Huawei dołącza do społeczności TikToka
Polski oddział Huawei uruchomił swój kanał w serwisie TikTok i opublikował pierwsze wideo inspirowane hasłem „Explore IT”, które nawiązuje do autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. W premierowym wideo występuje Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, i czworo popularnych TikTokerów.
Robert Lewandowski pojawia się w filmie w towarzystwie znanych fanom TikToka twórców – @nataliasisik, @magicofy, @lukipoland i @kamelemona. Wideo promuje najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p. Wykorzystano w nim dynamiczną muzykę charakterystyczną dla całej komunikacji sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
Wideo, oprócz publikacji na kanale Huawei, pojawi się na kanałach TikTokerów zaangażowanych w projekt.
Pojawiając się na TikToku, Huawei zaprasza swoich fanów do współtworzenia kanału marki i prezentowania na nim własnych talentów i kreatywnych produkcji. 15 czerwca wystartowało wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, w którym przez tydzień użytkownicy TikToka będą mogli publikować wideo inspirowane tym właśnie hasłem i oznaczone powyższym hashtagiem. Jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące filmy, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich wideo na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.
- TikTok to najszybciej rosnące medium społecznościowe na świecie i miejsce, w którym ludzie na różne sposoby mogą wyzwalać i pokazywać innym swoją kreatywność. Huawei jest marką kreatywną, dlatego TikTok to naturalne miejsce, w którym chcemy być blisko konsumentów. Jest tam bardzo dużo młodych, dynamicznych ludzi, a nasze najnowsze smartfony z serii Y – Y6p i Y5p – idealnie do nich pasują – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.
Pierwszy film Huawei na TikToku nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.