Komunikaty PR

Grupa SER uzyskała tytuł Microsoft Gold Partner

2020-07-07  |  10:30

Grupa SER uzyskała tytuł Microsoft Gold Partner już 13. rok z rzędu. Daje to jej klientom pewność, że kupując oprogramowanie Doxis4, otrzymują rozwiązanie, które jest ściśle zintegrowane z produktami Microsoft. Status na poziomie Gold ma tylko 1% wszystkich partnerów Microsoft.

Grupa SER otrzymała ceniony status Gold w czterech kategoriach programu partnerskiego firmy Microsoft. Oprócz statusu Gold uzyskiwanego także w minionych latach w kategoriach:

  • Tworzenie aplikacji;
  • Integracja aplikacji;
  • Centrum przetwarzania danych;

w tym roku dołączyła jeszcze czwarta:

  • Analiza danych.

Kompetencje na poziomie Gold potwierdzają specjalistyczną wiedzę firmy w dziedzinach takich jak zaawansowane analizy i wielkie zbiory danych.

„Kiedy do dotychczasowych danych zastosujemy metody inteligentnej analizy, firmy mogą wyciągać wartościowe wnioski. Można je wykorzystać bezpośrednio w procesach podejmowania decyzji, co wywiera pozytywny wpływ na działalność firmy. Analiza może mieć wiele zastosowań — od danych CRM, treści umów i zarządzania ryzykiem do automatycznej klasyfikacji wiadomości e-mail oraz przydzielania ich do odpowiednich partnerów biznesowych i procesów. Dzięki zintegrowaniu inteligentnych usług kognitywnych z podstawą oprogramowania Doxis4 klienci SER mogą analizować i przetwarzać dane utworzone i przechowywane w aplikacjach Microsoft Office i w ten sposób czerpać korzyści z kompleksowych funkcji analizy treści dostępnych na platformie ECM” — wyjaśnia Klaus Eulenbach, dyrektor zarządzający SER Software Technology GmbH.

Bezproblemowa integracja ze środowiskiem Microsoft

Status Partnera Gold w zakresie kompetencji „Tworzenie aplikacji” i „Integracja aplikacji” wskazuje, że Doxis4 bez problemu integruje się z oprogramowaniem Microsoft Office, Microsoft 365 i SharePoint. Nie tylko zapewnia to ciągłość procesów biznesowych, lecz także ułatwia pracownikom codzienną pracę, ponieważ nie muszą cały czas przełączać się pomiędzy różnymi systemami.

W ramach kompetencji „Centrum przetwarzania danych” Microsoft docenił wysoką skalowalność rozwiązań Doxis4, które są zintegrowane z produktami Microsoft. Rozwiązania te nadają się do wielu różnych zastosowań. Mogą z nich korzystać zarówno pojedyncze działy, jak i centra przetwarzania danych dużych korporacji.

„Produkty firmy Microsoft to ważne środowiska uruchamiania i integrowania rozwiązań Doxis4 w systemach klienckich, jak i systemach zaplecza. Dlatego też niezmiernie ważne jest to, żeby wiedza technologiczna o produktach Microsoft była stale rozszerzana. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie oferować naszym klientom jak największe długoterminowe korzyści zarówno w środowiskach lokalnych, jak i chmurowych” — mówi Klaus Eulenbach.

Firma SER uzyskuje status Microsoft Gold Partner już od 2007 roku, co potwierdza, że spełnia najwyższe technologiczne wymagania. Aby przedsiębiorstwo mogło uzyskać status Gold, co najmniej czterech jego pracowników musi mieć certyfikat Microsoft Certified Professional (MCP). Status Gold firmy SER potwierdzają również referencje: produkty SER i Microsoft doskonale ze sobą współpracują w licznych udanych instalacjach u klientów.

Gwarancja: Doxis4 obsługuje nowe i stare wersje produktów Microsoft

Platforma Doxis4 jest w pełni zintegrowana z oprogramowaniem Microsoft Office, Outlook, SharePoint i Dynamics oraz gotowa do działania natychmiast po wprowadzeniu ich kolejnych wersji w nowych systemach operacyjnych i wersjach baz danych, takich jak serwery Windows i SQL. Ponadto klienci SER mogą mieć pewność, że Doxis4 będzie nadal obsługiwać starsze wersje rozwiązań Microsoft, których wciąż używa wiele firm.

Inteligentna współpraca z rozwiązaniami ECM i Microsoft

Klienci mogą czerpać korzyści z inteligentnych dodatków firmy SER, które wprowadzają wiele funkcji ECM do produktów Microsoft. Obejmuje to m.in. dodatki Doxis4 SharePoint Portal Connector i Doxis4 SmartOffice, które są przeznaczone do archiwizacji dokumentów i umożliwiają przeszukiwanie bezpośrednio z Microsoft SharePoint lub z programów Word, Excel i PowerPoint.

Za pomocą dodatku Doxis4 SmartOutlook użytkownicy mogą przydzielać wiadomości e-mail z Outlooka oraz ich załączniki do odpowiednich kartotek eFile i procesów biznesowych w Doxis4. Produkty SER dla systemów zaplecza mogą również być wdrażane w chmurze.

Więcej informacji o możliwościach integracji rozwiązań ECM z produktami Microsoft można znaleźć tutaj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.