Komunikaty PR

Huawei Apps Up – globalny konkurs dla deweloperów

2020-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

Huawei wystartował z globalnym konkursem dla deweloperów i twórców aplikacji – Huawei Apps Up, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości miliona dolarów.

Konkurs ma nie tylko zachęcić deweloperów do tworzenia aplikacji zintegrowanych z ekosystemem marki, Huawei Mobile Services, i HMS Core, ale również promować utalentowanych twórców i ciekawe aplikacje.

 

Najlepsze aplikacje i najbardziej utalentowani deweloperzy otrzymają atrakcyjne nagrody pieniężne, najnowszy smartfon Huawei P40 Pro, możliwość promowania swojej aplikacji w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery, z którego codziennie korzystają miliony osób w ponad 170 krajach na całym świecie, a także dostęp do wydarzeń, kursów i certyfikatów Huawei.

 

Zgłaszający się deweloperzy zostaną przypisani do jednego z pięciu regionów – Chiny, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa, Bliski Wschód i Afryka. W każdym regionie jury przyzna następujące nagrody:

- 5 nagród w kategorii „Wybitna Aplikacja” po 15 000 dolarów dla każdej aplikacji;

- 3 nagrody w kategorii „Wybitna Gra” po 15 000 dolarów każda;

- 12 Nagród Honorowych po 2 500 dolarów każda;

- 3 nagrody w kategorii „Największy Wpływ Społeczny” po 5 000 dolarów każda;

- 1 nagroda w kategorii „Najpopularniejsza Aplikacja” (wybrana przez użytkowników) w wysokości 5 000 dolarów.

 

W tegorocznej edycji konkursu aplikacje będzie oceniać siedmioosobowe jury składające się z ekspertów branży, w tym dwóch przedstawicieli z Polski – Michał Tajchert, twórca aplikacji Kanarek oraz dr Konrad Maj, kierownik Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych HumanTech na Uniwersytecie SWPS.

 

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie Huawei Apps Up jest stworzenie aplikacji zintegrowanej z Huawei Mobile Services (HMS) i HMS Core. Deweloperzy, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie, będą mogli korzystać z pełnego zestawu narzędzi dostępnych w HMS i HMS Core.

 

Jak zgłosić się do konkursu Huawei Apps Up?

Aby spróbować swoich sił w konkursie, wystarczy do 30 sierpnia zarejestrować swoją aplikację (pojedynczo lub jako zespół maksymalnie 3-osobowy) na stronie: https://developer.huawei.com/consumer/en/activity/digixActivity/digixdetail/101592474457998399. Każda zgłoszona aplikacja musi opierać się o zestaw narzędzi HMS Core i być zintegrowana z HMS. Jury będzie oceniać aplikację zarówno pod kątem jej funkcjonalności i innowacyjności, jak i praktycznej użyteczności.

 

Najlepsze aplikacje z każdego z pięciu regionów (Chiny, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa, Bliski Wschód i Afryka) zostanie poddanych ocenie internautów (poprzez stronę konkursową) oraz użytkowników AppGallery. Najlepsi z najlepszych wezmą udział w wielkim finale transmitowanym na żywo, podczas którego będą musieli zaprezentować swoje aplikacje przed jury, które następnie wybierze zwycięzców.

 

Partnerami w konkursie Huawei Apps Up są najlepsze uczelnie z całego świata, w tym uczelnie z Polski – PJATK, Uniwersytet Koźmińskiego, Uniwersytet SWPS, Politechnika Śląska, a także Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki oraz Biuro Karier Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.