostFall to tytuł, nad którym pracujemy od dłuższego czasu. Będzie to FPS/survival z bardzo głęboką historią i dużym, otwartym światem w klimacie post-apokaliptycznym. Gracze mogą spodziewać się dojrzałej, nieoczywistej i wielowątkowej fabuły – dodaje.
Twórcy gry podkreślają wykorzystanie przy jej tworzeniu wielu unikalnych mechanik, a także m.in. systemu dynamicznej zmiany pogody. Jeśli w grze spadł śnieg, a następnie wyszło słońce, gracz będzie mógł zaobserwować roztapianie się śniegu. – Wierzymy, że FrostFall na długo zapadnie graczom
w pamięci i dołączy do grona polskich tytułów odnoszących sukcesy na całym świecie. Awans do listy najbardziej oczekiwanych gier to dla nas ogromna motywacja do dalszej pracy nad tytułem i jednocześnie potwierdzenie, że nasz projekt się podoba. Efekty naszej pracy gracze zobaczą w drugiej połowie 2020 roku, kiedy FrostFall będzie dostępny w sprzedaży we wczesnym dostępie. – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.
Spółka pozyskała środki na dopracowanie projektu z kampanii crowdfundingowej przeprowadzonej na platformie Smartfunds na przełomie listopada i grudnia 2019 roku. Łącznie DRAGO enterainment trafi 1,3 mln zł, w tym 0,2 mln zł od inwestora instytucjonalnego. Część kwoty zostanie przeznaczona na produkcje pięciu autorskich symulatorów studia. – Dzięki udanej kampanii zdobyliśmy uwagę szerokiego grona inwestorów, którzy zaakceptowali naszą strategię i obdarzyli nas zaufaniem.W zbiórce uczestniczył także jeden z inwestorów instytucjonalnych. To dla nas ogromy sukces, który mamy nadzieję pozwoli przyspieszyć rozwój DRAGO entertainment przed planowanym w 2020 roku debiutem na NewConnect. – dodaje Joanna Tynor.
W 2019 roku DRAGO entertainment zapowiedziało łącznie sześć projektów spółki, oprócz wspomnianej gry FrostFall są to także tytuły z gatunku symulatorów: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator i Paparazzi Simulator.
Wydawcą zapowiedzianych przez DRAGO entertainment projektów jest notowana na NewConnect spółka Movie Games, która jest jednocześnie jednym z jej udziałowców.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.