Komunikaty PR

FrostFall autorstwa DRAGO entertainment na TOP Wishlist platformy Steam

2020-01-02  |  12:00
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

FrostFall, autorski tytuł DRAGO entertainment, znalazł się na TOP Wishlist platformy Steam. Średniobudżetowy projekt utrzymany w konwencji FPS/survival trafi do sprzedaży
we wczesnym dostępie w drugim półroczu 2020 roku.
Fabuła gry będzie utrzymana w post-apokaliptycznym świecie. Tym samym w IV kwartale 2019 roku DRAGO entertainment wprowadziło dwa tytuły na listę najbardziej oczekiwanych gier na rynku globalnym.

- Pierwszy teaser gry FrostFall zaprezentowaliśmy w ostatnich dniach października. Bardzo się cieszymy, że w krótkim czasie tytuł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem graczy, o czym świadczy awans naszej autorskiej produkcji do rankingu Steam TOP Wishlist, czyli listy najbardziej oczekiwanych gier. – informuje Lucjan Mikociak, szef studia i jeden z założycieli DRAGO entertainment. – FrostFall to tytuł, nad którym pracujemy od dłuższego czasu. Będzie to FPS/survival z bardzo głęboką historią i dużym, otwartym światem w klimacie post-apokaliptycznym. Gracze mogą spodziewać się dojrzałej, nieoczywistej i wielowątkowej fabuły – dodaje.

Twórcy gry podkreślają wykorzystanie przy jej tworzeniu wielu unikalnych mechanik, a także m.in. systemu dynamicznej zmiany pogody. Jeśli w grze spadł śnieg, a następnie wyszło słońce, gracz będzie mógł zaobserwować roztapianie się śniegu. – Wierzymy, że FrostFall na długo zapadnie graczom
w pamięci i dołączy do grona polskich tytułów odnoszących sukcesy na całym świecie. Awans do listy najbardziej oczekiwanych gier to dla nas ogromna motywacja do dalszej pracy nad tytułem i jednocześnie potwierdzenie, że nasz projekt się podoba. Efekty naszej pracy gracze zobaczą w drugiej połowie 2020 roku, kiedy FrostFall będzie dostępny w sprzedaży we wczesnym dostępie.
– mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment.

Spółka pozyskała środki na dopracowanie projektu z kampanii crowdfundingowej przeprowadzonej na platformie Smartfunds na przełomie listopada i grudnia 2019 roku. Łącznie DRAGO enterainment trafi 1,3 mln zł, w tym 0,2 mln zł od inwestora instytucjonalnego. Część kwoty zostanie przeznaczona na produkcje pięciu autorskich symulatorów studia. – Dzięki udanej kampanii zdobyliśmy uwagę szerokiego grona inwestorów, którzy zaakceptowali naszą strategię i obdarzyli nas zaufaniem.W zbiórce uczestniczył także jeden z inwestorów instytucjonalnych. To dla nas ogromy sukces, który mamy nadzieję pozwoli przyspieszyć rozwój DRAGO entertainment przed planowanym w 2020 roku debiutem na NewConnect.  – dodaje Joanna Tynor.

W 2019 roku DRAGO entertainment zapowiedziało łącznie sześć projektów spółki, oprócz wspomnianej gry FrostFall są to także tytuły z gatunku symulatorów: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator i Paparazzi Simulator.

Wydawcą zapowiedzianych przez DRAGO entertainment projektów jest notowana na NewConnect spółka Movie Games, która jest jednocześnie jednym z jej udziałowców.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.