Komunikaty PR

HP i polskie służby kontra nielegalna sprzedaż materiałów eksploatacyjnych

2020-01-23  |  12:00

W październiku 2019 roku polscy urzędnicy we współpracy z firmą HP dokonali rewizji w jednym z podkrakowskich magazynów.  Inspekcja dostawy u Klienta została  przeprowadzona w ramach Programu przeciwdziałania nadużyciom i podrabianiu produktów  – HP Anti-Counterfeiting and Fraud (ACF). W rezultacie akcji służby skonfiskowały około 300 nielegalnych wkładów do drukarek.

W świetle prawa, podrabianie towarów jest przestępstwem. Konsekwencje tego procederu w dużej mierze dotykają samych użytkowników. Sfałszowane produkty cechuje zwykle mniejsza wydajność oraz niezawodność, względem oryginalnych odpowiedników. Dodatkowo,  jeśli drukarka zepsuje się wskutek stosowania podrobionych wkładów, pojawia się ryzyko utraty gwarancji przyznanej przez producenta.

Długoletnie doświadczenia HP w zakresie projektowania i testowania  materiałów eksploatacyjnych sprawia, że produkty firmy  spełniają rygorystyczne standardy jakości. Oryginalne wkłady HP do drukarek laserowych (HP LaserJet) i atramentowych (HP Inkjet), w przeciwieństwie do podróbek, oferują wysoką wydajność przez cały okres użytkowania.

Dzięki działaniom podejmowanym wraz z polskimi służbami możemy chronić naszych Klientów przed nieświadomym zakupem podrobionych produktów – powiedział Marcin Olszewski, Dyrektor Zarządzający, HP Inc Polska. – Sukces przeprowadzonej akcji świadczy nie tylko o skuteczności realizowanego przez nas Programu, ale potwierdza także zaangażowanie w tworzenie bezpiecznego rynku dla naszych Klientów.

W ciągu ostatnich pięciu lat na rynku EMEA, lokalne władze przy wsparciu HP, skonfiskowały około 12 milionów podrobionych produktów i komponentów. Producent przeprowadził jednocześnie ponad 4500 kontroli zapasów u Partnerów (CPPA[1]) oraz inspekcji podejrzanych dostaw zgłaszanych bezpośrednio przez Klientów (CDI[2]).

W ramach Programu przeciwdziałania nadużyciom i podrabianiu produktów, HP aktywnie edukuje i ostrzega przed fałszywymi materiałami eksploatacyjnymi. W tym celu firma współpracuje z międzynarodowymi i lokalnymi służbami, aby wykrywać i eliminować nielegalne linie produkcyjne służące do wytwarzania wkładów do drukarek HP.


[1] Audyt ochrony dla Partnerów dystrybucyjnych HP.

[2] Kontrola dostaw u Klientów firmy HP.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE Biuro prasowe
2024-05-16 | 10:30

PREZENTACJA STRATEGII THORIUM SPACE

UNLEASH SPACE CONNECTIVITY WITH THORIUM SPACE - PREZENTACJA OSIĄGNIĘĆ I STRATEGII SPÓŁKI Już 21 maja w gmachu Muzeum Wojska Polskiego na warszawskiej Cytadeli, odbędzie
IT i technologie Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy
2024-05-16 | 09:51

Nowe badanie Salesforce - MŚP lepiej sobie radzą z AI niż duże firmy

Niedawna ankieta przeprowadzona wśród 600 specjalistów IT ujawniła, że małe i średnie firmy (sektor MŚP) są bardziej przekonane do sztucznej inteligencji i korzyści z niej
IT i technologie Wiosenna odwilż cenowa w ofercie iiyama. Kup nowy monitor w obniżonej cenie
2024-05-16 | 01:00

Wiosenna odwilż cenowa w ofercie iiyama. Kup nowy monitor w obniżonej cenie

iiyama startuje z nową promocją na swoje monitory, która obowiązywać będzie do początku czerwca i pozwoli kupić gamingowe modele nawet o 200 zł taniej.   Szukacie nowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Infrastruktura

Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci

W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.