Genesys wybiera KODA Bots - wirtualni asystenci przemówią w języku polskim
Genesys wybiera KODA Bots
Genesys to globalny gracz, który rocznie obsługuje ponad 70 miliardów interakcji klientów w ponad 100 krajach i umożliwia pracę zdalną pracownikom Call i Contact Centers. Teraz, dzięki współpracy z KODA Bots możliwe będą interakcje z wirtualnym asystentem rozmawiającym w języku polskim.
Połączenie automatyzacji obsługi klienta i sztucznej inteligencji to wg Forrester Research jeden z megatrendów w obsłudze klienta na rok 2020. Tu głównie wskazuje się na rozpowszechnianie rozwiązań self service i prescriptive AI. Dzięki nim można w znaczny sposób odciążyć konsultantów a użytkownikom dać spersonalizowaną, szybką pomoc. Połączenie platform Genesys i KODA Bots umożliwi projektowanie inteligentnych interakcji, które dają konwersję na stronie. Spółka z Wrocławia od trzech lat rozwija swój autorski system NLP (ang. natural language processing).
-
Kiedy Google wprowadził język polski w Dialogflow, swoim flagowym produkcie do przetwarzania języka naturalnego, zintegrowaliśmy go z naszą platformą do automatyzacji komunikacji. Dzięki temu klienci Genesys będą teraz mieli do niej dostęp i będą mogli łatwo tworzyć nowe moduły do interakcji z użytkownikami na stronie - mówi Mariusz Pełechaty, CEO KODA Bots.
Klienci kupujący towary czy usługi nie chcą czekać długo na odpowiedź czy rozwiązanie problemu. Automatyzacja komunikacji może nie tylko przyspieszyć reakcje i jeśli jest inteligentna - umożliwi proaktywną komunikację. Tutaj z pomocą przychodzi sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe. Wtedy można zaoferować odpowiednie treści w odpowiednim momencie. I właśnie moduł Predictive Engagement od Genesys poprawia konwersję i interakcje. Pozwala na przykład ocenić, czy użytkownik waha się i szuka dodatkowych informacji, zaraz porzuci koszyk lub opuści stronę. Wtedy do akcji wkracza chatbot. I nie jest to standardowe zapytanie “Cześć, w czym mogę pomóc”. Chatbot nawiązuje rozmowę odnosząc się do konkretnego momentu, w którym znajduje się klient. Skąd wie jak dobrać treści? Dokładnie analizuje kontekst i zachowanie, używa danych pobieranych w czasie rzeczywistym oraz tych historycznych. Dzięki temu rozumie intencje danego użytkownika i może stworzyć jego indywidualny profil.
-
Aby wykorzystać taki profil trzeba szybko nawiązać kontakt. Poszukiwaliśmy partnerów, którzy rozumieją tę technologię i są w stanie dostarczyć narzędzia klasy enterprise. Można powiedzieć, że wspólnie z KODA Bots jesteśmy kompatybilni. Razem możemy oferować skalowalne rozwiązania i odpowiedzieć na rosnący popyt ze strony klientów. Na ten moment szczególnie rośnie on w branży e-commerce. W ciągu najbliższych trzech lat aż 91 proc. organizacji na świecie planuje korzystać z AI w obsłudze klienta - szacuje Marcin Grygielski, Territory Manager w Genesys.
Chatbot lub voicebot, który doskonale przewiduje, co i kiedy powiedzieć sprawia, że klienci czują się właściwie zaopiekowani. I nie chodzi tu tylko o pierwsze wrażenie. Rozmowa może toczyć się dalej bez udziału konsultanta. Już dziś KODA Bots wdraża boty, które samodzielnie obsługują aż 93 procent spraw z zakresu obsługi klienta. Jak przewiduje Garnter, do 2030 roku, ponad miliard interakcji będzie automatycznie załatwianych przez firmowe boty.
Gensesys oferuje klientom to, co najlepsze w technologii Google i Amazon. Genesys Cloud, wiodąca na świecie platforma Contact Center w chmurze publicznej oparta na technologii Amazon Web Services, to kompleksowe rozwiązanie zaprojektowane z myślą o szybkich innowacjach, skalowalności i elastyczności. To bezpieczne rozwiązanie, zbudowane na sprawdzonej i wysoce niezawodnej platformie usług internetownych AWS, oferujące architekturę zbudowaną na dobrze zaprojektowanych mikro-usługach. W swoich rozwiązaniach Genesys kładzie ogromny nacisk na wsparcie sztucznej inteligencji (AI). Jako pierwsza firma, wykorzystała ją do zarządzania pracownikami (WFM, z ang. Workforce Management), używając ponad 27 algorytmów umożliwiających automatyczne prognozowanie i planowanie. Prognozowanie oparte na AI dostarcza wyniki w ciągu 30 sekund, pozwala na planowanie w kilka minut i umożliwia porównywanie lub tworzenie scenariuszy typu "w przypadku kiedy ” (“what if”).
KODA Bots to twórca systemu do automatyzacji komunikacji w firmach (eng. Automated Communication Management System), z którego korzystają takie firmy jak Jeronimo Martins Polska, Santander Consumer Bank, Travelplanet.pl, Semilac, Port Lotniczy Wrocław i wiele innych. Technologia ACMS wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API do automatyzacji głosowych oraz chatowych procesów komunikacyjnych. Firma należy do Hexe Capital, grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.