iiyama potwierdza udział podczas targów ISE 2023 i swoją największą premierę!
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
Styczeń 2023 – W związku z rozpoczęciem targów ISE 2023 (31 stycznia – 3 lutego) iiyama ujawniła swoją największą (dosłownie) premierę w zakresie digital signage - 105" ekrany. Marka zaprezentuje również szereg innych innowacyjnych rozwiązań, które świetnie sprawdzą się w nowoczesnym środowisku biurowym.
W poprzednim roku iiyama rozszerzyła swoją gamę produktów poza standardowe monitory oraz wyświetlacze, przedstawiając komplementarne rozwiązania pozwalające na połączenie obrazu z dźwiękiem. Rosnące zapotrzebowanie na narzędzia do współpracy zdalnej, skłoniło japońską markę do stworzenia linii urządzeń konferencyjnych, w skład której wchodzą kamery internetowe oraz głośniki.
W tym roku marka iiyama chcąc spełnić oczekiwania swoich klientów, szukających przykuwających oczy rozwiązań, zaprojektowała największe jak dotąd interaktywne wyświetlacze. Na targach ISE zostaną zaprezentowane dwa ultraszerokie wyświetlacze o przekątnej 105 cali - TE10518UWI-B1AG (dotykowy)
z technologią PureTouch IR+ oraz LH10551WUS-B1AG (bezdotykowy). Oba wyświetlacze, które charakteryzuje nowoczesny design z cienką ramką, oferują rozdzielczość 5K i panoramiczny widok 21:9.
Marka zaprezentuje również nowe monitory iLFD z serii TE12 i TE14 (dostępne w rozmiarach od 55” do 98”), które idealnie sprawdzą się w środowisku biznesowym jak i edukacji. Dzięki zastosowaniu interaktywnego oprogramowania, w tym systemów Android 11.0 i Android 13.0 oraz funkcjom OPS Slot PC, użytkownicy mogą płynnie dodawać adnotacje i kontrolować zawartość na wyświetlaczu z dowolnego źródła. Produkty z nowej serii zapewnią swoim użytkownikom wydajność, dokładność i odporność podczas pracy.
Kategorię produktów digital signage uzupełni seria LH54, której ekrany mogą działać w orientacji poziomej lub pionowej przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu bez żadnych przerw. Ekrany zostały wyposażone w system operacyjny Android 11.0, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo dostosować wyświetlacz do swoich potrzeb
i bezpośrednio instalować aplikacje. Z kolei wbudowany CMS (oprogramowanie do zarządzania treścią) zapewnia użytkownikom całkowitą kontrolę nad wiadomościami.
Odwiedź stoisko 3S350 w hali 3, aby spotkać się z przedstawicielami z firmy iiyama na targach ISE i dowiedz się więcej o naszych produktach oraz możliwościach tworzenia nowoczesnego miejsca pracy za ich pomocą.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.